2022年3月2日 星期三

港式餐廳-------大乜樂

在疫情之下,很多人都要留守家中,自然很多外出活動都要暫停,當中包括外食,不要說現在的嚴峻地步,其實之前食肆的生意都係好一般...

有報導話陪伴港人多年的大乜樂都要暫停營業,好似話暫時仍可做外賣~~但始終很多食肆都好難繼續挨,因為疫情唔知要搞幾耐...


我時時都會將大乜樂,同大乜活撈亂,但聽好多人講大乜樂的食物較好味,於是才去試試!!



記得對上幫襯它的時候,仲係清零時候,可以自由出入店員都冇理會,安心出行都可以慳番,不過呢種光景不知幾時再出現?!!

28 則留言:

  1. 呢波風高浪急,好似大海嘯撲埋嚟淹沒好多人,預計有百七萬港人受感染。

    影響好多正常運作,我條邨管理處因多人中招而要暫停一段時間。中港貨運、屠房、超市營業時間、食肆結業…………今日行過間日本菜館有雞蛋派,應該係要關門,益街坊清減倉存食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一日有咁多人中招,遲早中埋都唔奇,買定食物或快速測試包都需要,咁一爺有冇咩方法可以避開這場疫戰,俄烏打緊仗,香港都要打疫仗!

      呢個時候仲見到良心店鋪?!其他店鋪加得就加,將來退疫後,一定要多幫襯呢間日本菜館……好多食肆都要迫住臨時關門,將來待疫情緩和後又會開番!!

      刪除
    2. 我冇辦法呀😒!遍布世界每個角落,想避嘅唯有偷渡番大陸,體現清零嘅威力。😁

      都係一般防疫方法😥,但我底氣十足,靠3針同健康體魄做後盾,就算中咗都係似輕微感冒,過幾日就會自癒。

      俄烏、新冠戰短暫,邊及體脂終身大戰咁惡鬥連場,高低起伏,發掘人體奧妙更受益。

      神績呀!😱以往喺一年一度放懷縱食農曆年後我實肥,今年我已食咗1kg70%低糖黑朱古力,但冇食到致癌消化餅(舊年3kg),出奇地條腰竟然瘦咗半吋,仲打破中年後紀錄。

      盛傳低糖高脂黑朱古力可搣脂?有話食脂唔增脂,係食糖(醣)才增脂?高卡路里脂肪唔致肥? 事實係佢高纖又低GI。另外,我一把年紀體驗食滯朱古力,高脂高纖飽腹感高都係事實,係會令人食少啲。

      好學嘅我梗係會上網查證吓,有篇報道話個醫生叫班糖尿病/高血脂/高血壓等病人每日食5次(二餐前後及下午茶)總共25g,朱古力入藥係人都跟足啦!三個月後,驗出好膽固醇多咗,壞膽固醇少咗,肝臟狀態指數好咗。

      解除禁食令,歸類為健康小食,睇怕我可平時犒賞自己,令我心情變好,身心受益。

      刪除
    3. 有時避都冇用,要來就來,身邊的人們都有中招,是否真的害怕,又冇想像中的怕!

      森伯冇打針,除咗佛系防疫之外,仲有用食療去增強抵抗力,今日聽到飲茶都可以強身避新冠,仲有補肺補呼吸道的食療,你講朱古力森伯甚少食,就算黑朱古力都好易惹痰,呢個時候食唔適合,有痰就易令病毒困在喉部……

      今個過年吔得最多係餅乾,成盒咁買!過年就冇所謂,本身餅乾都係早餐之一!有科學研究係好,但始終冇親身體驗咁好,所謂的食物科學,對森伯來講信任程度有限!

      如果當獎賞自己,會多樣化想食乜就乜!

      刪除
    4. 餅乾做正餐實畀阿媽鬧,根深蒂固,我觀念上當餅乾為零食或下午茶。

      科學研究係有條理地累積經驗,無知嘅我常問揀選邊條路行好呢?先相信後調整,揾到切合自己嘅路,總比盲摸摸左試右試,讓自己做白老鼠多走歪路。

      邪惡同健康嘅獎賞!森哥會有咩邪惡獎賞?

      刪除
    5. 餅乾我都好少用來做午晚餐,但呢排非常時期,冇飯餐食都可以吔餅乾頂肚!

      平時查看食物,都主要睇宜忌,只是怕吃了不該吃的食物!有些食物都有可能會話不能吃,但要親自試過才能作準,所以很多情況都未必是一定,試過才知!

      森伯食的邪惡嘢好普通,雪糕,炸物,點個快餐等等……

      刪除
    6. 最違背內心嘅早餐……農曆年後清糕大行動,係例行工作唔享受,依家可按自己意願唔使食好開心呀!

