2022年3月30日 星期三

買支"槍"...

呢個時候講買槍,都特別敏感...話說頭來,現在每個人都入定些防疫用品,我最主要買口罩為主,因為逢外出口罩都要打孖上,以及買些保健沖劑,假若有什麼不適,都可以有些沖劑飲飲,遲下都可以介紹下!!

記得好耐之前家中都有支電子探熱針,是耳探形式,用了不久就壞了,都已經好多年前,之後又好似沒有需要用到,相隔至今疫情關係都好應該有支探溫槍,本身都有用過呢種探溫槍,操作亦唔難,現在的人講衛生,一般都會用非接觸性的,而且用法超簡單,嘟一嘟就量到體溫!!



呢個時勢有什麼頭暈身熱都可能要睇睇有冇發燒,正常體溫應該係36.8度~~因為check體溫係檢測的第一步,咁我又唔清楚中了新冠是否一定會發燒?!!



21 則留言:

  1. 回覆
    1. 點到處射人法先……😁

      刪除
    2. 不好意思呀!不得不刪除你的留言……一爺在森blog要慎言呀!森blog唔似某些blog友……🙄

      刪除
    3. 黃雀行動:碰上 森Sir 出更 掃黃。哈哈!不經不覺開懷大寫到咁高級,須降至老少咸宜。

      刪除
    4. 明知黃你又寫出街……!😄呢度冇得隱藏留言!
      你知瀏覽森博多是特別年輕群😄😄最好老少咸宜!!!!

      刪除
    5. 有仁慈森總編守尾門,咪放膽任意創作,後生仔係橫冲直撞,但暖暖感受『家有一老、如有一寶』。

      刪除
    6. 自己blog自己守,萬一畀啲黃邪氣入侵,真係千年純blog一朝喪……🤣,你想兜個圈話森伯老,但我又認嘅,的確冇一爺果類後生仔咁多創作力量同幻想……👎

      刪除
    7. 好似同死黨閒聊,乜範疇都涉獵。唔好偏埋一面,多動腦筋各個區域唔會有老人痴呆症。

      反正森哥硬要話自己老過我,我都係迎合你喜好啫!你開心時我又無損失。唔似霸主一貫作風損人利己,反而係七傷拳變成損人損己。

      唔可以諗乜就講乜,令我諗起假正義西方豉吹言論自由都係虛假嘅,實質霸主用上百億公帑操弄全球媒體,絕不公正。歐國甘願做霸主嘅跟尾狗,幫手愚民、掩飾真相。唔怪得中方呼籲歐盟要自主政策,聽霸主話只會被傷害更深,最近,印度都自主政策唔跟人制裁,買凸4倍用量嘅8折俄油。

      刪除
    8. 啱傾就傾,同你哋班博友識左咁耐,似死黨都唔奇,驚老人痴呆,就要多動腦筋……
      我應該同一爺唔同年代,森伯就咸豐年代,又唔知一爺兄係咩年代!!我估你零零後或一零後之類……🤔……哈哈

      家陣不是個個人都似你頭腦清醒,可能偏信時時看到的傳媒,未有去動腦筋自己分析,講乜信乜,都冇辦法信與不信係個人自由嘛!

      印度可能認為做霸主的跟尾狗冇著數,由自己作主可能有出路……

      刪除
  2. 網上有不少的新冠資訊,中了新冠病毒,應該都會發燒吧。除非是沒有病徵的帶菌者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種病跟一般傷風感冒的病徵好相似,所以好多人都會買些測試盒來做確定,如沒病徵的人,真係中了招都唔知……

      刪除
    2. 聽說新冠病毒不是“細菌”,是種“病毒”。都是會傳播的東西。
      一個人帶著病毒而沒有發病,但把身上的病毒傳播開去,都幾危險。

      刪除
    3. 對呀,如果是病菌,會有週期性,但如果病毒可能會搞一段長時間,知道它的傳染性高,所以每每外出都特別小心,回家後都會用消毒液洗手,雖然感到有點繁瑣,但若果染了就更加煩,所以都係小心為上!!

      刪除
  3. 中咗可以係冇徵狀㗎嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以都有好多人買些測試包作初步檢驗……

      刪除
  4. 我的水銀口探針用了多年了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 水銀探熱針,唔識睇!而且用探溫槍其他人都用到,較為衛生……

      刪除
  5. 我以前用水銀探熱針口探,後來貪方便買了一支耳探,新冠開始,耳探都覺得麻煩,又買一支額頭探熱槍,而家三樣齊備,不過專家話水銀探熱針最準,所以我在「關鍵時刻」都會用水銀探熱針再覆檢一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都認為水銀探熱針較準確,甚至舊式的水銀血壓計都有醫護人員說較好,但感到難睇,反而電子東西方便看和用……好耐之前我那支電子耳探好方便又輕巧,不過好快就壞,如果不是今趙疫情都好少會想買……

      刪除