2022年3月23日 星期三

自助售賣機……

其實對香港人來講,要買東西都十分方便,落一落街什麼都買得到,所以售賣機呢行生意都未必做得長久!相對有些外國地方,售賣機好多,亦都好旺,即時諗起日本,當地售賣機咩都有得賣,好似罐頭熱湯都有……

家附近的商場本來都有幾部售賣機,賣的係一些普通罐裝飲品,貴不特止,而且再上一層已經係超市,要買都上超市買啦,結果做唔耐就消失了!
疫情關係,都見到很多口罩售賣機,很多地方都見過,當中包括醫院同商場…

這是某個大型商場的口罩售賣機,裡面有多款口罩!但冇細看它有什麼分別,只知係個韓國品牌……不過買的人不多!!

22 則留言:

  1. 我都冇幫趁任何自助售賣機,價錢貴是其一,但方便有需要及有高消費能力人士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少幫襯呢類販賣機,因為去其他地方買都非常方便,雖然唔一定屬於高消費群,但都不明普通嘢都要咁貴!

      刪除
  2. 自助售賣機香港我只買嘢飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢類機最主要都係賣飲品,用來救急才買……

      刪除
  3. 我有幫襯過。

    千禧年前,唔係千古年前咁久遠呀,現在應該係古董機啦!中學有紙杯自動汽水機,喺夏天運動堂後,唔可以小學雞帶水壺咁冇面子架!

    未爆疫情前去醫院探病某區域硬性自備口罩,只買一個,唔會買一盒咁多用唔晒,仲要行到咁遠嘅外面藥房,來回隨時會過咗探病時間。

    諗吓疫情尾聲用剩口罩森哥會點處理呢?放足一世?唔會有過年過節捐贈回收月餅、 利是封、月餅盒、桃花桔仔、年糕、糖果餅乾……

    機械人冲熱咖啡/雞尾酒,熱食杯麵、點心、雞肶,新鮮出爐熱辣辣麵包/蛋撻,熱飯盒,用APP預先買,行到去唔使排隊等煮等畀錢,啱晒繁忙加班打工仔。

    如果有午飯販賣機應該好多人買,由其是工商業區好似中環、灣仔、銅鑼灣、尖東。

    凍飲都市場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢類機唔係咩新鮮物,好耐好耐前都有,但買嘢的人唔太多!森伯可能面皮幾尺厚,到現在都是帶樽水仔出街飲,當然有需要才會!

      我反而覺得買一盒比較好,除了慳得一毫得一毫之外,有需要時可以帶多一兩個隨身……疫情到尾聲,都未諗過,只知有排戴!森伯唔會買太多囤積,口罩總會有需要用到的時候,尤其是現在時勢,都好難講新冠之後又有什麼新病毒出現……

      乜都機械人做好冇人性味,好似今趟北京冬奧用機械臂整嘢食,免得人太多較衛生,始終真人煮味道好些!

      午飯機應該少啦,好多人都鍾意即煮即食,擺在機內數小時,未必會大受歡迎,而且有些餸菜有餸汁,撳完出嚟成pat嘢啲菜又唔新鮮,諗起都唔想吔!😔

      刪除
    2. 糧食現代化,食物都係不經人手用機械自動化大批量生產,例如森哥食開嘅餅乾、雪糕、湯圓、朱古力、餃子、薯片……都係冇人性又好味道,我唔會拘泥咩方式制造。 我硬要同森哥唱反調。哈哈!誓要去入刀山,做鬥氣鬼。

      科技日新月異,人人都要迎接新時代。恒、匯兩銀創新用數據影象入票方式,隨時隨地免排隊用手機拍低支票,用APP上載就搞掂,你手上張正本支票唔使提交畀銀行,辦完手續變廢紙放入回收桶。好方便呀!

      刪除
    3. 聽你講,速食幾啱你,你哋啲後生仔會較喜歡快餐速食,包裝食物嗰類!森老伯喜歡親手煮親手整,可以就番自己口味!私底下好少同人鬥氣,唔啱傾好少再講多兩句,何來鬥氣哩!

      科技雖然方便,但騙徒就有機會騙取金錢,所以現在網絡騙案都特別多,就算正規銀行都有可能藉著網上的漏洞去過取你的款項,或服務費,而你不知,所以不要太信科技!!

      刪除
    4. 舊時速食平快靚,確係後生仔恩物,本已將年紀拋諸腦後,森哥又笑我係老餅,真衰。依家速食又貴又唔健康,雖然好味過我粗淺厨藝,唔符合我四大原則嘅順序1)無毒2)便宜3)健康4)味道。現在,DIY更合我,一次過整多餐,8分鐘叮翻熱就起筷,抵 快 健康 正呀!因時而易才是真理。

      行先死先,等問題浮現晒並修改,時機成熟後才用!

