2021年10月6日 星期三

舊地重遊...

收到銀行信,話說分行將會遷址,分行的營業時間到上月底就結束...森諗:日後要親身辦理些銀行事都不知到哪間去了,最主要是未必間間分行可以就腳又方便...而且很多有關銀行的事項都在此辦理,想想不經覺地也有十多年了...趁未關門前都順便搞些銀行事務,過往通常辦完要事後就會到這裡個商場逛逛,一來大把食肆,二來對這個場更充滿回憶...其實香港有很多地方,都不停在變更,早些時候有次車程經過這裡,發覺這個商場變靚了很多,時尚很多,以為內裡可能改頭換面,但今次走進去發覺原來都是差不多,我反而覺得保持舊貌便好了...

長沙灣廣場主打上班食晏客,所以食肆很多,而午飯時間都有很多人,以前買電子產品的舖頭都有好幾間,不過被大部份食肆佔據後餘下只是一兩間,可惜早前已經買了部「拿為」機,否則都會認真睇睇有咩合森水手機...

到我幾日前經過這裡,發覺地下多間分行已被木板圍封了,相信遲下又有一番新面貌,估計地舖都係開食肆多.

16 則留言:

  1. 十年人事幾翻新,要剔除唔好部份,注入新好元素,要不斷進步才免被淘汰。好似我隔離個居屋商場二年前改頭換面,剔走咗間酒樓,騰空咗畀小街市、某品牌快餐店、包點店及街市內嘅細食肆,方便生活需要,多咗選擇,由其是間包點店,有即整腸粉,早午晚都排晒長龍。

    森Blog都搬過幾次啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 十年人事幾翻新......相信一爺兄都比過去十年俊俏不少啦~~哈哈哈.......其實呢個場變高檔了,有很多名牌食肆進場~~不過又冇想像中變化咁大!!!而家的店舖大多數都係搞食肆,始終每人都要食,而且一肚餓就要搵食,不愁冇生意,有很多人食慣了口味又未必會轉!!

      民生所需,我認為要有小街市,超市,茶餐廳,包店和家品店~~~咁就最理想!!

      森Blog搬過一兩次啫~~~~

      刪除
    2. 讚完我俊俏嘅『哈哈哈』,你笑咩嘢?唔想亂猜,都係高深莫測森哥直接講好啲。

      森哥唔係帶飯咩,應該好少外食?識人有電飯煲仔喺公司即煮即食,新鮮滾熱辣飯餸香特別好味道。

      我最怕靚咗(唔係我),租值升級,物價齊脹,都係平民價啱我。

      唔知點解最近啲嘢菜貴咗,黃昏時分菜檔會減價清貨,喺年頭仲賣$10/3份嘅日落價,依家要$18/3份。

      刪除
    3. 森伯冇你講到高深莫測,好簡單直接,變靚左自然開心,森裡笑出來就……哈哈哈,有幾奇呢?!乜你變得靚仔過以前會唔開心?!所以話一爺兄的外星智慧另一個層次……

      我係帶飯多,只係講其他打工仔出去食晏通常幫趁食肆,帶餸返公司蒸味仲麻煩!!

      門面整得靚,租都可以要貴些,汰弱留強,名食店才會進來,例如麥當當,家鄉龜,大渣樂等……對大眾來講都係平民價啫,但個場就升級左!

      發覺自從政府派消費券後,很多東西都明顯加了價,唔加價果間真正良心店鋪……唔緊要喇,$300/3份,一爺都食得起喎!!

      刪除
    4. 我仲以為森哥喺我面前恥笑我添。森哥咁講我諗係由十級醜樣變靚啲為七級醜,仍然屬醜類,距離十級美還是好遙遠。君如拍電影時被晶哥指派走醜角路線才紅,人生角色因人而異,我樂天知命,做好自己配角就夠,老天爺自有安排,呢點思想同森哥有差別。

      如果上天容許森哥剔走一個缺點,我估森哥一定會揀自己個醜樣。

      $100/3份!!森哥就要塑造自己係慳家男🍌,迫我做洗腳唔抹腳嘅大洗怪👹,你真壞呀!唔怪得你就人見人愛😃,原來係踩住我上位😒。搖頭嘆息😱

      刪除
    5. 點敢恥笑一爺兄,費事又畀你加倍抹黑!!!!美醜天生都冇得強求,可能有些人要求高,"吾現早"都話五級靚,都冇得好講喎!!!!

      你既然咁樂觀,森伯都唔需要打太多字來安慰你,你即本做好君如的人生角色,森伯精神上都會撐你!!!!

      你又估中,森伯寧願剔走自己的醜樣,因為未試過做靚仔果類!!費事畀人話醜樣豬豬~~~~~~

      $100/3份!!就叫做洗腳唔抹腳......?!!咁$3000/3份!!果啲叫乜呀?!!我發覺一爺兄駛多個錢都好有罪惡感,夾硬自我污名化~~~~~~

      刪除
    6. 我講梗街市菜檔喎!我係未見過$100/3份咁乸貴。我買過最貴嘅菜係$80一斤嘅新年豆苗,一年一次屋企團年飯就唔理價錢啦!

      刪除
    7. 通常過時過節乜野都比平時貴啦~~尤其餸菜,食材等...不過就係要過節好多人都唔計較!!!

      刪除
    8. 另一時段係打風前後都貴咗,今日好多人搶嘢,街市菜檔開檔2個幾鐘頭就畀市民搶清光,打孖黎呢2個颳風搞到人都癲,平時啲人都冇咁緊張,羊群心理好怪異。

      刪除
    9. 覺唔覺圓規呢個風名改得幾好,規挸地唔駛造成太大的破壞,到現在呢刻都好風平浪靜……
      我今曰就聽到商舖有位老闆講,打風一定會加價,講到好似係行規……其實啲人又唔駛太緊張,可能正如你講羊群心態!

      刪除
  2. 長沙灣廣場我也曾到過,都祇是逛逛而已。
    我發覺多間工商銀行是未拆圍板。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個場主要以食和銀行為主,如果想又購物又有嘢睇下未必太適合...
      場內的銀行冇郁,但地舖的銀行分行封晒板~~~~

      刪除
  3. 長沙灣廣場其實不算舊,以前都經常在這裡食晏,這兩年沒有再去了,咁快又番新?

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊就唔算太舊,可能佢當中常常改變下,始終開食肆有商機附近大把打工仔,豐斂由人,但門面都唔可以太差勁,否則有名食肆唔進駐...哈哈

      刪除
  4. 以前都有去長沙灣廣場逛吓,近幾年都好少去了。以前特別多商場檔位,每架特定車仔都載滿各種時尚貨品,遊客來來往往都好熱鬧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知你講的特定車仔,可能係較早期的檔口,但現在已經沒有了,轉變成為商舖,可能這些檔口收租不多,改為一間間的舖位之後租金比檔口仔高!!

      刪除