2021年10月20日 星期三

食塊餅...

發覺我們的日常飲食當中,澱粉類的食物都好難在餐單剔除,除了麵飯外,仲有麵包、餅乾等......

至於近來消委會測試,發覺有多款餅乾都唔合格,有致癌風險!!一聽到個「癌」字大家都驚驚啦!!因為製作餅乾的過程,會產生一些致癌物,多食就會增大患癌的機會~~除非你完全唔食餅乾,在報導中所講的60款餅乾裡,或多或少你可能會食過,我食的餅乾多數當早餐來吃,有時都會當小食...不過就很少餅乾當正餐!!

呢隻食開的B字頭消化餅又冇出現在問題餅乾裡,而另一款老牌子的消化餅就有問題,不過唔會食太多,唔驚...

其實好老土講句,少食多滋味,多食就壞肚皮,適可而止唔過量便是了!!!

19 則留言:

  1. 早前已經聽說過~有些餅乾會有些不良成分在內,因此不會胡亂買餅乾來吃。
    其實以果仁或是豬肉鬆用來作零食也不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實餅乾報告較早前都已經有,還列出多款有問題餅乾,而今次是消委會又再做一次,驗下邊隻餅乾還有問題...
      我現在的零食多數果仁類或乾果,購買容易,若不是太鹹堅果類比較好!!!

      刪除
  2. 其實任何坊間買到的預製食物都有添加劑,最低限度有防腐劑,有些更多達十種八種,其實也不必過度擔心,否則食唔C都會嚇C,大部份添加劑都會在管控範圍內,只要不是過量食用就是,如果真係好驚的話,不如就自己製作食物好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗包裝食物都是看它的添加物多或少而已,超市食品都好難避免,盡可能揀些較天然,加工少些...正如你話齋唔食C都嚇C...
      唯一方法最好係自己整,材料可以自己控制,不過要花些功夫同時間,除了比較健康做出來的食物都有份滿足感,就好似peace兄的糕點美觀之餘仲健康添!!!

      刪除
  3. 鹹餅乾搽啲醬當lunch我有時都會嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你喜歡整野食,可以試下自己做餅乾,相信難唔到你~~~

      刪除
  4. 古惑零食令我進入忘我境界,只要嘗第一啖,必須一口氣食夠200克餅乾才能停止,明知餅有毒,偏向餅山行,呢個係我嘅弱點。唯有縮窄一年一、二次勁食,通常都係揀聖誕過年齊歡唱時期或者賤價時大手買入。為食饞嘴會中毒,癌從口入,呢啲咪係知易行難囉!

    或多或少,人人都不知不覺中中癌毒,咁森哥有咩防癌秘方?

    平時策略係食健康水果代替零食,塞住把囗。

    餅乾充饑只在荒山野嶺郊遊冇舖頭買嘢食,因為攜帶方便唔易壞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講200克諗唔到有幾多,如果你講幾多塊會比較易想像!!!可能你要改一改,我每次食餅過都唔會超過三四塊,除非大食癪發作...長輩們時時講餅乾熱氣,試問燥底森點會食得太多呢?!!!

      你真係要留意上圖的問題餅乾,唯有避開唔揀,或者食少些都唔驚...聖誕新年都大把野想食,又好少大手入餅乾喎!!!

      可能自己身上已有癌細胞蘊釀,都唔敢講有咩防癌秘方,不過多食些鹼性食物,因為癌細胞不能在偏鹼的身體上活躍,查下網都有大把鹼性食物......

      最近多了吃果仁乾果當零食,止口痕發作!!!!有時都會帶一兩包獨立包裝餅乾外出,即時可充飢幾方便!!

      刪除
    2. 200g係半筒餅咁細食啦!我腦囗交戰,放低又拿起數個會合,戰果係口力大勝腦力。

      對傳統賀節聖誕、新年食品冇興趣,我成日反森就知我反叛唔跟古老習俗啦!

      森哥有冇一啲好喜歡嘅酸性食物戒咗?

      刪除
    3. 半筒餅對我來講都幾多......你不如學吓阿茂咁整餅,添加劑不用太多,可能會健康啲,放心食!!有個小焗爐就可以~~~

      鍾意食傳統美食都唔等於唔反叛嘅!!!最反叛係乜事?!!想聽聽你個反叛程度!!!

      對身體好就戒,應該係酒卦!!!煮食用除外~~~~

      刪除
    4. 癲咗!一年一度狂食症發作,放縱、放棄、放空。

      我用情專一,都係食M字頭或B字頭嘅消化餅,貪佢哋夠經濟實惠。咁我唔買黎食囉!

