2021年9月29日 星期三

捉緊乜乜的尾巴......

捉緊"中秋"的尾巴~~

通常過時過節後,都有很多節慶食物留下來,相信中秋過後,月餅剩下來都不少,畢竟一年一渡吃耐一點都冇所謂,月餅糖份高可以耐擺,所以冇必要即刻食晒...

就因近排過時過節吃多了,成個人呆呆滯滯...家下又要森醫師出來講下養生推介,年年都係差唔多得一味教大家,就是胡蘿蔔果糊,今次仲加了豐水梨,兩樣加埋好適合秋天天氣飲用...

森伯一向燥底,食得月餅多就好易虛火上升,飲用這個甘筍水梨,又潤燥又潤喉......重點係甘筍有清熱降糖作用,合晒清月餅時飲用!!!!



捉緊"夏天"的尾巴~~

雖則中秋都過了,但下午天氣還暑熱,趁暑天還未過,都可以趁季尾食番杯雪糕,都很久沒有吃過雪糕,起碼今年冇食過...相對之前吃過的抹茶雪糕都有年多前,今次就食咖啡雪糕,講開又講,如果不是常常吃的話,買呢隻雪糕唔錯,佢的成份比較自然,沒有太多添加劑(冇乜化學數字)...而今次呢隻咖啡雪糕,食過後森伯即刻竪起...手指公,真係好好味,雖然唔大杯但都夠1-3人品嚐!!

都唔敢講為夏天的甜品劃個完美的句號,家陣分分鐘再熱多一頭半個月,到時又可能整多杯.....

36 則留言:

  1. 雪糕就咪搞嘞,唔啱我。不過豐水梨胡蘿蔔糊就好適合這個天氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個時候(雖然好熱)但總算入秋,食些滋潤的水果幾好,可以減低燥熱感......

      刪除
  2. 我每周食3條甘筍,晚黑唔使發雞盲。

    雪糕戒咗好多年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜嗎嗎,一般都用來訓覺啦...係喎,一爺兄晚上特別多活動...(我指煲劇、或同摯愛數吓星星咁啫!!)

      雪糕又冇話要戒,不過絕對唔會常吃~~~

      刪除
    2. 約7點入黑,仲有好多時間,我夜生活多姿多彩、有心有力。森哥太削要補腎。

      我係戒煙戒酒咁級數斷絕,唔再上癮。

      刪除
    3. 真係好好好羨慕你哋啲有錢的大豪客夜夜笙歌,多姿多彩的夜生活……森老伯就冇這種福份!得閒都要燉番兩副豬腰補補先……哈哈

      又唔需要戒絕,乜你有隱疾咩?!

      刪除
    4. 唔係吓吓講錢架!餘下日子應該有趣地生活。

      森醫師知道雪糕會同咩隱疾扯上關係?可能隱藏到我都唔知,你唔使借啲意話徹底檢查我身體,你未夠班。

      你都知我就算唔健康嘅嘢食都係貪平呢個規條啦!如果手上有幾拾蚊,個人價值觀驅使我買生果多過雪糕,雪凍生果有益好味又消暑。

      刪除
    5. 一爺兄的思維大溝亂,一時又話貪平係個規條,一時又話唔係下下講錢...咁即係點先?!!...

      講明隱疾都唔知你有咩事喎,除非你肯講啦!!!以森醫師推斷你可能夜生活太過多姿多彩,又食得罐頭野多......出事都唔出奇!!!!哈哈哈

      你平時睇咩戲,郁D就話檢查身體...對一爺個波哋真係冇咩興趣喎!!!!你當森伯係當年解剖外星人班研究員咩?!!!

      如果手上有幾十蚊都會睇當時想食乜?!!唔會規限自己會買乜......

      刪除
    6. 好彩森哥誤會我講乜嘢,最怕我哋會好似啲明星『因了解而分手』。哈哈!

      刪除
    7. 你又定喎,從未了解過一爺兄...有時都唔係好明你up啲乜??!!

      刪除
    8. 工作上就要打爛沙盤問到篤,不可存在任何含糊不清,非常繃緊不安。呢度打牙骹就算存在疑問、分歧,都可以繼續傾偈,隨心而行,放鬆自在。真好!

      刪除
    9. 唔緊要,聽明幾多就幾多都預左同外星生物溝通會有問題...

