2022年2月23日 星期三

最近兩件事……

冬奧賽事

可能因疫情的關係,多人留在家中抗疫,相信很多人唔係睇手機就會對住電視機,而且呢個時候又有冬奧睇,所以都可以好好欣賞下賽事,本來森伯對運動項目都麻麻地,至於四年一次的體壇盛事都會睇下,近排香港的氣溫驟降,完全感受到冬奧的雪地溫度,見選手在雪地玩運動很暢快,而最靚係見高山滑雪競賽個萬里長城景,又靚又壯觀,雖然雪地運動好飄逸,但亦感到十分危險,整體來講都OK好睇!


援手疫事

見疫情嚴峻,又加上這班所謂專家高官的不作為,搞到疫情失晒控,「阿爺」都看不過眼,都要出手幫忙,當大家感到徬徨無助的時候,有人伸出援手,理應高興也來不及,但仍有人在這刻唱反調,不知他們的人性還存在嗎,現已開始籌備工作,而所做的相信陸續會見到,都希望這個幫忙很快見到成效,把疫情控制過來!只要做得好,這班仇中派定會無話再說……

37 則留言:

  1. 唔係中國舉辦我唔會睇。

    希望疫情快啲退却。

    仲有派一萬蚊喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔一定,雪地奧運好少機會睇到,會睇!
      相信冇咁易退,可能又有新病毒……
      而家乜舖頭都唔開門,點消費!!

      刪除
    2. 雖然我對運動冇興趣,但我都唔討厭,日日都做簡單運動、平時多行路去強化身體。

      好多國家都行共存亡策略,而中國係清零計劃,有日恢復正常來往咪要面對,咁即係要打針。

      好似沙士咁嘅疫情會積累民怨,派糖消氣又可提振經濟。今次無限制二個月內用晒佢,等清零後啲舖頭重開才買過。

      刪除
    3. 我對運動節目都係麻麻地,不過大多數都會睇奧運,有中國,香港隊都會打吓氣……散步最好,簡單又安全,尤其食飽飯!!

      唔打針喇,對疫苗冇信心,當然打唔打隨個人決定!!

      派糖都未必個個都認為啱佢口味架,能回復平靜就最好,暫時仲未了解今次消費券的詳情,可以等到市面好些再用?!上次的都仲未用晒呀🙄

      刪除
    4. 哈哈!我反轉係飯前運動8分鐘。

      原來,飯後半粒鐘才可擦牙。啱啱發現仲可壓抑嘴饞,成口薄荷味斷絕大腦發放食欲訊息。

      風水輪流轉,考慮回到舊時用火車運送糧食到港,希望快啲唔使捱貴菜。

      刪除
    5. 你飯前做運動,飯後就煲劇唔怪得你有個小肚腩……🤔飯後半個鐘才可刷牙,呢個我都知,不過通常都可以過,除咗早餐後要趕出門!!

      現在形勢都危急架,都會諗盡運輸方法運菜來,買一次食幾餐囉!!

      刪除
    6. 你估研究報告話運動最好係飯前?飯後?森哥想知就自己上網搜啦!因為通常我講嘢你都係信一成。邊個口賤,咀咒我有小肚腩喎!我脂肪指數屬健康一族。

      我條邨月初有4個人感染,到月尾有8個,相隔一周多就1傳2,一發不可收拾。今日確診2萬幾,據大學數學模式推算三月底高峰期可達3萬已不遠了,真係唔知政府有咩更妥善辦法去打勝仗呀?

      猖狂病毒已殺到埋身,中招率飈高,唔知要準備咩應付確診後喺家居自我隔離呢?儲糧要7日?咁點都好過烏克蘭戰爭。

      刪除
    7. 做人要睇自己情況,不是靠研究報告話你知……我認為食飽後做些輕微運動有助消化!

      一爺兄平時講嘢唔知邊句真,所以多數信0.5-1成咁上下,你有個小肚腩唔係我講,係你自己講,我點會清楚一爺個body狀態……🤔

      你真係要多加保重,外出更加要小心,不要接觸公眾物件,回家要洗手消毒,以防萬一!

      好似話將來全民強檢,都要配合禁足,買多些少食物也好……

      刪除
    8. 乜都唔聽,好彩我唔係你老師,好嘔血呀!

