2021年11月3日 星期三

現成餃子...

幾相信有很多人都會喜歡食餃子,不過如果要親手整餃子就未必個個會喜歡,因為總怕太麻煩太複雜,但論到質素當然自己整就最真材實料,餡料也豐富一點...外邊不會有太多有名的餃子店,八方都有食過,但感覺都是一般般...

今次在超市買來些包裝餃子,它有好幾樣不同餡料的餃子,甚至素餃子也有,可隨自己口味選擇...買現成好方便,簡單煮煮就食得!!很適合又想食又懶整的朋友們~~

有煎餃送粥,真不錯,適合當周末常餐!!講到餃子,最好味都是森媽製作的,有機會都要出博講講!!! 

28 則留言:

  1. 森媽製作一定是最棒啦!

    回覆刪除
  2. 餃子我只鍾情日式薄皮嘅煎餃。
    自己包就一定冇味精。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而喜歡食厚皮的煎餃,因為可以煎到有少少金黃而不穿!!
      自己包除了沒味精外,餡料會純正啲.....

      刪除
  3. 同上。

    覺得佢係小食。 都係買雲吞,可以做餸煮個麵烚條菜為一餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種餃子都可以放湯食,前兩日剛食完湯餃,放些菜麵都好正!!!!

      刪除
    2. 皮厚餡少係北方人當主食嘅北方餃子,淨食佢唔再食飯架。

      刪除
    3. 以前的北方人食餃子通常好多人同吃,所以厚皮餡少才能食飽多人...食餃子好少食埋飯!!!!

      刪除
    4. 新年會喺其中一個餃子放硬幣,食到果年就財源廣進,森哥有無呢個習俗?

      餃子放求婚介子畀人意外驚喜又得。

      刪除
    5. 新年好少食餃子,而且唔會將個錢幣放在內,老人家好易咬崩牙………

      把介指包餃子,呢種玩法真係存心靠害,萬一哽親就大劑……👎

      刪除
    6. 新年有冇食芝麻湯圓?

      我好屎架!睇黎溝女高手森哥有求婚高招喎!

      刪除
    7. 仲話了解森伯伯,我糯米要戒口,所以湯丸都少吃……

      求婚……你第一日識森伯伯咩!🙄

      刪除
    8. 糯米治殭屍,咁森哥都怕蒜頭。
      一年中秋、過年二次食二粒都唔得?

      係喎!森哥咁好條件,都係畀人哋倒追,邊使向人求婚架,講錯嘢添。

      刪除
    9. 又唔需要食少少都要戒,相信唔會食得多...
      過時過節好少食湯丸,所以食唔食都冇咩所謂~~

      咁好條件...唔好講笑啦~~只不過冇諗過呢樣嘢啫!!
      求婚留返畀一爺兄求到夠...哈哈哈

      刪除
    10. 配咩素菜粥?有冬菇、雲耳、金茹、眉豆、扁豆、紅豆、生菜、淮山、杞子、芝麻、花生、合桃、甘筍、粟米 (好似廣東老火湯拾幾樣食材) 黎個營養大包圍一豆類、菇類、堅果類、莖菜類一養生全營養粥。

      刪除
    11. 要買齊咁多材料都唔易,其實煮什麼都好,越簡單越好,有時都唔需要營養太多,怕身體吸收唔切~~分開來煮更慳功夫,更慳食材......

      刪除
    12. 新年嘅南乳粗齋都好多樣嘢煮埋一齊。

      刪除
    13. 未必個個的口味都相同,我哋的齋菜冇落南乳~~少吃這些醃製調味料!!!

      刪除
  4. 現成的餃子水準參差,有些比較好味,有些太辣受不了,有些太無鮮味。
    自製水餃是最好的,終於有機會請到森媽出場,好期待喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,其實食現成餃子都是貪方便,都不會計較餃子的質素,而且這類餃子的餡都不多~~
      等我在電腦裡找找有沒有這些相片,有的話都可以出篇網誌講講!!!

      刪除
  5. 現成的餃子好多味精,自家制健康啲,快啲出森媽製作的餃子呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,一般的包裝現成食物都可能加了味精,不可能常常食......
      如果找到相片,都會出post~~

      刪除
  6. 我午餐不吃飯,一般都是吃粥、粉、麵、餃子之類,雖然我喜歡自己製作食物,也會自己包雲吞,但卻從未造過餃子,只是買回來煮的。市面上餃子種類很多,我偏愛中式的,較合我口味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常周末下午多數吃吃其他雜糧,多數是粥、粉...這些只會在家裡吃,外邊食肆的粥粉唔好食,叫個米粉食就好似食橡筋...都唔想再叫~~第日有機會試下"譚仔米線",啲人講到咁好食...

      其實自己包餃子唔難,不過要買現成粉皮~~~

      刪除
  7. 屋企都鍾意食下餃子、粥當飯餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人間中都想食其他,粥粉麵飯,餃子就最好不過……

      刪除
  8. 我都經常吃,很方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果想食又唔想自己整,呢種餃子的確方便!!

      刪除