2022年2月18日 星期五

家中有隻王小虎…

今年虎年,老虎畀大家印象都係威猛,夠晒霸氣,所以古時的人們,都會以虎頭作為一種驅邪擋災的象徵,大人會做些虎頭鞋,虎頭帽給小朋友穿戴,好讓他們能順利成長,參觀過歷史博物館都有提到這點,到今時今日可能大家會認為迷信,但古時的習俗,可能都有意義在當中,就好像今天的疫情肆虐,擺個小虎頭又能否趕去瘟疫呢!或者香港這個時刻真的需要吧!

這個王小虎的小掛件十分環保,每逢虎年都可以拿出來應應節……

16 則留言:

  1. 我嘅記性同收納技術差過森伯好多,雜物放埋12年,我唔會唔記得有呢件嘢,或者揾唔翻出黎。哈哈哈!你至叻!

    咁你快啲送畀陳姑娘局長,搞翻掂疫災。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可能腦退化的前期……😀呢隻王小虎細小好易收藏,所有過時過節的飾物放在同一地方,冇咩可能唔記得!一爺除了寸森伯,好少讚森伯叻叻!

      陳姑娘要買成箱買都得喇,駛乜森伯送!

      刪除
    2. 因為森哥防避我,對我稱讚會多疑。我開心誠實咁讚人反而得唔到對方接受,仲反過來話我虛假,將我嘅開心變成傷心,人碰釘多會痛,收口少讚係必然,係森哥一手造成,你要為自己行為負上全部責任囉!哈哈!我化身到世界兩大國外交官互相指責。

      因為佢唔悉囉!我觀念上認為全部罐頭都係唔健康,直至我上網睇到罐頭茄汁沙甸魚原來咁有益,另外健康師建議一周要食300克含奧米加3油嘅魚, 我照跟,依家會趁特價買定30罐, 入定半年貨仔,約定下次有特價再大量入貨,知識改變健康命運。

      今日好凍,戥啲戶外等待病人痛心。窮人唔好病,双重受苦更慘慘。我呢個獨居老人在家都會載上圍巾同帽子保暖,開心靚靚又暖笠笠。強壯森哥都要注意保暖,研究話體温低會降低身體抵抗力,一起成功抗疫。

      刪除
    3. 你諗多咗,森伯用普通諗法,唔複雜……森伯都已經腦退化啦😁,我冇咩責任要負責喎!你又想抹黑老人家?!

      真係未食過罐頭沙甸魚,連罐頭都唔知咩樣,你介紹吓咩牌子好,等森伯行開超市買罐試下……包裝的茄汁焗豆好嗎?!

      係呀,呢兩日好凍,要保暖,多些食薯仔蕃薯之類,食完很暖身。要保重,呢個時候唔好有大病,入唔到醫院架……

      體弱的人們唯有加多件衫,現在極凍天氣要病患躺在醫院門口好不人道,如果有親人挨呢種苦難,我寧願接返家中一同打疫戰,過唔到自己嗰關!

      大家提點,一起走出呢場困境!!

      刪除
    4. 官員卸責最拿手,森哥有料當大官。

      上次講開消炎,森哥話唔受得奧米加3油,你應該唔食得沙甸魚。

      茄汁焗豆好味又有益呀!

      我睇西片係嘆杯熱朱古力好暖身喎!任何熱食落肚我都會暖。

      鈎要讀書時一班同學放假去露營, 漏夜上高高鳳凰山睇日出,又凍、又唔夠瞓、又要拎住重重營具摸黑行上山,要半途喺凉亭煮個熱辣辣公仔麵食補充能量,人人叉夠電才繼續有力撐上山頂。

      醫療系統崩潰,疫情都近3年應該要有危機管理,我工作上會事先諗定幾條後路,爆鑊可立即救亡,今次慘敗於Omicron,係5年任期西方民主制度嘅缺點,快要落馬仲做咁好做乜啫,唔做做長遠計劃。

      刪除
    5. 當做咗大官,又可能有其他下屬左右你!所以世事好難預計!

      如果沙甸魚有奧米加,咁就唔駛預森伯!

      森伯冇一爺個肚咁易滿足,飲熱朱古力如飲水,生癪森伯點都要食飽野先夠暖……

      那個少年不輕狂,冇得訓,食唔飽都不當一回事,有得玩就最緊要!

      你講得好啱,幾年的疫情都應該要諗最壞的情況,萬一有咩事,就一大鑊粥,班高官常常居安,唔思危……結果係點都唔駛講……

      刪除
  2. 我認為迷信與習俗總會有些區別,古時候一些良好的願望,開始時候或者有一點迷信成份,但一代傳一代,成為一個傳統,現代人也不會計較原有的迷信成份而承傳下去,就成為一個習俗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多時所講的迷信,通常是純為自己有些得到,但平時指的意頭,就純為大眾的一種祈願,久而久之可能變為習慣,多人跟住做就是習俗了……

      刪除
  3. 「每逢虎年都可以拿出來應應節……」難得咁環保,畀個讚你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝稱讚,環保又慳錢,唔係又點叫慳得一毫得一毫呢……😔

      刪除
  4. 每逢虎年..十二年一次..

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔經唔覺,霎吓眼又十二年……

      刪除
  5. 買賀年飾物我都喜歡買大路D,年年都可以攞出來用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大路的飾物最好,年年都可以擺出來,不過都要保持新淨!!

      刪除
  6. 希望虎虎生威,可以驅走疫情 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 老虎象徵威猛,古人認為可以嚇趕瘟疫邪氣……

      刪除