2021年11月24日 星期三

添衣...

呢段時間真正感受到開始有點冷,早上的時候都唔太想起床,不過以香港氣候可能冷幾日又熱幾日,徘徊在冷與熱之間!!!

其實對於森伯來講,都無話換季不換季,現在四季的氣候不分明,所以無論什麼季節的衣服,都總有好幾件來遷就變化不定的氣溫,都已經冇在櫳底摷出來著這種經典的換季場口!!!

平時對慳得一毫得一毫,慳得一分得一分的森伯來講,換季都可能要添些新衣,視乎有沒有些著了幾個世紀的舊衣,可謂送舊迎新,至於N個世代前的青葱時代都會入一入連鎖式的服裝店睇睇,但發覺年紀越大,那類衣款就唔太適合自己,反而去些大眾化公司的服裝部較易找到森頭好...老人家總之老實款就OK,薯嘜得來又帶點官仔骨骨,老土得來又帶點懷舊氣息...

今年好想買件風褸質地的背心外套,但都幾難搵,本來相中的衫都幾合心水,但無端端灰色中又加條螢光粉藍的拉練...個look好唔得!!!可能遲下再留意過其他......

26 則留言:

  1. 我對衣服的要求要舒服,添衣為保暖,但香港冷天日子不多,因此秋冬季衣服已經很少添加了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同,衣服著起來最緊要舒服自然,可是現時的冬天可能只係極凍幾日又回暖,所以近年來冬裝唔買太多~~~

      刪除
  2. 我唔係Steve Job 或 Mark Zuckerberg 著c同一套便服衫返工都有人讚,啲人講閒話話你寒酸,返工衫必要買多幾套替換。

    回覆刪除
    回覆
    1. Steve Job 或 Mark Zuckerberg著c同一套便服衫...可能係打造一個形象,有些名人有個特有的時裝風格較易被人記得~~

      都冇可能著c一件卦,每個人都有幾套返工衫!!!!

      刪除
    2. 有衣物我會買同色同款,連鎖店內褲一包6條一隻色,同黑色保暖衣買6件有特價,所以,冬天你會見到我日日著黑色保暖衫,我唔係打造形象,唔使諗個look自定制服,都算 minimalism。

      刪除
    3. 人哋唔知你有咁多一色一樣的衫,只會認為你冇換衫,穿幾日都冇洗~~~~~你呢種minimalism...森伯自問學唔到!!!!!!

      以前冬裝都有件厚褸,但現在的冷天氣唔持久,著不同色款的風褸都已經OK,兼且可以畀自己有不同的配搭~~~~~

      刪除
    4. 我咪同佢哋講:成功男人嘅衣著都係千篇一律,唔使花時間諗吓著咩,唔使花時間周圍走去揀衫,好似森哥呢次咁買唔到合適嘅、中空寶。

      森哥仲後生唔怕凍,我近年喺寒冷日子都戴帽同頸巾,仲要著兩條長褲,當然有厚褸啦!

      刪除
    5. 成功的男人係人哋覺得,唔係自己講架嘛……
      我認為間中幫自己買衫都係樂趣,考自己眼光品味,著得好都係一種滿足……
      冇買呢件但有買其他衫,冇相擺出嚟——

      森伯燥底,行兩行就熱起來,如果左近有個類似一爺兄的人,畀佢激一激,分分鐘著件背心都得……哈哈哈

      刪除
    6. 當然講某某顯赫名人好似 Apple 前 CEO 同Facebook CEO,我都係學佢哋咋!不過,熟悉我嘅人都知我好有個性、好破格,有啲事情唔會隨波俗流。

      森哥唔好揾我過橋,借啲意剝衫展露魔鬼身材喎!我唔會讓森哥奸計得逞,引導我出盡拾成功力激到森哥剝光豬,仲走埋去出浴降溫,來個濕身誘惑。 啋啋啋鬼過你, 聽咗都要洗耳!

      刪除
    7. 我又冇一爺兄咁懂得模仿人家的CEO,森伯只識做番自己咋~~~~~
      有個性、好破格,有啲事情唔會隨波俗流..........唔係都唔會話你係外星生物喇,肯定與地球人不同....

      你諗野好偏埋一邊...你睇得某類戲多,所以搞到日有所思,夜有所夢...時時都諗起當中的情節~~~XXD
      啋啋啋鬼過你.........呢類說話好似out左少少,通常啲姨嬸輩才講~~~~~

      刪除
    8. 係學習成功人仕可取嘅地方,森哥唔會學人哋架?咁唔使返學同睇書學人哋啦!天生聰慧、異于常人。

      咁我要搞個外星人品牌,呢個名好易記,暫時未諗到賣咩!

