2021年12月1日 星期三

森情十二月...

不經不覺又踏入十二月了,所謂快樂不知時日過,但森伯今年只覺有很大壓力,所以都是時候抖抖,每年的十二月都係放假月,但今年放假前特別多東西要做,既忙又趕而且不能馬虎...

本來都慳返時間唔寫網誌,但已成習慣了,所以今趟都唔長氣,簡單的講下森事就算~~

聽聞壓力大可以吔下蕉,不過費時帶梳蕉返公司食啦,我覺得果仁都有呢個效用,呢隻果仁都幾好食,都係輕鬆番少少咋~~~~

20 則留言:

  1. 世界各地衛生處都建議每日要食一手抓咁多堅果,呢樣我有跟,咁正我要食夠兩手才肯收口。哈哈!可能極少食煎炸嘢,腰圍都冇變。

    我係為咗營養而唔係減壓。

    我健康啲食原味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一手抓...咁都唔多喎!!!有時呢類堅果仁之類一食就唔收口,所以要睇住份量來食~~~~你咁難先減到個肚腩仔,唔好再失手呀!!!!!

      知你係天生快活人,冇乜壓需要減~~~~

      有少許鹽又會好食啲!!!!之前買的腰果仁都揀無鹽!!!!

      刪除
    2. 用食減壓,睇怕我每日食1kg杏仁都不夠,身形暴脹都消除唔到壓力。都係工作上不確定性同不可控性部份令工作失敗或延遲引致壓力,強化自己能力,改善工作流程,預計會出錯地方諗定幾個補求方法,多做幾次能熟能生巧,詳細寫出客戶要求除去含糊不清部份……令我有九成把握,壓力會降低。

      刪除
    3. 人地話:心廣體胖,即是開心的人特別容易肥...真係學唔到一爺兄的樂天心態~~

      工作要做得晒,客人唔奄尖好緊要,還要自己也要專心一致去做,做我呢類工作最緊要係靈感到,再配合運用電腦素材加軟件的配合,就好快做完...

      家陣快些做埋餘下的工作,就可以放年假抖下~~~呢排真係森身俱疲(有冇打錯字?!!)

      刪除
    4. 咁森哥要去學心理學,睇穿奄尖客人諗緊咩!

      同森哥幾個靈感男神嗲兩嗲就湧晒出黎啦!

      刪除
    5. 唔需要睇穿啦,個客有咩要求修改,佢自己會講...

      哈哈哈...咁好笑~~森伯唔興嗲人架喎,我又唔係貓仔~~

      刪除
    6. 有啲客講唔出要咩!要你挖掘出心底需要。

      救命呀!森爺。係搭嗲個嗲,傾兩傾偈。你真係好可愛。

      刪除
    7. 咁都有可能,不過直接問通常都會講!!!!

      根本都唔知一爺想講乜...求其答幾句咋~~~~XXXD
      外星生物的智慧真係高一點!!!!!!!!!!!

      刪除
  2. 我都喜歡杏仁,一食就唔停得手,但杏仁都唔平,為了家計,而家索性唔買,唔使心思思。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...講到家計冇咁誇張呀~~
      係呀,一食就好難停口,我都係間中才買,基本上都係當小食,食唔食都好隨意!!!!

      刪除
  3. 朱古力都可以減壓架,食少少啦^_<我每天早餐都是食杏仁麥皮架﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯最老土就係每每食完朱古力都要刷牙,在公司食唔太方便......
      我諗麥皮為早餐,都是很多人的習慣!!!!

      刪除
  4. 有時都會覺得生活煩悶,應該找一些娛樂放鬆吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢刻就算有娛樂,都未必有時間去做,為口奔馳冇辦法.......><

      刪除
  5. 我都經常買定d袋裝花生、樽裝腰果備用,唔想煮東西時,可以立刻有東西祭五臟廟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些堅果類真的可以飽肚,但可能要吃的比較多才可以,祭五臟廟我多數食餅乾,比較快捷方便...

      刪除
  6. 我也非常喜歡果仁,但容易上火因此不敢多吃,哈哈!因此慳番的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時真係幾易上火,通常香口東西特別熱氣,所以食什麼也是不可過量,淺嚐即止便可!!!!

      刪除