2022年4月6日 星期三

芝味醬……

唔知大家多唔多買抹醬,其實抹醬係籠統的講法,例如果醬,花生醬都係抹醬,多數用來搽麵包,我通常早餐才用!我試過親自做椰醬,係好好食架!

不過今趟想講呢隻芝味醬,顧名思義主要材料係芝士,唔屬甜醬類,如果講到健康標準,呢隻醬算邪惡,我睇份報告講,芝士類中最健康係茅屋芝士,我都有食過,較淡較稀,而呢隻忌廉芝士高卡指數都三甲之列……不過我唔會塗抹太多,少少地冇所謂,但發現到呢種醬唔襟擺,打開了封口要快快食,因為之前那盒擺約兩三個星期,發晒綠色毛毛,唔食得……所以今次都醒目番次,買後就快點食免得發霉!

芝士味重,反而食唔到忌廉味,它最好係唔甜,亦都冇一般芝士咁鹹……👍

18 則留言:

  1. 我細個時候常用甜奶、果醬或花生醬塗在方包上,大個之後就好懶塗醬,芝士也比較少食,比較多食現成有料的包,例如波菠蘿包,忌簾包之類。

    回覆刪除
    回覆
    1. 細時真係好多人都會用甜奶(煉奶)搽方包,現在怕太甜都甚少了,我反而現在少吃有餡料的包,食淨包多……所以都間中買些不同的抹醬來吃!

      刪除
  2. 呢個cream cheese 唔係只用黎整cake咩?我未試過搽包食。

    細過時有段時間屋企買開卡X芝士醬,不過,我比較少食芝士,比較多都係食片裝芝士。

    老咗早餐由食麵包轉到更有益嘅 museli 然後係現在嘅 燕麥片。

    新思維:高糖(高昇糖)食物才 召喚 胰島素,將糖分轉化成身體脂肪儲量,反而食高熱量嘅脂肪唔會激發胰島素,唔會致肥。係多食麵包才致肥,有人會食西芹搽厚厚芝士,用蔬菜代替碳水化合物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢盒cream cheese好細盒,點整蛋糕,除非cup cake,佢最主要用作整三文治……

      片裝芝士,用來夾包食,佢呢隻醬易搽幾好味,方便唔錯!!

      我整的早餐好多元化,好少太侷限,你講的museli未試過,呢種東西裡有麥片嗎?有的就唔會揀來食!我早餐多數有麵包同水果是基本食物,其他就隨意!

      碳水化合物唔可以缺少,除了可飽肚之外,仲可以增加肌肉的力量,可以少揀精製澱粉類,食粗糧的碳水,如:蕃薯,全麥包等等,仲有很多選擇!

      刪除
    2. 木斯里係百年前瑞士醫生專為療養中病人設計嘅健康餐單,強身健體、減肥排毒。一般½kg賣$100,食得佢都好有皇室貴氣。點知畀我喺價X棧碰到佢被貶為庶民嘅落難兄弟,做個健康上等人咪買包黎試食,真係符合唔係好味道嘅通常都係健康食品嘅真理。佢材料包羅萬有,營養均衡,其中包含部份燕麥。

      後生時我好似森哥咁要天天新款,老咗就來來去去都係嗰幾款,過簡約生活。

      係架!美國倡導食物金字塔底層係食大量穀麥嘅碳水化合物(正確?)。佢都推翻咗食雞蛋導致高膽固醇係錯啦!批准基因改造食, 獨霸世界第一肥國,我哋仲要跟佢? 自從知道佢盡用卑賤手段壓制老二發展,只敢出兵攻打穩勝弱國……,我開始覺得早期研究健康飲食結論好粗疏,唔好全信,低碳更合人,好多人透過一份醣飲食法鏟去肥肉回復健康體態。

      刪除
    3. 自己食嘅餐單唔需要瑞士的醫生安排,自己餐單由自己設計……有人話過揀食物,最好是原食物,即是不要加太多工序的食物,最好就係食不需要有營養標籤的食物,現在森伯都係想買多些原食物做食材……生果,根莖類,五穀類等,要揀都有很多選擇!

      其實森伯指的所謂天天新款,都不外乎健康配搭,你估係今日早餐鋸完扒,明日早餐又魚翅朗口!……唔係果糊就係薯粉,普通老伯姓都未必like的早餐!

      碳水化合物對人體都重要,放在食物金字塔都不是不對,碳水化合物可以令人有飽肚感,而且以前的人從事體力勞動,食碳水化合物才有氣力幹活,如農夫或體力勞動人士,你估個個好似一爺兄食飽飯就攤在梳化煲劇咁安舒!!無論食碳水化合物或澱粉質都係畀些能量肌肉,畀你多運動……

      刪除
    4. 錯在放最大份額喺底層,每日份額應該由60%縮減至15~20%才啱!金字塔唔可以用,要改圓碟型畫分不同區域。

      聰明森哥咪帶出重點,現代人生活模式改變,唔再好似舊日農夫體力支出咁大,森哥手上已經唔揸泥鏟揾食,度身打造,人人不同。森哥話齋我呢條大懶蟲更要滅絕絲碳,零碳生活。

      刪除
    5. 15-20%澱粉可能少了,我認為50%差唔多,要平衡應付一日的熱量所需,可以吸收良好澱粉質……

      多謝你讚老人家聰明,我全靠想像一爺兄平時的養尊處優式生活,睇到時下的人真係要多多郁動,做吓運動!!

      刪除
    6. 人要破舊立新,雞蛋才得以脫罪。假若,有朝一日大肚森就要減低澱粉比例、試行生酮飲食,不過,醒目森哥自有招數,一路反對我就啱喇!

      餐後都立刻清理枱面,去厨房洗碗,再隔一陣間去擦牙,畀森哥描述到我喺度渾渾噩噩混日子。我日日餐前運動,全日總共廿五分鐘,比森哥更勤力,知你冇定期運動習慣啦!

      刪除
    7. 有時所謂的專家的說話都係一時一樣,所以我講就返自己的餐單最好……未大肚腩前都已經減少精製澱粉,漸漸老都要注重身體,邊似一爺啲後生隨時大肚都得,斷食幾日又fit到漏😁

      又畀一爺睇穿冇定期運動,森伯老人家每日都有做十令分鐘,雖然沒你運動時間咁長,但都有規律!!

      刪除
  3. 擺得耐表示防腐劑多,我接受不到芝士味道,但家人接受到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有可能襟擺的包裝食物,都加唔少添加物……
      食開芝士的都應該會喜歡呢種醬!

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,咁又係!有益食物通常都淡口味!

      刪除
  5. 我都有買片裝芝士,可是不能天天芝士夾方包,要轉口味吃其他的食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我也是買片裝芝士多,但亦不會天天食,會轉換食吓其他抹料醬,我早餐都很多變化,有時食一兩塊餅乾也可!

      刪除