2022年2月9日 星期三

虎年森事…

 一到過年,點都跟意頭野相關,家中有張揮春都有多個意頭字,於是森伯手痕痕,跟住個意頭字即席揮毫,寫了這個字,唔知大家又估唔估到呢個係乜字?當然呢個唔係常態字,是種有趣字體…而呢個字當然在揮春好常見啦!好簡單係個福字,在百福圖裡其中一種字體,有趣……新年福氣臨到好意頭,相信大家都喜歡!

過年總要食糕點才似過年,其實森伯除了含糯米的糕點外,其他都會食,今年食糕很喜歡點呢隻醬,甜甜辣辣又唔錯,都總算唔食得辣椒醬的一個選擇,今年芋頭糕最正,當飯餐都得!

過時過節後,都會食多了,幸好冇食滯,始終好多賀年食品都離唔開高脂,高鹽,高糖,所以大吃大喝後都會整番杯「新春特飲」甘筍,啤梨,開水攪拌一起就飲得!飲完清涼晒!!

直到寫博時,香港的疫情已達成千宗,而政府昨日推出新防疫措施,唔打針邊竄都唔去得,想買食物都唔知點算,睇嚟個「福」字要送番畀森伯,真係要自求多福!!

26 則留言:

  1. 就算打齊三針都唔敢週圍去了!我現在都祇是隔日出街買餸,之後就宅家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你打齊三針就好了,攞住電子針卡就可以去……
      不過呢個時勢都唔敢周圍去,就算打齊針都未必百份百安全!!

      刪除
  2. 希望疫情早日遠去,咁大家都有福喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信不只是Man Man的希望,也是大家都有的祝願!!

      刪除
  3. 我都打齊三針,但還是要好小心,風頭火勢,可以避免的話都盡量唔出街。嗰啲又唔肯打針,又周圍走,又話政府抗疫不力的人,都唔知佢點諗嘢嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,就算打齊三針都未必安全,在這個時期為求自保,都少些出街為宜,遲下都要買定食物儲吓糧!!

      啲人唔打針,又周圍去,又話政府防疫不力,好明顯又係反政府的一群,呢個時期,唯有跟住政府做……

      刪除
  4. 50/60年代舊語:『無事出街小破財』,因財富等於健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 到今時今日呢句話都啱聽,你掉轉講應該係健康等如財富……

      刪除
    2. 你呢個『行動唔方便嘅老人家』要揾代購。哈哈哈!

      糯米冶木蝨,蝨豆窿森森頂唔順啦!咁湯圓、糯米滋都係你嘅毒品?

      刪除
    3. 咁真係冇一爺兄走動自如,打晒針!!
      現在唯有儲些糧,再之後可能要食蕃薯樹皮之類……
      幾時森伯又變咗蝨豆窿…😀又唔需要禁絕,偷雞食少少都可以!!

      刪除
    4. 查過一爺通勝:農曆一/二月 忌走動。

      我條邨有一幢有一個中招,另一幢有一個居家檢疫,我估係識得嘅密切接觸者,二日後都變為感染,真係社區大爆發。

      我打咗針都怕麻煩呀!依家唔夠床位,如果中招要留家禁足,我糧食肉類充足,係冇得食新鮮蔬果,我屋企只有海帶同豆。

      刪除
    5. 忌走動?!怕畀利是……哈哈,你仲爭森伯封虎年大利是!

      逢有社區大爆發,居民又要去檢測中心強檢,排一排都要幾個鐘,諗起都怕,唔知幾時輪到森伯嗰區,因為下一個唔知邊區邊座大廈!

      咁你有冇中招?!住所有大爆發,真係要小心,估唔到空氣都可以傳播,所以有時都唔驚得太多!

      非常時期都好難要食新鮮嘢,乾糧就可以了,有米有麵粉就得,我識整糕……

      刪除
    6. 森哥硬要我做後輩,習俗係長輩派利是畀後輩喎!

      新聞報導改咗策略,強檢少咗,唔使排長龍。

      我冇聽佢哋講閂埋向天井嘅厠厨窗口,開抽氣扇時閂窗打開門罅,但有每周倒水落個隔氣槽內。

      港貨運司機中招後關口改制,影響供貨,呢幾日要捱貴菜。

      刪除
    7. 話唔定森伯係你後後輩呢!新年都取個好意頭!

