2022年4月13日 星期三

自我檢測 + 連花清瘟...

唔知大家在過去的周末有冇響應一下政府的呼籲,一連三日做這個快速檢測,其實做這個新冠檢測之前都有做過,應該是正宗的核酸檢測,至於快速的自我檢測就未試過,可能有些人因為工作需要,每日都要check住,但在我的情況又不適用...既然政府都呼籲各市民要做,都好應該配合一下...

測試都厚驚驚,因為患了都未必有病徵,檢測包內說明話要等15分鐘,結果不到半分鐘就有結果...好在三日都係一條線...

防疫物資包內,除了口罩同檢測劑之外,仲有中成藥,呢隻中成藥本身都諗住買,但都知道政府會派所以就慳番,據中醫講呢隻成藥是有事才可食,它不是有病醫病,無病強身那種藥...所以冇事就唔可以食,現在都係用作看門口,我比較信中藥成份,所以萬一有事都會拿來吃!!中藥成本低,又少些副作用,其實好應該推介...

22 則留言:

  1. 我都有做三日呀,一條線才出去玩呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係好市民,配合政府防疫之餘,check過穩陣才出街!!

      刪除
    2. 羊羊真乖 ! 響應三天都檢測,以求心安。否則可能自己是個隱形帶病毒者都唔知。如果周圍去,就成為播毒者。
      就在這幾天的檢測中,知道了有幾十個人呈陽性者,他們都是沒有病徵的。

      刪除
    3. 秋葉講得對呀,check一check都可以安心些,萬一有事,都可以醫治,總好過搞到情況差才發現……

      刪除
  2. 我細個時極少食中成藥(阿媽迫食保濟丸除外)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,細個時都會用幾多中成藥,現在人大了會用些中草藥煲水飲……

      刪除
  3. 我好認真用手機計時,仲按照指示用酒精清潔枱面同双手,耐心等足15'冇浮現第二條線才算完成整個程序。

    做測試時已經從單日5萬幾回落到2千幾,係中早就中咗啦!所以,面對測試時心情輕鬆。當然有買定食物準備居家隔離,反正冇病徵即係代表我有三針強勁抵抗力頂得住,唔辛苦又會好快好翻,同時,我呢個宅男 困住喺屋企禁止出街唔會有抑鬱病。

    我識人喺外國,輕症者冇得入院,係食佢好翻。我當佢係普通感冒藥看門口用。

    政府都就黎開放,第五波快消退,出街用消費券都唔驚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係認真過森伯好多,我求其在將枱測試,冇事前消毒周圍……不過測試完都會等足15分鐘先敢掉!驚隨時彈出第二條線出來😄

      你就話打齊三針,森伯暫時半針都冇打過,所以都好驚奶左嘢而不自知……隨時都要記低電話打上去投報!正所謂係你就係你,打齊三針都一樣會中招,所以都係各安天命!

      呢隻藥暫時都係用來看門口,冇事就唔需要食,好耐之前已經聽過人話一有少少傷風感冒的跡象就開始食係有幫助!

      係呀,確診人數越少,周圍去用消費券都安心啲!!

      刪除
    2. 醫生為老婆採樣時污染樣本,出現假陽性,因事前無清潔双手,帶有疫苗基因。程序
      要跟足架。

      人生要成功就要做好準備,有足夠準備咪唔使驚。

      你支槍度到幾高熱度,啱啱上網見個厨師好專業咁度煎pan同塊牛扒嘅温度。

      刪除
    3. 又冇諗到呢個情況,始終家裡都比較冇咁多病毒,森伯做快速測試好求其咋!!

      難得又一次認同一爺的講法,人生活在世,幾時都應該做好準備,假設有詳突發事情,都冇咁驚惶失措!!

      我支體溫槍測人,唔係測牛扒豬扒煎pan……

      刪除
  4. 我記得得政府講過話曾經確診而又好番是不必做的,但我見既然檢測包送來了,也依例做了三日檢測。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果近來感染過,就可以不用再做快速測試,不過就算過後都可以再測測也可,睇睇有否再被感染的可能……

      刪除
  5. 大多數人都收到檢測包,響應檢測三天是為人為己的一種公德行動。
    看過蓮花清瘟的說明,應是染上重症才好吃,不宜作為預防劑。
    中醫藥是中國自古以來的治病方式,一向行之有效。家母一向都是自購中藥給兄姐們治病,他們個個都健康長大,宜室宜家。西醫藥也有其高效之處,尤其是外科手術很一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得母親不會買中成藥給子女治病,一向都是開方往中藥店執藥,回家煮成水藥茶。縱使藥很苦,也沒有人敢推辭。
      中藥有其歷史性的地位,不過因為香港以往是英國的殖民地,才受到壓抑而不受重視吧了。

      刪除
    2. 我認為中藥也可以當作治療疾病的另一選擇,中西醫都各有好處,但若果苦無對策的時候,都可以試試,細個都常聽人講,西醫治標,而中醫就治本,能根治病患才算痊癒……

      以前細個時代都有很多中醫館,唔想看西醫的時候可以選擇看中醫,現在大多數的小朋友有什麼傷風咳都會去睇西醫先,又或者新一代的阿媽較懶,好少煲中藥畀細路飲,就算用藥粉沖泡,都很少用!不過我都認為煲山草藥好過精煉過的藥粉……所以新一代的小朋友都未必知道飲完涼茶要加應子送口呢樣集體回憶。

      對,中醫藥多年歷史,當中學問博大精深,但現今西醫藥獨攬市場,中醫就被忽視了……

      刪除
  6. 哈哈!我食得瞓得,精神爽利又居家避疫,自己理解身體狀態我冇檢測。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必個個好似Stella咁年青力壯架嘛!若有些人抵抗力較差,就算守住在家裡,都可能被污水渠,窗邊的垂直傳播而感染,所以世事無絕對……

      刪除
  7. 希望疫情快些過,大家都健健康康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 承阿Man Man貴言,相信呢個希望大家都好想!!

      刪除