      自己整咁麻煩,再者,致癌物質係由于200°C高温烤焙導致,自己焗有癌毒你都唔知啦!所以,近年流行經典嘅氣炸鍋都會致癌。蒸烚燜燉烹調法係健康之選。

      花生、雜豆糖水、生果係我平日零食,餅糖係聖誕過年放縱吓才買,咁我變吓只買少量朱古力食,唔買餅。蛋卷呢?

      我好乖架,森哥行西我偏向東,包頂頸已經係我最反叛。

      刪除
    5. 反而覺得你係一種:放肆、放任同有少少放蕩不羈~~~~~~

      又食M又食B,又食A,又食T......咁都叫用情專一,其實發覺今次有問題餅乾,大多數都係親民價及大眾化,或者日後選購可以買些貴價少少可能安全些!!

      怕焗出致癌物,就不如整些細細饅頭之類,都係以蒸為主,第日有機會試下整些蒸麥餅,夠正氣卦!!!

      諗諗吓森伯鍾意食餅乾,相信都唔會戒,不過適量及著眼啲貴價少少的純餅乾!!!!朱古力一向都少食,鹹朱古力好正!!!蛋卷糖份高!!

      咁未好囉,你行東我行西,拍住一齊行搞到森伯自卑,實冇一爺咁靚仔兼且玉樹臨風!!!!(冇笑架,證明唔係講笑~~)

      刪除
    6. 我企喺度煎3大塊(夠一餐)雞肉蔬菜煎餅要18分鐘都嫌辛苦,食一排後都放棄咗。唔喜歡花時間煮食,慳水慳力嘅飯餸一煲熟,才算幸福人生。花功夫整包/餅咪攪我。

      森哥平時食得清寡,仲未削髮出家做和尚,食吓雪糕餅乾,添一絲絲色彩,係生活情趣,正常不過啦!

      不同思想、諗法,才可擴展我思維。如果森哥係我copy2.0,駛鬼同你傾偈,我早就消失咗。

      刪除
    7. 似熟賣熟,深交森哥會比普通人放肆,相熟朋友嘅界線會畫過啲。我特登揾2大節日放任不管。放蕩不羈我只敢喺隱藏身份下寫,面對面我講唔出架。

      刪除
    8. 煮一味餸菜都要18分鐘...所以煮野食都唔簡單,仲要去買洗切...所以好多人寧願叫外賣,不過享受入廚的話都可以是樂趣~~
      整野食係一個人必需學識的求生技能...不過一爺將來可以請工人服侍,想食咩都有人代勞~~
      森伯就嚟連飲啖清水,吸一下空氣都變成一絲絲色彩!!生活情趣,每個人睇法都唔同!!
      擴展你思維?!...最弊森伯講的良言都未必有博友會聽!!哈哈哈

      講笑啫,又唔需要太過認真~~我都會趁節日飲飲食食,平時清森寡口都留番啲quota適當時候可盡食!!!!

      刪除
    9. 有齊蔬菜肉蛋麵粉各種所需營養,係一餐呀!切幼絲真係切餐C。後來一煲熟切4份分4餐快手好多,節省5~6倍時間去享受人生,而且蒸烚健康過煎餅,一舉二得。

      良言係金石定係膽石、腎石,真係因人而異,外星人更加啦!即係我每周必食OMEGA3魚好有益,對森哥係有害,沒有絕對正確,唔好勉強別人認同自己係啱嘅諗法。

      喺印度要吸一口乾淨空氣,喝一啖乾淨食水都唔輕易架!

      到我要請工人服侍嘅老年後期,我諗身體殘障程度唔容許我享受自由自在獨居生活,係時候入住安老院。

      刪除
    10. ......從一爺兄所言,覺得你思想都真正負面,簡單的事情都諗到很灰!!良言梗係配金石,如果有錢啲都可以配鑽石,比較富貴都可以配寶石.......絕對唔會諗膽石同腎石~~~~

      將每餐餸菜做個記錄,每次諗餸前可以睇一睇就知煮咩餸,省卻很多腦筋...森伯多數蒸飯,只要切主菜,配以五穀又可以當一餐,簡單直接又正氣!!!!
      我講的良言是指,譬如吸煙危害健康,多喝酒就會傷身......相信都冇錯,係人都知但又未必個個會做~~~~我們身處香港,無端端講印度?!!...總之一句珍惜環境珍惜所處的地方!!!!

      你真係好灰,你可以現在請定就有工人服侍,到老~~入老人院先算啦...

      刪除
  5. 太平,由細食到老!哈哈!今次死得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔驚啦,有森伯墊你底...哈哈
      「泰瓶」唔多買,至於「勿唯它」就比較多買!!!

      刪除