      有時從新聞睇到強檢的人龍好長,都會替當中的人感覺好難頂……

      基本上呢個非常時期,都要做些預防措施,沖廁都唔敢打開廁板,窗戶都有新鮮空氣進出!

      之前買定多少少菜,放雪櫃就可以食幾日!

      刪除
    8. 賭王燊哥子孫會有長輩年齡細過後輩。插畫上你係我前輩。森哥唔揸定中指做我長輩?小小$20會令人改變,金錢威力強大。我心目中森哥係有原則/口齒嘅人。

      一但扯上疾病就辛苦。訪問者話佢老婆同個仔一齊病,安排喺戶外瞓咗兩日都未上到爆滿嘅隔離病房,又病又凍又冇啖好食,佢老婆真係喊咗出黎。快啲起方艙醫院。輕病徵留喺家居等好過,有啲似感冒一周就好翻唔使捱入院。

      刪除
    9. 你都識講,賭王燊哥……現實中我係一爺的後後輩,你都係阿爺級,國內的領導層被稱為阿爺,可想而知,個爺字舉足輕重,森伯個小小小蟻民,都希望阿爺會關注到,改善基層阿伯的生活😅……

      原則是自己定,都冇咩所謂,睇實際情況來作調整!平時有病都唔想,呢個時候有唔舒服仲更加悲,唔好話中咗招,連平時有事去睇醫生都遭殃,所以大家都要保重身體,冇乜事就唔好周圍去!!

      刪除
    10. 戰亂呢代好窮,同佢哋仔女會改個好俗套嘅名,離唔開 「發 富 貴 錢 財 金 銀 珠寶」,仔女名字係父母自己嘅願望,我都係一樣虛榮心作崇,『爺』字聽落好勁,自己弱,希望可以好威水,稱呼同實際嘅自己反轉。森哥稱呼自己用基層/小蟻民,咁實際嘅你唔係中產就係上流人士。

      諗落唔驚得咁多,病都係緣份,平常心做足我接受又唔極端嘅防禦功夫,要黎就要黎啦!諗太多會迫到自己神經病仲衰。我認命:人生事不如意十嘗八九,有一半我已經執到,開開心心過活。

      刪除
    11. 你變咗蘇師傅,幫人改個旺名,在你提供的字現代人覺得好俗氣!森伯係基層人士,邊係中產,中坑就有份!!否則都唔會慳得一毫得一毫買野啦!

      你好豁達,以前的人稱小病是福,從好多方面來睇呢句說話冇錯,你強檢後冇事應該還得神落,呢個時候唔好諗住僥幸,隨時都可能奶野,去完街真係要多洗手,現在的我外表戴一個,其實戴兩個……我指係口罩,冇咩辦法,只係做得幾多得幾多……

      刪除
    12. 個別案例冇強檢。

      打咗針唔係長期病患者感染後好似感冒咁1周後會自己好翻,唔會有事。新聞話有帶病毒港人偷渡翻大陸。呢波不合理咁狠快。習總發聲。唔通背後有勢力成機畀錢打病毒攻擊想破壞清零政策?咁就可以大大聲話你啲方法唔掂,都係佢嗰套共存才啱,叫人只聽晒佢話。

      刪除
    13. 唔駛強檢,你可以鬆啖氣,可能遲吓全民檢測,始終都難避免!

      一下子有咁多人確診,都難免惹起大眾懷疑,不論如何自己做足防預措施,講得好聽就共存,難聽啲就攬炒,會否中招,各安天命……

      刪除
  5. 有事外出,想不到市面上依然人流不絕,但氣氛顯然凝重。
    看來都要上網購物,減少外出,自求多福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信有些地區仍然多人,尤其新輪措施未實行之前……過完年後社會氣氛都沉重了…
      我暫時都未需要考慮網購食物,要看看遲吓的情況如何!!

      刪除
  6. 回覆
    1. 你好Man Man……
      我祝你元宵節快樂,事事順意!!

      刪除
  7. 遲來的新年/元宵節快樂,最重要是身體健康啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心唔怕遲,我祝你虎年快樂,你跟姑姑元宵節快樂!呢一刻最緊要身體健康!

      刪除