      工作逗人薪水就要認真D,覆博就可以輕鬆!!好一句隨心而行,森伯就要畀你時時窒,時時串,時時奚落!!!!哈哈哈

      刪除
    10. 森哥都禮尚往來咁對翻我!哈哈哈……意思指咁樣互相吵鬧都係會開心嘅, 獨沽一味恭維奉承會太膩、太沉悶。

      刪除
    11. 唔好抹黑森伯會「禮尚往來」,通常都係畀你串和窒的多,老人家毫無還擊之力,只有默默忍受......

      刪除
    12. 我要伸出同情之手,去摸吓森哥到底有幾硬!
      男人要識時夠硬先至得人鍾意。

      刪除
    13. 想摸啲咩有幾硬先?!!....唔好借啲倚又散播「黃」思想~~~嘻嘻
      男人話一就一,話二就二,要企硬立場先得人鍾意!!!!

      刪除
    14. 森哥唔可以太軟弱,要學全球老二面對老大霸凌都絕不屈膝,政治綁架三年都唔認罪、唔賠錢就咁無條件釋放,係世界首例。

      原來,以前鵝肝國、戰爭民族、壽司國、珍珠奶茶人都遇到同一樣迫害,最終要坐監同賤買或拆散公司。

      刪除
  3. 我很喜歡雪糕,現在減肥,少吃了!
    我也很喜歡胡蘿蔔煲湯水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真的要減肥,那就要少吃多滋味嘞...
      胡蘿蔔煲湯水較清淡,用來整果糊可以吃到它的益處...

      刪除
  4. 嚟咗呢邊我反而少食呢個牌子嘅雪糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 外國人喜歡呢類甜食,相信雪糕的牌子都有很多選擇......

      刪除
  5. 今年食月餅有D放肆,食完滯滯地,好彩都食晒咯。有D尾唔抓得,好似秋老虎條尾,呢幾日熱到飛起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 月餅可以擺放好耐,都冇急於快快食完,過節就是這樣,不知不覺就會放肆食多了,所以都要飲番些涼茶補救...
      呢個時候好似話古時有稱三伏天,用來施藥治病最理想~~~~

      刪除
  6. 就算冬天,雪糕都一樣好多人會食呀!😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗香港地一年四季都可以買雪糕來食...哈哈

      刪除
  7. 今年太熱啦,我都食多左雪糕﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 大熱天時,吃些凍品都幾適合……

      刪除
  8. 今年中秋節前我吃了兩個大月餅,中秋後吃了4個中型月餅,到現在還是想吃月餅。
    只要吃多些水果就不會滯的了。其中我吃了三個大楊桃,半個柚子,6隻香蕉,矞了吧 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年一度都唔會太計較要吃多少,一來是應節心態,二來節日高與心態...

      反而今年的中秋又少吃了柿子,如有林柿都會吃多一點,因為柿子有季節性,過了秋天就沒得吃了!!!!

      刪除
    2. 兩個月以來,不過是吃了6個月餅吧了,不算多。兩個月前,已經吃過龍眼。
      真可惜今年中秋沒有買到紅柿來吃,如果還有龍眼和紅柿的話,一定要買來吃吃。

      刪除
    3. 都係差唔多喇,有時喜歡食就不知不覺間吃多了...
      現在好似很多時候都有些非當造的水果出現,我都在兩三個月前食到龍眼,當時仲正值夏季...
      今年都有食柿子,不過不是林柿是富貴柿(果肉硬身爽口那種)

      刪除
    4. 無論是軟柿(紅柿)還是硬柿,都是營養豐富,但不宜同時多吃海鮮或是豆類、肉類。因為一時蛋白質太多,會有不良反應。

      刪除
    5. 除非見柿子太過熟,否則好少會一次吃太多...聽過話柿子不能與蟹肉同吃,會影響消化之類...
      通常某些營養吸收太多太偏,都不是一樣好事!!多謝秋葉提醒~~

      刪除
  9. 我有二十多年沒有怎吃過月餅,但今年意外吃了不少。
    雪糕,很難戒掉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 二十多年冇食過月餅?!!!點可以忍咁多年......
      雪糕又唔需要戒,間中食下讓自己味蕾開心一下都好!!!!

      刪除