2022年3月16日 星期三

薯薯地……

早排大家都好怕屋企冇食物,冇物資,一見到有什麼食得既都三七廿一搶購一空,不過及後有車運來食物,才沒有之前緊張,不過市面上的東西仍貴了很多,尤其防疫用品!早前想買支普通的火酒,但都已經缺貨……

至於儲糧方面,暫時仍沒有困難,所以買的可以少量,綜觀眾多蔬菜中,南瓜,萫薯幾好,只要買多少少,都有排食,對森伯來講,蕃薯一日四餐都可以填肚!早餐就來個蕃薯五穀粥,午晚的正餐都可食蕃薯飯,當然有其他配料,至於有需要下晝tea一tea,都可以食個烚蕃薯,既簡單又方便!

而呢種橙色蕃薯十分甜,不過熱食相當好,紫蕃薯就有益,除了含花菁素之外仲話有抗性澱粉,相對都不太甜,至於森伯最喜歡係雞蛋黃色蕃薯,尤其是口感粉粉地那種,超好味!!

據經驗得出,蕃薯都幾耐放,只要保存得當,都可以擺一段長時間,而且又係粗糧,用來儲糧都幾好!!

18 則留言:

  1. 粗糧原來是價廉物美,但現在甚麼都有價了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 價廉物美都係其次,最主要係能夠飽肚,而且蕃薯又襟擺!

      刪除
  2. 回覆
    1. 根莖類係原食物,好的澱粉質嚟架…

      刪除
  3. 一個四餐…諗吓…森哥喉管閉塞……要纖維疏通吓!祝一路順風

    食太多會好『好氣』喎!喺莊重場合大爆發好失禮。

    兒時街頭美食,碳火燴番薯 同 炸蕃薯 都好味。

    近年西方流行漢堡包餐換上佢做炸薯條,話健康啲,不過,高温油炸係令健康食物變成唔健康,唔好騙人。咁我又未食過喎!

    喺雜豆糖水前我成日食自制蕃薯糖水。話食糖冇益我唔聽,冇味道就食唔落哋!有益都冇用。

    抗性澱粉又畀人吹到好大,文章冇寫到得好少百份比轉到,份量少到起唔到作用。 嘥鬼氣

    政府又話恢復9成供應,但個價錢依然高企,民不聊生。

    回覆刪除
  4. 我仲以為你話腦管閉塞,唔駛一日四餐都食佢,只係早午晚餐都啱食啫!!

    森伯老人家冇咁多風放出來,唔似一爺兄keep得啲腸胃好似BB仔,個肚仔咁多風,食完飯後仲要搵個人幫你掃吓個背脊仔!😁

    燴蕃薯好少買來吃,家中附近有檔燴蕃薯,炒栗子,兩者我會揀炒栗子!!

    近來好多人話西方傳媒都幾多fake news,用自己眼睛來判斷,遲吓食快餐都可以當補品!

    糖我戒得就戒,吸收太多糖份會加速衰老,誘發炎症,蕃薯本身都甜,加其他穀類一同吃,落少許糖我都OK!

    據講將麵包,蕃薯,薯仔呢類食物放落雪櫃一晚,第二朝攞出來食,就係所謂的抗性澱粉!

    講到民不聊生,莫非你又想出嚟搞抗爭!😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 清血管超複雜,單呢一樣完全唔掂,食好油、水溶性纖維、抗氧化物、索氣運動、硒、拉筋、維他命 P、C、K、鈣、鎂、鉀……

      BB仔做得嘅未必啱成年人架,掃掃吓就會上下其手,飽暖思人肉。攬攬鍚鍚一樣有年齡界限,森哥唔可手多多亂黎。

      最近我見人哋整甜美蛋糕都要落鹽咁鬼怪異,啟發我煮糖水落少許鹽帶出甜味,我真係用少啲糖都夠味,係我獨創。呢個故事教訓我要博學,仲要腦筋急轉彎,舉一反森,大膽創新。

      我已經唔崇洋啦!唔理東西,現代傳媒都唔客觀公正。由其是西方傳媒報導佢哋假想敵: 中國、俄國、 穆斯林……

      森哥呀!按你咁做,唔會全部轉晒抗性澱粉,諗吓只得0.001%轉咗呢?少到冇用呢! 報導偏頗唔全面,好似男人咁有誇大某方面之嫌。

      南瓜$32/個,正常$8/個,椰菜$20/個,正常$6/個,唐生菜$20/斤,正常$5/斤,我係唔夠錢買少咗菜食,唔夠健康。唔係含糊抽象主觀文字,有確實數字支持,仲有失業率上升。森哥代表咩團體架?想滅聲?我理直氣壯、大大聲講民不聊生。

      刪除
    2. 其實要清血管,真係大把食材可以幫你,只要唔係太肥胖,都唔需要太過清血管……
      森伯就缺乏維他命M,所以唯有慳得一毫得一毫!

      你諗多咗,又上下其手,又飽暖思人肉,長輩認為幫BB仔掃風好重要,要嘔番啖氣出來才好,相等如成年人食飽左會嗝啖氣出來一樣,不過BB仔要人幫……

      總之人大了,減糖飲食我冇問題,唔需要好似你要搞咁多,你可以買些天然提煉的增甜劑來食!!

      以前真係會相信西方大媒體,不過經歷過一些社會事件之後,完全發覺佢講的報道同我親眼睇嘅實情唔同,真的明白什麼是晃然大悟!!

