2022年2月1日 星期二

滿森歡喜賀虎年

雖然仍在疫情的陰霾下,但始終相信境由心造,正面些,樂觀些!

今年的辦年貨最主要都係慰勞自己,以及送人的賀禮,市面又唔會太多人,可能同晚飯冇堂食有關,個個都買餸返家做節,其實在屋企做節都一樣,尤其呢幾日凍凍地,唔想周圍走!

雖然森伯對生肖利是封都麻麻地,但呢款虎年立體利是封又幾有趣,如果森伯早十幾廿年前收到應該開心……總之新年流流有利是收,都係好意頭……

虎年未到,已經換了手機的桌面圖,當然換返隻老虎,在某個網站,又被我發現到一幅好正的老虎圖,二話不說就下載了,執一執用得,直情型曬!!(此圖來自網絡)

在此都祝大家:新年暢旺,虎虎生威……

26 則留言:

  1. 祝你身體健康!虎年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你事事如意,出入平安……

      刪除
  2. 祝你:虎年大吉!萬事勝意!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝man man 我都祝你虎年身體健康,事事順意!生活愉快!

      刪除
  3. 新年進步!
    乜你唔自己畫番一隻吖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 森哥腦壞壞,會出卡通虎。

      刪除
    2. Ohtria:
      我都祝你新年大吉,事事順意……
      畫老虎唔易畫,對森伯來講要時間!!

      刪除
    3. 一爺兄:
      唔好睇唔起卡通虎,要畫得可愛生鬼都唔容易架!!

      刪除
    4. 咁我畫唔到森哥要睇低我,我又無呢啲無聊想法喎!

      初一我就發生意外。我逢新年都解禁狂食朱古力,點知大初一食滯咗,連準備咗嘅麵食晚餐都食唔落,搞到要調落初二早餐食埋佢,我真係好細路哥,大人會叫細路仔唔好食咁多糖,會食唔落飯架,中咗添,呢啲無乜甜味嘅70%黑朱古力威力無窮,飽肚感咁勁,唔會食多咗嘅變大肚。

      刪除
    5. 我時時覺得一爺擺明睇低森伯,卡通虎都畫唔到!!

      仲以為一爺發生咩意外咁震撼,原來食滯左啫,又唔聽森醫師介紹的胡蘿蔔水,過年期間我都有飲,食得太多糕點嘞!攪生胡蘿蔔水簡單又消滯……朱古力唔會食得多,唔怕糖都怕蛀牙啦!不過一年一次冇所謂!

      刪除
    6. 你講啱呀!我一定睇低啲無自信、又詆毀他人輕視自己嘅小人,因為佢講到我係衰人睇低某某,真係好谷氣。😁

      我滯到連一滴水都飲唔落,呢樣歇一晚消化晒就無事。往年我都猛食普通牛奶朱古力都唔會咁,今年係第一次接觸低糖唔甜黑朱古力,聽講有益身體。諗起有人行山係帶朱古力,証明迷路幾日充饑最好係佢。

      刪除
    7. 你想講邊個小人先?!咁連老人家都洽果啲又係咩人?!……直情唔係人啦!😄

      有冇咁誇張!!食朱古力滯到一滴水都飲唔到,似乎係瘋狂程度,好在森伯對朱古力麻麻地,朱古力有可可油成份,黑朱古力仲多,食少少都飽肚 反而牛奶古力溝其他成份冇咁濃…………

      刪除
    8. 小人包括冇道德嘅尾國政棍,無能力解決自身問題,係咁甩鍋畀人咪積弱囉!唔進步咪落後他國,相反中國積極逆水行舟,改革想今天勝過昨天,目光遠大,志氣比天高。

      森哥咁理直氣壯?大家拎張身份証出黎對吓便知龍與鳳!美國狗大大聲叫,指責他人不是,佢才是壞人。

      朱古力唔但只係細蚊仔零食,可可係防失智,啱晒我呢D老人家,唔會畀古惑森哥洽。我好胃食,揀健康食物就算失控狂啃都唔驚啦!年糕、蘿蔔糕、角仔、蝦片、糖蓮子、湯圓……等嘅賀年食品多食壞肚皮就要『避年』啦!好在我唔批準佢哋入門。

      刪除
    9. 一爺兄時時借森blog 發表一些政治論,仲時不時話某國……新年流流,唔駛咁燥!

      現在我地玩呢個平台都係某國,你想人哋卜左森伯個博!

      過年都係一年一度,平時唔食的都食,最多食完補救下……咁過年時候,森伯又冇你咁好定力,唔怪得人哋話大時大節好易搞出事……😁

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝,我都祝你新一年,事事順利,身體安康!!

      刪除
  5. 祝你闔府安健!身體健康!萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Stella, 我都祝你事事如意,身體健康!日日有食神眷顧…………我都想呀!😀

      刪除
  6. 祝森伯虎年龍精虒猛﹗心想事成﹗萬意如意﹗新春愉快﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝羊羊,我都祝你今個虎年洋洋得意,做事如虎添翼,得心應手!!

      刪除
  7. 今天是2022年2月2日,也是大年初二,希望一切化難為易。
    祝你虎年大吉,闔府安康,萬事勝意,歲歲平安 ! 🎈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝秋葉家庭融洽,事事如意又稱心…
      有個順利又開心的一年!!

      刪除
    2. 承你貴言 ! 看到上面 第二幅“老虎圖”虎型和顏色都好靚,相信畫的是位國畫高手。恭喜你得到一幅稱心滿意的老虎圖。祝森少在虎年有如生龍活虎,精神奕奕。

      刪除
    3. 唔駛客氣,新年的祝福語人人都接受……
      第二張虎圖好精美細緻,而老虎的毛髮畫得更細緻,我都相信是大師級的作品!

      再送上祝福,祝秋葉新春大吉,事事順旺!!

      刪除
  8. 今年利是封都幾靚,可惜派的不多,收的更少,算啦,都年初八咯,在此特向森伯拜個晚年(十月都係拜年時),祝虎年大吉大利,身壯力健,心想事成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生肖利是封只能用於所屬的生肖年,呢個利封給小朋友幾好……
      呢幾年拜年的人少了,當然利是的派及收都少了!!

      多謝KM的祝賀,我都祝你心想事成,事事如意,身體健康最重要!!

      刪除