      咁你當我講吓笑啦!唔使咁認真。

      買嘢實掂到,無可避免。

      可能啲人收到風話要禁足,今日超市貨架又搶空。

      刪除
    9. 咁你又唔駛嘔血住,老師的說話要聽,我係乖乖學生!
      你自己都話當講笑,我當認真咪好魚……😁
      買完嘢返屋企就立即洗手,現在非常時期!
      有媒體講係流料,我懷疑超市放假料!!

      刪除
    10. 咪話全民分齡強檢3次即係3日,最佳效果係禁足。破天荒3月凍冰冰放個超悠長悶熱暑假,可騰空學校黎設更多臨時檢測站,好似你去投票站咁近,有晒人口分布大數據,再用AI智能選擇要幾多站點才夠,重要最近你屋企,減少你喺社區周圍走,又方便你。首日檢測時強制戴上電子手環,等3個檢測結果都係陰性嘅電話訊息,你可翻去檢測站除下手環,從疫監中釋放,可達到圍封禁足效果,前後加埋最快4日啦!呢個時候你就要儲糧二周,萬一陽性接住要居家隔離,仲要有蓮花清瘟膠囊或止燒丸等藥物。

      感染新冠癥狀
      喉嚨痕 : 念慈庵川貝枇杷膏
      喉嚨乾:多飲暖水
      乾咳 :
      發燒:撲熱息痛藥/清瘟丸
      呼吸唔順: 曼秀雷敦薄荷膏搽胸口
      身體發炎:抗氧化食物去消炎如,維他命D,維他命C,維他命E,茄紅素,蝦紅素,花青素,奧米加3油(避開奧米加6油),鋅,硒,鹼性食物


      平時感冒時要多飲暖水,蜜糖,檸檬,曬太陽

      最好各種類如藥物、清潔、糧食強檢隔離必備福袋,咁就唔使傷腦筋。

      刪除
    11. 多謝一爺有咁詳盡的資料補充,內容好清楚,最近都少了在網上看新聞,總有些消息會遺漏,森伯老人家都可以有個森理準備~~

      呢個非常時期用非常手段去處理,其實大前題是能早日控制疫情,近呢兩年學生們都習慣了網上學習!!

      現在都冇咩官員的說話可確實,一切都旨意上頭(國內的防控人員)現在乜人都話染疫,真係無端端在家透下氣都可能染疫!!人生都總有迷失的時候,但這個徬徨無助的時候,最好就是有盞明燈在旁旨示你可以怎樣去行呢條艱苦的道路...

      如果想避開身體有炎症,仲要避免食太多奶類製品及糖,食多些鹹性食物無論什麼時候都係最好!!!!

      呢個時候森醫師都有大把良方,不過都只適合自已食...食什麼都是其次,呢段時間最緊要食得清淡,減少食糖和太多奶類,因為會削弱抵抗能力!!

      要禁足雖然是辛苦,但有機會令到疫情緩和或減退都是值得,相信大部份港人都樂意的,希望早日回復安寧嘛~~~

      刪除
  2. 雖然奧地利算係冬奧強國,但我一場都冇睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利今屆成績都唔錯,雪地比賽好少睇,難得有機會就睇下!

      刪除
  3. 我一向覺得運動是要自己做的,而不是去"睇"的(怪論:p),不過這次我睇咗好多,一是因為中國主辦,二是老婆喜歡睇,三是因為要留家抗疫。

    回覆刪除
    回覆
    1. Peace:我睇運動都係當電視節目睇……相信在家避疫的觀眾都幫到佢的收視唔少,哈哈
      反而唔係邊個國家舉辦的關係,純粹當一場比賽睇!呢類比賽屋企越多人睇越熱鬧!

      刪除
    2. Stella:不能常外出,在家看看奧運也不錯!

      刪除
  4. 我以前冇睇架!中國舉辦我會睇,也支持國內運動員,佢哋的努力成績也令我很開心,我相信下次成績更好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意Stella所言,中國的冬季運動是"初哥",經過今次主辦,相信會興起熱潮,將來成績一定會更好!

      刪除
    2. Stella:今次國家舉辦都有主場之利,這次成績都已經好好,因為一向雪地競賽都不是亞洲人的天下,期待下屆創更好的成績!

