2021年10月13日 星期三

兩個爬蟲的日事...

爬蟲---紅耳龜

話說有人年底可能要移居外地,現在的時間都要作好準備,搞掂好香港的「手尾」,大事小事現在就要處理,大的事就唔講,至於細事就係要安排寵物日後的生活,如果係幫狗隻移民要幾萬元,至於佢養的是龜又如何?初時以為細細寵物會平宜些?!!點知佢都唔需要問價,佢養的紅耳龜(俗稱巴西龜)係冇得移民,所以要搵新主人...迫於無奈要人龜分開,所謂在自由的國度裡,連養隻龜的自由都冇......真係一個諷刺~~哈哈哈

註:紅耳龜是外來物種,怕進入當地就會造成生態災難都唔定...所以外國的把關好嚴謹!!!!


爬蟲---檐蛇

記得以前都在網誌裡講過,森宅仿似一個檐蛇竇,又唔可以話好多,但間中都會見到大大小小的檐蛇同你say句hi...可能與牠們共存了好一大段日子,慢慢都完全唔驚...

基本上檐蛇是益蟲,有牠存在曱甴仔都絕了跡,相比曱甴仔麻煩得多...牠們慢慢成為家中的守護者,而有件趣事就係當見到檐蛇的C體仔,果排都知當黑~~~~所以都唔希望見到檐蛇的C體仔,當佢地視為金叵蘿,打都唔敢打C...後來睇到資料,原來家中有檐蛇係代表好,古時檐蛇叫「守宮」,守宮代表守護家宅,守著家中的福氣和財氣...財氣好似唔多覺喎!!!!

據講話以前的老人家唔會趕走檐蛇,因牠們是守護獸......都係果句:信則有;不信則無...

16 則留言:

  1. 我要為巴西龜平權喇,貓狗可以移民點解龜唔得。大家一樣係寵物啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能奧地利都有規定,有些外來物種都有限制,怕一旦進入本土造成生態災難...

      刪除
  2. 我知道檐蛇是"益蟲",佢會食蚊,但見到佢在屋內走來走去又接受唔到囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,我本來都係,但自從與檐蛇共存多年後,漸漸發覺冇咁驚,基本上唔會主動滋擾人!!!

      刪除
  3. 係佢有自由點嗡都得,冇話你有自由喎!人諗多咗!

    嚇細路說:檐蛇 捐入耳仔窿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 外來物種一旦侵入人家國家,會對本土動植物造成傷害,都明白~~~

      以前啲大人嚇細路,話檐蛇尾會捐入人耳仔窿...當細路仔又天真又傻~~

      刪除
    2. 森哥迫住要揀同屋主?咁我都係用翻我套花功夫嘅防治曱甴秘方,享受獨居。

      竉物玩吓就開心,長期飼養嘅負擔都唔輕,好在我一個人時都唔怕悶,唔會有寂寞感,發揮宅男嘅優點。

      移民為子孫,原來,子女未來可以靠佢哋一少啖口水,有間瑞士/瑞典?公司能檢測用BB仔DNA去決定呢個人嘅性格特徵,睇吓佢係咪未來CEO,或者幫手揀份合適工作,好似算命師傅。

      刪除
    3. 老人家的同屋主係班檐蛇仔,不過呢排秋意漸漸來到,檐蛇又唔多出現,爬蟲要冬眠,檐蛇可以趕曱甴……

      養寵物要負責任,冇就唔好養……森伯做慣宅伯,宅在家中都有很多嘢做……

      一生兒女債,做父母為下一代,都冇得怨…將來個個父母都希望自己仔女改基因,個個都要做CEO,到時人才多得滯,職位又係爭崩頭…慶幸自己活在這時候!!

      刪除
    4. 班仔……人哋係幾代同堂嘅大家族呀!有老有嫩。

      農夫耕種 有魚菜共生 ,你哋同一屋簷下, 有 森蛇共生。

      香港冇落雪有幾凍呀!十月我都仲係著梗短衫褲喎!去冬眠咁懶,要畀封Warning Letter,唔再改呢種工作態度,將會執行森家家法,炒魷魚。

      森哥唔使伴侶咁獨立,畀十個讚。

      未來係AI智能電腦搭檔機械人打工囉!全球出生率下降,好似自私英國鬼脫歐後唔夠運油車司機而缺油,加油排長龍,香港依家家居傭工因疫情封關唔夠人做,人哋唔憂做,物以罕為貴,人工扯貴幾倍,係僱主爭崩頭請人做嘢呀!

      刪除
    5. 大家族?!班檐蛇仔來無蹤去無影,爬蟲動物係冷血生物類,秋冬天氣涼涼凍凍,日煦唔夠爬蟲就不靈活,所以食飽後要冬眠,生理需要,我唔會好似一爺呢類無良顧主,強迫人地勞動,因住又畀人話冇動物權,再駁嘴又話你滅絕蛇族……哈哈哈

      多謝一爺的十個讚……森伯好識do嘅,應獨立時獨立,應依靠時依靠,大把人都係咁啦!!

      一間公司只得一個ceo ,而有好多人才都可以勝任,又係憎多粥少,將來的人一樣冇乜嘢撈!!

      刪除
    6. 森哥點解好似隱暗地講我冷血,塑造我為貼身黑皮衣殘酷殺手,咁型格啱我呀!雖然森哥確實係一個暖男,(佢自己都咁吹噓自己),因為我時不時被窒、被踩,正值秋天,森哥給我秋凉感,欠缺温度,人說物以類聚,冷血蛇揾冷血森正合乎天理。但四季中,我最喜歡秋日那鼓凉氣味道,好爽呀!森哥夏日灼熱 熱情係 for 情人 only,咁樣態度對付外星人就恰到好處,好受用。

      中國科技一日萬里,速度驚嚇到美國都要出手開戰,諗住拖慢發展,見獨自發展太空站、北斗GPS、超聲速導彈都係講到做到,我估美國都係戰敗。

      阿里『小蠻驢』自動車送貨解決咗送貨成本最高嘅最後一公里,呢條驢舊年疫情時已喺內地大學校園區出勤,好成功呀!計劃未來會擴大隊伍,增聘更多驢仔,呢個咪係未來。啲人做乜呢?中國有計謀,唔使拆散家人要人離鄉背井,父母可以留翻喺山區搞旅遊業,山林田園秀麗、空氣清新乾淨,呢個咪係提升有質素嘅生活而唔係死命生存。

      刪除
    7. 我諗一爺若然係老闆都屬於無良顧主果類...哈哈哈~~冷熱來講我都比較喜歡涼涼地,夏季太酷熱真係都幾難頂架!!!!尤其是黐黐立立~~~~

      你係外星物種冇所謂是冷是熱,身體都有智能調溫器...

      邊個國家唔想發展高科技,但環境,人才都要金錢去培養,尾角的經濟都大不如前啦......

      扶貧的工作雖然艱苦,但每個人都能夠參與先至係良策,每個村民市民都可以出一分力,真係做到發揮自己有價值的地方,幫自己幫埋國家走向豐足都唔錯......

      刪除
  4. 我好怕檐蛇。我曾經養過龜,現在乜都唔養,照顧好自己便算了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來都好驚檐蛇,當慢慢接觸得多,又會唔太驚,有時在浴室拎起毛巾,又會見到佢地個樣仔......

      刪除
  5. 金魚和巴西龜我也有養過,可是一見到爬來爬去的蟑螂、檐蛇,就會好驚,誓不兩立。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信細時好多人都養過巴西龜,容易買得又唔難養...
      以前都好驚檐蛇,不過近來見多了就習慣,森理上跟以前相反!!!!

      刪除