      記得拾幾年前報紙上睇到一個國際調查報告,話男人每隔3秒就諗鹹嘢!我都係正常男人啫!咁森哥係異于常人嘛!唔好完全用自己角度去睇我啦!

      哈哈!叫我搞大嬸。不過,我都係想做大爺多啲,我要注意一啲女性化言語。

      刪除
    9. 都冇咩邊位仁兄想學,做番自己啦!!!醒目仔就話學人,薯嘜就不如做自己---森伯就是!!!!!

      外星人跟時尚東西有關,買啲新潮野可以用外星人做品牌和logo~~~

      通常咩專家話或者咩調查報告,有很多都係呃飯食......哈哈哈

      冇咩所謂女唔女性化言詞,古老錫山的森伯聽得明就得啦,有時我都不知不覺寫錯語氣,不過在送出前會check真啲錯字同語氣,發覺有問題就執一執~~~~~

      刪除
    10. 我唔會將自身嘅價值觀壓喺森哥身上,隨着每個人成長過程嘅經歷,自然而然形成適合自己嘅一套價值觀念,我知勉強冇幸福。好似由幾族有錢白人控制嘅美國,美化佢嘅民主制度係全宇宙最正嘅,強迫別國學美式民主,結果呢伊朗、阿富汗(耗費咗仟億美元、長達廿年)都失敗告終。白人骨子裏想自己白種人永遠稱王稱霸,其他係黑奴。另外,從食方面諗亦即係奧米加3油對我有益,對森哥係有毒都係同一樣道理。

      學習令人醒目,知識改變人生,我唔理會森哥點睇低我學人哋,我喜歡就夠,好在我心靈強大,我唔懼怕森哥語言傷害、貶低我哋好學精神。

      唔知外星人logo唔抄ET森可會創作成點呢?大眼冇鼻冇耳鷹嘴凸肚纖臂長腿綠人。

      刪除
    11. 咁就最好,最怕就係將自己一套價值用在別人身上...每個國家都有自己的制度,當然有好有唔好的地方,就看你怎樣去看待~~~我們只是小蟻民,總之生活安好太平就算,有些國家以民主人權之義去破壞別的國家,近來都聽唔少,相信好與壞大家都心想有數~~

      對呀,就算同一樣東西,可能對某人是好的,亦可能對某某人是不適合的...你唔好又抹黑森伯,冇貶低你,你好學始終得益是你自己,森伯就對自己有用才學,其他事情都懶理~~

      用Q版外星人就可以,眼大大肚dump大大,最低限度都要同大眾想像中的模樣差唔多,否則冇乜共鳴~~~~

      刪除
  3. 我一向冬夏衣不太分明,以前要返工,恤衫無論冬夏都一定係長袖,冬天就加件老西在外,再凍就加件冷背心在裡面。現在冇返工,幾年都唔使買一次新衣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一般人好多時要買新衣都是為了上班,尤其是近幾年的四季氣溫都唔太分明,簡單的配搭便可以了,我著件厚的長袖衣加件風褸就已經OK,唔覺太冷!穿衣越簡單越好~~

      刪除
  4. 嗰件衫嘅顏色真係好唔得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 灰色都冇問題,但條拉鏈色就相當之...礙眼~~

      刪除
  5. 返工衣服是視乎場合,做文職時天天手袋半踭鞋一條合適的連身裙。
    多年後赴運動場工作,改穿便服運動鞋,不明有些人還要穿裙挽手袋來開工,很異樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!!穿衣都要看場合,若果工作要常見客,都要穿得端莊些,做銀行工作的職員都著得十分斯文~~

      本身工作對穿衣都沒有特定的要求,所以一路以來都是穿著簡單的服裝便可以,自己主要是老實懷舊款就得嘞!!!!哈哈

      刪除
  6. '薯嘜得來又帶點官仔骨骨,老土得來又帶點懷舊氣息...、嘩,真係有D難度,嘻..

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種style只有森伯才著得起,你man man唔好學,高貴得體的穿衣風格較適合你吧~~~~

      刪除
  7. 疫情期間,都沒有機會到日本添置衣服……😭

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見你,生活安好嗎??

      唔緊要啦,疫情過後去買番夠本!!!!

      刪除
  8. 我哋咁嘅年紀,穿著已不講究,夏天清爽、冬天溫暖舒適,目的已達。十年來,我捐咗七八套舊西裝,而家去飲都係飛機裇一度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,年紀大衣著都唔需要太過講究,總之大方得體就可以了,我都只係買些衫換季,而且不是年年都會買來換季,細細的衣櫃都唔多有位置......

      刪除