      未來,人力定會貴過機械人,森哥要適應『冇人性』。我鍾意喎!快趣、唔使睇人面色。諗起舊苦況,假期前夕過關排3、4粒鐘冇冷氣焗熱C,開心有快速E道。見人龍長啲有關員會走去另一櫃位,你要再排隊,明玩你。超市自助收銀、銀行自助服務更方便。

      刪除
    5. 速食的確既經濟又實惠,快餐都應該夠平宜較大眾化!我的飲食原則先行健康,跟住要易整易煮,價錢都係中間位,唔平唔貴適中就OK,時常同人講,買的是普通食材,又不是貴價的鮑蔘翅肚,都唔需要斤斤計較去慳住慳住,其實一爺應該豪得起,不要虧待自己呀!

      你真係有預測能力,唔知幾時先至等到問題浮現晒呢!時機才算成熟!!

      好難得呀,終於有一點幾同意一爺兄,就係自動化機械化,真少看人面色!但人始終是群居動物,身邊總有其他人,就算幾難相處也得面對,考吓自己EQ嘛!有時外出也會遇到親切的人,都是一種人性化的收穫……當然衰人都唔少……😀

      超市自助收銀買少少嘢又唔想排長龍就OK,可是森伯多去有收銀排隊,因想唱些散紙澤吓袋!🤣

      刪除
    6. 食得豪? 呢個有趣題材我有另一翻體會喎!

      1)網上睇台灣健康2.0節目,介紹劉德華為咗keep住身材而食素,畀個女主持嘲笑佢坐私人飛機咁有米都係食呢啲窮嘢食。2)首富李嘉成都係食得好清架。3)以前我公司太子爺,佢個細佬畀人標參就知道係有錢人,放午飯時喺快餐店撞到佢,我好奇怪咁問佢點解唔去附近機場酒店食自助餐或高級餐廳食長啲時間嘆世界。原來,有錢人食嘢唔一定好豪,有錢老人更加緊張食得健康,一啲都唔昂貴,煮法都係蒸烚為主。

      森哥咁講真係窮人諗法,不過健康排頭位就係有錢老人心法。好混亂,令我猜不透森哥係有錢定係窮人,係中年定係老年?

      都係同一樣營養價值,點解要揀貴嘅黎食?為咗滿足虛榮心?唔識睇靚唔靚無膽揀平嘢?歧視平民平價食物?我反而覺得叻仔才識得揀性價比高嘅食物, 捐窿捐罅揾到抵食嘅會覺得自己好精明、更有成功感、更開心。心態唔同森哥。

      早期喺商場流動檔買細隻冬菇$90/斤唔及近年大型連鎖海味舖特價$100/2斤咁香菇味仲大大隻。早期喺街市藥房買$150/斤蠔豉同大型連鎖海味舖特價$75/斤一樣水平。早期喺價x棧買合桃$28/半斤仲以為好合理,今年才發現X棧年尾特價$36/斤,仲好食咗冇微苦澀味嘅餘。以前覺得買中價貨穩陣啲,仍住平嘢無好,其實係自己知識貧乏,唔識得點揀靚嘢,享受累積好、壞經驗。

      刪除
    7. 每個人都係個體,有錢佬都未必個個大魚大肉,有句說話講:越有錢越孤寒……有很多人都未必如想像般!

      真係唔好意思,搞到一爺兄思想混亂,森伯親口講:森伯係草根+基層+長者=赤貧阿伯,希望可以釋除你疑慮!!

      有時同一樣嘢,級數都有不同,不過認為唔需要貴食,揀經濟來買也無所謂……總之食得舒服就好,如果買貴了東西,心裡又不舒服都冇了吃的趣味啦!

      我又好少格價喎,個價錢啱就買,唔會去太多地方買!!

      刪除
    8. 食物係道健康符咒,藥盒唔只係手飾盒,更係飯盒,係養生 、長命必須。

      拉回自動販賣機啦!咁情趣性用品 同危急藥物有市場嗎?半夜三更突發 性需要……發燒 肚屙

      刪除
    9. 想健康都唔需要食太多補充劑,食多些天然食物更好!
      半夜三更好心急?!……一來唔係咁易就近有部販賣機,二來搵得來都蚊訓啦!至於一般藥物,便利店,超市都有,都未必常有人幫襯……

      刪除
    10. 香港原來已經有間叫和田便當 有日式飯盒販賣機,仲開咗18間分店,都有棒場客。

      刪除
    11. 和田便當真係未聽過,仲開咗18間分店,森伯自己整個飯甚簡單就有得食,就算見到都未必會幫襯……

      刪除
  4. 口罩售賣機真的好貴,但對一些突然有需要的人也可提供方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢類售賣機所出售的貨品一般都比較貴,如果不是急須,甚少買……尤其口罩,呢個時勢通常都自己有帶備!

      刪除
  5. 罐裝飲品的自動售賣機,確是解救了一些極之口渴的人士。當然它的附近是沒有便利店之類的商店才會有生意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,香港地買東西很方便,在巿區內幾步路就有商舖或超市,便利店等,很少幫襯售賣機,所以近幾年都好少見了,又或者森伯好少周圍逛啦……

      刪除
  6. 家住的屋苑也有售賣機,我從不光顧,也懶得走近觀看,知道沒有我所需的東西買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,買的東西又唔特別,來來去去都是罐裝飲品多,少留意,更少光顧!可能去到外地反而想看看售買什麼貨色!!

      刪除