      其實什麼澱粉類的食物,當你熱食血糖會快上升,但冷涼後再食,血糖升幅較慢……

      通漲上升,是世界人們都要面對的生活問題,買些耐放的蔬菜,減少份量,可以食好幾餐!!

      刪除


    3. 唔使盲估估!量血壓就知血管好與壞,瘦人都會中風。

      係洗腳唔抹腳嘅二世祖,擔心冇錢好自然。

      我唔相信呢啲加工商品係健康冇害。斷食令我唔怕食呢啲有益甜品。

      100g薯仔有17g澱粉質和0.59g抗性澱粉,放雪櫃後會提升到0.63g。有咁多抗性澱粉真係會減到肥,森哥食多啲啦!

      慢咗幾多?熱嘅100,凍嘅97,係慢咗,不過,都一樣係高升糖指數食物,陷阱呀!要用量化方式去分辨虛假,形容詞太抽象。

      同樣係物價高升,呢個唔係通漲問題,係運輸問題 同奸商問題,解決方法都唔同,唔好混淆視聽。

      刪除
    4. 家中有血壓計,隨時check check……不過都好耐冇量過!

      洗腳唔抹腳……?!你話你自己?!森伯慳得就慳呀!

      這些所謂健康食品,係畀又想食甜又怕血糖升高人士,但一啲都唔經濟!!

      抗性澱粉最主要係畀離不開吃澱粉質,又需要飽肚,是有些方法吸收好澱粉的做法!不需要樣樣量化,隨心食就最好……

      呢個時候都冇人理會乜原因,有嘢食買都會入定多點貨!!

      刪除
    5. 森哥同我一樣好fit,唔使度啦!恆常捐血者嘅我一年量4次。

      咁森哥係慳家?孤寒?我偏向孤寒[迎合森哥去醜化自己]。

      正流行嘅健康素肉,仲貴過真肉,但成份表有超多不知明(有害?)添加劑,唔係貴嘢就好。超貴(健康?)代糖都要睇我荷包食飯,唔信奸商話健康,只要我腰圍冇越紅線,大衆價砂糖都可接受,唔使精神緊張處處提防。一般小市民冇得測試,所以,認同醫生建議多選擇原形、少加工食物呢個原則。

      見數字屋有相宜糙米就買黎試吓,年尾才開始食半糙米飯,有心唔怕遲,初初唔識仲煮咗生米,不時變吓,愈食愈健康。

      疫情同局勢變化急快,係要買定多啲。不過,咁多人中招產生群眾免疫力,退潮中,我估年底開放都得。

      刪除
    6. 血壓時時變,冷熱環境有改變,運動前後都有改變……

      咁我都要醜化自己,我唔係孤寒,係度縮!

      新一代的植物肉未買過,至於平時食開的素雞素鴨就成日食,我諗呢類素肉都係畀素食者多個選擇,齌得來又有些少新口味,亦可以畀新加入食素行列的朋友仔適應食素的口味……好似常講的甜菊糖,羅漢果糖,木醣醇都係從天然植物提取的甜味,落少量就可滿足好甜者的味蕾,但不會影響血糖,正所謂人一世物一世都可以試下,在這個時代,好多食物都加工,若然原食物都有可能是有基因改造,有時都未必百份百原食物……

      咁森伯食糙米都好多年前了,你最近先食,慢慢食慣了後,唔加都唔得!

      最驚到時又有新變種病毒……

      刪除
    7. 陪2老去覆診,醫療人員會叫你先坐低靜止10~15分鐘平伏後才量血壓,森哥唔信我講上網搜尋正確方法。食嘢後、發火中、運動後 度都唔算數。

      基因改造係美國發明,世上冇一個國家批准基因改造食物,係要 譴責 自私美國人要毒害全球人類。

      同枱食飯,當然後生遷就老人食軟飯啦!咁都要等2老走後才可做回自己。健康飲食係有心唔怕遲。

      我冇用電飯煲架,係我犯下彌天大錯,包括落少水,煲時間過短,煲嘅火力唔夠猛,同冇預先浸水,經調整後冇生米囉!我對味道要求低,食得慣。

      窮人食賤價米,都係舊年才食大昌五豐行白米$38/5kg,數字屋糙米$21/2kg,應該係你嘅半價。食物嘅,我係無毒第一,價錢第二,健康第三,味道第四。

      刪除
    8. 時常要量血壓的人才知道怎樣才是量血壓的正確時候……仲有通常在診所或醫院時量的血壓會偏高,可能是緊張所導致!

      都要講句公道說話,基因改造食物有時是應對食物危機,怕人多唔夠食,所以改變食物的原有基因,可以使產量多了,快速生長,其實基因食物都已有一段長時間,但有冇害處仍沒有太多資料……

      就老人家食軟飯都冇咩所謂,大家一同用餐,互相遷就!

      森伯仲用電飯煲煮飯,好快有得食,唔似一爺兄用些高科技的煮食工具煮餐飯!

      糙米每次落約一半,不會全糙米,所以一包都有排吔!!

      刪除
  5. 講到物價就嬲,好多嘢之前話缺貨就加價一倍,而家話供應量回復九成就平番一成,即係仍然好貴囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家都好少公道商家,呢個時候唔賺幾時賺呢?發覺有很多東西起碼加了10-20%,都冇辦法,生活所需!

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,橙肉蕃薯特別甜,熱的更好味!

      刪除