      咩非常時期?咁我都仲可以正正經經食三餐,(森哥唔正經),頓時感覺幸福…原來可以照日常簡單生活就係幸福,真係咁容易。

      宜忌?原來森哥有本食物通勝,食完無事,贏曬 (謎面:通勝)

      雪糕同炸嘢我冇食好耐,好在我又冇癮。

      刪除
    7. 哈哈,你跟我相反,清糕行動我喜歡,食糕就唔駛食飯,慳番買餸錢,一年一度搏命食😅!

      對,有時越簡單越好,有時要經歷過一些艱難時期,你才知道如常的生活已經唔錯,就好似今場疫症後,你會更加珍惜安寧無事的生活……

      都唔需要記低落簿,靠個腦記住……
      雪糕,忌廉蛋糕,椰撻等當自己的小獎賞,間中食吓就好,唔需要當禁果!

      刪除
    8. 咁清月餅?清糭? 清柚子?過年禮物糖果餅蛋卷?我屋企大家族呀!每種物類至少三周多喎! 邊似後生仔森哥一把年紀嘅體格仲係搏殺期,得天獨厚,令人羨慕。

      老人多多壞事幹,平淡安穩已是福。

      全部都好好食架!偷食禁果更興奮!

      刪除
    9. 在森伯本字典裡冇清月餅呢回事,通常都會覺得未夠喉!!咁你哋大家族又唔同講法,分分鐘食到暑假仲有得食!你哋啲後生仔唔駛羨慕,平時食得清淡少少就可以偶爾放肆吓,只是間唔中,身體都未必會向你投訴……

      對呀!做人識得咩係平淡是福,沒有太多需求,經已唔錯!!

      刪除
  2. 政府唔宣佈封城,其實商戶都自己封。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做唔到生意,開一天舖都要燈油火蠟,不如暫停……

      刪除
  3. 真係好無奈!
    我做好本份, 我是順民,要打針我打,要宅家,我宅家。
    香港現在是躺平,最不幸是因染疫逝世的長者與小孩。
    可惜新年期間 唔少人拜年,車公廟拜神,所以個疫情一發不可收拾。
    我們守規則的人,就要賠不守規則的人一起受罰🥺
    現在衹有自求多福。唯一希望大陸幫助渡過一疫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,用無奈去形容此情景最啱!
      我絕對相信Stella係良好市民,肯配合政府防疫措施,不過社會都有很多存心搞破壞的人,防也不能防!
      無論還防疫的人或患病的人,都要想辦法自救!當然希望得到外援的幫助!把困局扭轉!

      刪除
  4. 今次疫情真係好難搞,兩年幾都還未見到曙光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇辦法,呢個病毒全球地方都有,只要香港把關不力就會讓病毒走入市區,今次就係個例子!

      刪除
  5. 香港呢趟真係麻煩,話就話同心抗疫,但不同心的人實在不少,他們只想香港倒下以証明香港政府幾冇用,唔合作已經難搞,存心搞對抗更加難搞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你所講的,就正正是香港疫情搞到現在這樣的癥結,防疫工作真的要上下一心,大眾要齊心,才可控制……可惜每個人的做法都不同,所以搞到咁大問題,正如你所講,還有些人存心搞破壞,就算做得幾好都冇用!

      刪除
  6. 那麼多的人中招,連網購店也說人手不足,所購的食物恐怕不能如期送到。
    聽說現在超市已經被市民搶購一空,遲些封城大檢測,也不知會是如何景況 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,就算落了order都好似要成個星期才送到客戶的手中,都估到有這個情況所以我都唔會在網上網購食物……

      有日去超市,都見到買麵的部分都差點清空,有個笑話講,疫情未清零,貨架已經清晒零!!多數買些襟擺的食材,假設真的不能外出都有食物頂住檔!!

      刪除
    2. 因為太多人中招,上個月女兒已不准我出街購物,要代我上網訂購。可是連送貨員都病了,人手不足。可能要重回菜市場了。

      刪除
    3. 聽你所講,你女兒都十分緊張你的安全,在這個時候,能減少出街就減少,網購會隨時預計他們會延誤送貨,所以需要購買餸菜時都要落街買,搏有些時段冇咩人才進去買!

      刪除
  7. 大快活早餐好啲,大家樂下午茶、晚餐贏曬,燒味都係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你推介,其實我兩間都未食過佢哋早餐,有時同是大乜活的分店,但食物嘅味道都差好遠!!

      刪除
  8. Hello
    You have a wonderful blog. A great post, it is very inspiring here!
    The epidemic is hard for everyone. I work in the store so I have contact with people all the time. However, I am fine and I wish you good health too!
    Regards nice and warm from Poland

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks for your coming,
      Hope you are healthy and peaceful

      刪除