      刪除
    3. Peace:對呀,亞洲運動員一向都不是雪地強項,經過今次舉辦後有地方有設施,可能未來會培訓更多優秀的雪地運動員……

      刪除
  5. 宅在家裡都是看電視電腦的多,想不到今年的冬奧由中国主辦,花費了八百億元,完滿地做好這場賽事。冰天雪地,混血健兒~谷愛凌,她雖然在美國長大,卻不忘本地以中国為代表國家,滑出高難度贏了一場又一場的賽事,令人感到意外又興奮。真是太刺激了 !
    由於這次的冬奧辦得成功,中国得到很多雪地用品的外國訂單。
    百年來不斷地受到霸權國家欺侮,和崇洋奸人同拉後腿,期望祖國越戰越勇,作為我們的後盾,共度時艱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在這個時期大家都迫住留在家中,相信好多人唔係睇電話電腦,就係睇電視!北京搞呢次冬奧都算唔錯,可能早前搞過大型奧運,相對冬奧就能駕輕就熟,今屆認真突出的運動員唔太多,除了谷愛凌,看過佢表演,真的抵佢攞金牌,可能下屆仍有機會參加!

      其實在這個疫情時候,一個國家仍要搞奧運是不簡單,因為沒有招待觀眾進場參觀,可能要蝕錢,靠廣告收入可以不讓損失太大,中國歷經不少艱難歲月,希望中國將來能成為世界的亮點!!

      刪除
    2. 中國由位列第三世界的落後國家,竟然在這短短的四十年間,急起直追,創建科技和滅貧,已經位於世界強國之列,就是這樣才招來西方國家的不滿和壓制。未來的道路也不是太平坦的。
      看手機的確是較為方便,有時我也會拿著手機追劇集。

      刪除
    3. 你說得對,未來的路是不平坦,正所謂不招人妒是傭才,某國搞破壞的心,真的感到什麼叫心急如焚。來的日子可能要面臨更多的挑戰……

      刪除
    4. 大多數手機用來睇視頻,很少用來煲劇,始終畫面太細,長時間睇會眼睛疲勞!

      刪除
    5. 香港有賴國安法,才得以秩序平靜,可是西方國家大聲疾呼說:「香港不應有國安法 !」都想香港死,他們究竟安的是什麼樣的心 ?
      *
      香港爆發第五波疫情,竟然有人在網上提出「眾籌」,支持那些每週出外紛紛聚集的外傭,說可以代他們交罰款。煽風點火,企圖造成更大的爆發 !
      這些不顧市民生死的人,根本不能算是人,他們只是冷血的動物 !

      刪除
    6. 無論睇視頻或是煲劇,放大畫面打橫來看,都是一樣的清晰。看字才會疲勞。
      有些博友喜歡用手機上網,做網誌,我就受不了。我做網誌或是留言,常常都以電腦來進行。

      刪除
    7. 秋葉形容得很貼切……想香港死!香港近幾年來的連番浩劫,相信總有群人死心不息,怎樣都要跣大家一鑊……正所謂害人之心不可有!!呢班人就正正是這樣,始終人在做,天在看!!

      其實現在我都是在手機打網誌,不過也要配合電腦做相或圖,至於睇劇集的興趣不大,所以少在電話睇……

      刪除
    8. 其實國安法度度國家都有,一般正經的平民百姓無咩可能會觸犯,驚這條法例的人,大多數是身有C的人!!

      刪除
    9. 真是横行霸道,每個國家都有國安法作保護,為什麼不准香港有國安法? 為什麼要我们放棄國家的保護? 那些反中亂港的份子曾經多次呼籲外國制裁香港,這批人是香港的隱患。

      刪除
    10. 有人把國安法比喻作一把鎖,思想正路的人都想在家中安把鎖,可以確保安全,除非心懷不軌的人才想別人家中沒有鎖,可以讓他們隨時進出作壞事...

      刪除
  6. 每日幾萬宗都真係好難避免,唯有自求多福, 早幾日我有個同事屋企人都中咗,卒之全間公司嘅人都要檢測,而家得我一個收到結果係陰性,其他人仲要等。😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,自求多福好重要,但求做好自己衛生措施就好,以前聽外地的疫情有幾嚴峻都仿似置身事外,但今時今日在港發生,自己又會懼怕,總之盡力保持衛生,免受感染便是了!!

      刪除
  7. 我都有睇冬奧,好好睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今屆冬奧,有些雪地競賽幾吸引!!

      刪除