2021年12月15日 星期三

與"星"同行...

現在可能是日短夜長的關係,收工時候都已經天黑黑,反而有種放鬆感,又因為接近聖誕又感受到呢排很有放假氣氛,對很多人來講一上到車,都會頭耷耷玩手機,但森伯儘量都唔會睇太多手機,通常都會望下窗景,又加上現在天朗氣清,感到天色很舒服...都已經發覺了一段時間,清空下除了見到皎潔的月亮之外,仲見到有一顆如大光燈的星星,顆星星很大很亮,而且閃亮了夜空,車子去到哪裡都會見到那顆星星跟到哪裡,仿似與星同行一樣,相信這個時期,大家也能看到的,而且見到月亮就應該見到那顆大星星在附近,又唔知大家有冇留意到??!!


不經不覺又到年尾了,聖誕都越來越接近,今年本想影些樓下的聖誕佈置放上blog,殊不知竟然乜都冇,而最叻叻就係出年又話要加管理費......真係唔知咩玩法!!!!

其實市面都唔太多聖誕氣氛,一來還是疫情關係,二來相信聖誕經濟都是一般,商家就好似森伯果類慳得就慳,所以唔會大手筆搞什麼大型佈置...有日行到某間生活百貨公司裡,都有少少聖誕佈置,順便影來增點聖誕氣氛,而且用新過一排的"拿唯"手機拍,看來質素都OK,基本上現在外出吃東西都要掃安心出行,所以智能機都要跟身,至於長者機就未必時時用到...

森伯同森blog都要放下假抖抖,祝願各位節日愉快,新年進步...

18 則留言:

  1. 天黑行吓街就可以放鬆咁容易解決到好多人嘅難題,森哥真好。

    喜歡街外耶誕節氣氛包圍住,咁我屋企唔使佈置(我真懶)。

    森blog打算抖幾耐?

    如果要等到下年,咁祝森哥聖誕及新年健康快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只話車程很輕鬆舒服,冇朝早咁人多車多……

      屋企都冇佈置,時間過得快,感覺果頭砌,果頭又要拆,唔想郁!

      森blog抖一排,冇特定!我都祝一爺佳節快樂,年年進步,心情愉快……

      刪除
    2. 做冬出街食?要全家打針同安心出行喎!

      咁農曆新年會佈置?

      刪除
    3. 現在做節若果太多人就家裡吃,但如果係外出就唔會太多人嘞……

      你想問屋企定樓下管理處?屋企就慣常攞個攢盒,鮮花等,簡簡單單——

      刪除
  2. 今年都好過舊年同前年了!希望慢慢好落去啦!
    祝森伯節日愉快!身體健康!新年進步!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Stella 的祝願,我都祝你身體安康,生活愉快,繼續遊樂每一區……

      對呀!希望今年社會環境好下去……

      刪除
  3. 好多熱門商場有聖誕裝飾,就好多人去打咭,假日商場及街上都是人,好像沒有疫情一樣,反而郊外遊人少左,祝森伯聖誕愉快﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去的商場不是太多佈置,比較簡單。較大型落本就少見,可能遊客旺區比較好吧!
      只要市區,通常都人來人往,不過香港十八區,總有啱自己行的地方……

      我都祝羊羊,聖誕快樂,來年順暢……

      刪除
  4. 放一個假期來讓自己輕鬆一下,那真是一件值得高興的事情。
    晚上有星月相陪,但願人長久,千里共嬋娟。新年好 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 每逢年尾都總放年假,所以放假前夕的節假氣氛都很濃!

      近排天清氣朗,比較容易見到星星,抬頭就會看見,都總算車程有星相伴……我都祝秋葉新年愉快,生活寫意……

      刪除
  5. 就係冇錢裝飾先加管理費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有森伯冇錢都未到間管理公司冇錢啦……哈哈

      刪除
  6. 樓下唔裝飾咪好囉,慳噃啲錢,否則會加更多管理費。祝你假期愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知佢哋慳慳埋埋做乜……哈哈

      我都祝你生活愉快,事事順意!

      刪除
  7. 聖誕節係最熱鬧及開心既節日,祝你們聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我都祝你聖誕及新年都開心愉快……
      過時過節最緊要有熱鬧的氣氛!

      刪除
  8. 我都留意到有你所講的那顆星,真係比較明亮些。
    屋企樓下大堂都係有少少聖誕節嘅佈置咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信這顆大星星很多人都會睇得見,很大很明亮~~~
      其實基本上一到聖誕,很多屋苑樓下都會佈置一番,可能都要睇佈置預算~~

      刪除