2022年1月1日 星期六

今個假期好”自然”...

霎眼又到新一年,希望新一年大家都有新景象,過去時間實在太鬱悶,大圍方面就有疫情,經濟,甚至社會政治方面都令人感到困惑...而我個人過去一年,就有不順的事情,當然跟身子弱有關,可惜就並不是財多,所以望新一年身子強,財旺兼且事事都旺!!

至於今個年假就真正可以休息抖抖,可以訓到自然醒,食到自然飽...始終假期都要過去,之後又要回復忙東忙西的日子~~

在此都祝願各位森Blog的友好們,新的一年活得開心又順意,如相中的獅子仔講:be a better you~~呢樣才是新年重點!!

16 則留言:

  1. 新年快樂 身壯力健 旺財 旺事 旺桃花(唔好閘住先,玲玲師傅話可解人緣)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝一爺,你常常過來同老人家傾偈已經好好,我都祝你新年進步,事事稱心……

      健康,旺財,桃花都唔需要閘啦,一爺兄就話嫌多啫——哈哈哈

      刪除
  2. 祝你^_^新年快樂 ^_^身體健康^_^

    回覆刪除
  3. 祝你:新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,身體健康幾時都重要!!

      刪除
  4. 祝福森少在2O22年新年快樂,健康如意!
    希望你今年固本培元,驅走不適的感覺,至為重要。保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝願秋葉家庭融洽和諧,有個快樂順意的2022~~
      對呀,身體健康幾時都重要!!謝謝秋葉~~

      刪除
    2. 我都祝你家庭融洽和諧,樂也融融 ! 四季平安慶吉祥。

      刪除
    3. 謝謝!!要有和諧關係,都要屋企人彼此努力合作才行,我都祝你四季平安,事事如意!!

      刪除
  5. 祝今年勝舊年,身體更健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝願你今年更勝舊年,事事稱心又安康!!!

      刪除
  6. 祝森伯新的一年健康快樂﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝羊羊新一年事事順暢又開心~~

      刪除