2021年9月1日 星期三

奇就奇在...

現在的健康食品真係有得做,畀著廿幾三十年前根本沒有市場,以前的人以慳家為主,所謂貴價又奢侈的健康食品,根本唔多人問津...家陣時勢為英雄,一有標榜健康食品,什麼超級食品,個個都想食了變健美變健康~~

好似今篇網誌介紹呢種奇就奇在...奇亞籽,外表細細粒好似黑芝麻,但經過浸水後就會發脹,變得粒粒好似西米...簡單介紹:奇亞籽是一種外國鼠尾草的種子,據講有降血糖的作用,唔想吸收太多澱粉質食物的都幾適合,食佢有飽肚感...

相中的是送人,我未食過,因含有大量奧米加成份,我反而唔食得太多...所以只影包裝,飲食宜忌要搜尋清楚...一般人試吓無妨況且對身體都有好處,可放在任何流質食物裡,待發脹後更易吸收!!!

其實我認為健康食品都係因人而異,可能係來佬(外國運來)產品特別貴,識食平東西都收到同樣功效!! 

29 則留言:

  1. 前幾年樓上1磅裝賣$19我就食咗二年,後來加咗價我又覺得冇乜特別superfood就停咗。而且植物性奧米加3油吸收率平衡值只有5%,奇低,都係食沙甸魚好過佢。

    營養師建議每日食二湯匙,咁小量好似對健康嘅作用唔大。

    我食過係唔飽肚架! 唔好呃人。

    回覆刪除
    回覆
    1. $19元一磅裝...咁平?!!早知唔去超市買畀人啦!!貴到咁!!有時食呢類健康食品,食完後冇乜唔妥我就當OK架嘞!!!其實很多植物的營養素都唔高,這樣才不致營養過剩.....

      每日食二湯匙算唔少,通常啲人溝乳酪食當早餐......

      我食過係唔飽肚架!>>>>>>梗係啦你仲發緊育嘛!!!!!XXXD..........人哋係畀啲想減肥的青春少艾食可能夠飽~~~~我未食過唔知飽唔飽!!!!!

      刪除
    2. 『減肥的青春少艾』/『送禮』🔚森哥暗示收禮嗰位青春少艾肥喎!留心你唔好送呢樣去笑人哋啦!

      我覺得雞蛋營養豐富係 superfood,日日都食番隻補身,冇得賣貴咪冇人吹捧囉!另一樣,罐頭茄汁沙甸魚 都係 superfood。

      刪除
    3. 所送的唔係青春少艾,係中年人...中年人比較注重健康,送呢類都幾啱,有得食又唔怕食壞身體!!公司啲鬼鬼同事都係送健康果仁咋,佢哋都喜歡...送健康食品包冇衰!!

      我都係第一次聽罐頭食物係superfood,冇食過,一向對食魚都係麻麻地~~~~

      刪除
    4. 公司送禮文化我就唔鍾意,好易引致會用禮物換取某啲工作利益。

      superfood 定義我唔聽人噏!自己話係就係。

      我細路時因魚骨而少食魚,啲人成日同我講『唔食魚會大頸泡』, 我反駁食魚就會哽骨死,你點揀吖!

      刪除
    5. 你真係說出個重點來,我們的送禮好小兒科,大都係小食嗰類,頂多個旅遊完的鎖匙扣,多數人哋送我禮先,我才回禮...我唔會先送給人的,費事人又要回禮...盞搞!!!!

      咁你遲吓鹹魚都可以係superfood,令人開胃,而且鹽份又可補充返失去的礦物質喎......

      唔想大頸泡可以吔其他...

      刪除
    6. 『送禮回禮盞搞』我絕對同意,難得我又同森哥有共通思想。(尖叫)

      森哥咁媚人,唔好假扮 衰美 囗吻 , 佢專做戾橫折曲、黑白顛倒、壞事做盡,但是,又要扮正人君子。

      細路哥時唔知係缺乏碘質,有咩其它可食!讚嘆新科技,互聯網係人類一大優質發明,讓知識普及化並更快搜尋到。

      刪除
    7. 好喜歡一爺乜都尖叫...好似少女fans,男士聲帶出唔到尖叫聲,可能一爺有別於常人……如非必要都唔想開頭送禮,除非真係值得送嘅人……

      有好多人都可能信老尾一套,唔係個個好似你咁頭腦清晰!

      以前父母想小子女吃魚,通常會用大頸泡嚇佢哋……現在知道就算唔食魚,都可以食其他海產都吸收到碘質……

      刪除
    8. 每個『大粟的愛』都有個少女心。

      我一直都相信老尾,係近年被針對才醒悟。信錯人嘅氣憤。

      知識改變命運。

      刪除
    9. 又關大粟的愛咩事……隨時尖叫唔係個個嗌得到。

      你知道有唔妥,識得什麼是對是非,可能仲有些人懵然不知……

      我反而認為人的心念可改變命運……

      刪除
    10. 低科技有變聲器,專門呃你呢啲入世未深嘅少男。

      我只在乎你。

      心念?例如呢?

      刪除
    11. 一般apps都有變聲器,又好似未玩過……入世未深的少男易呃,但老男就唔同……

      我只在乎你,好似係一首懷舊金曲——

      全寫係心思意念,你的想法都有可能令你成功亦會使你失敗……

      刪除
    12. 大多數騙案受害者都係老人,最非森哥承認自己係老奸巨猾啦!😂

      意思係其他人知唔知係唔重要,最要緊係森哥知嘛!

      知識係有理論、辯論、實驗證明正確無誤,唔會因為老師係黃定綠而扭曲,跟著知識走就冇錯,心念就會令人行差踏錯,唔係咁好喎!

      刪除
    13. 森伯屬於老奸巨猾,咁你啲小羔羊小心啲!!!!

      最弊連森伯都唔知呢!!!!!

      有句說話講:聰明反被聰明誤...有些人自以為自己走在知識領域,想法「超然」,在過去兩年的事件中,還帶領一班人去違乜達乜,結果淪為階下囚~~~
      我卻認為一個人的「念」係最重要,正所謂一念之間...卻會影響你人生的結果與得失!!!!

      刪除
  2. 我個人比較傳統,買嘢要講性價比,一些標榜本地出產的我好少買,標榜有機栽種的我更少買,而標榜健康食品我極少買,原因很簡單,因為這些產品價錢都會特別貴,而且是否有如他所標榜的功效呢?我唔知。我冇乜錢,慳得就慳,都係買番普通嘢算嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多人認為買本地出產的貨較好,一來環保,二來減少運輸費,理應都是值得買的...有機都不是時時會買,因為食開的穀類有很多都會標榜有機,其實有否有機種植都冇所謂,冇刻意選擇!!!!

      通常現在的食品加上有機,或超級食物,那樣食物就當堂升價十倍,所謂百貨應百客,都係各取所需~~通常普通家常飯餸,我都認為買普通食材就OK!!

      刪除
  3. 我有食奇亞籽,放在咖啡內滑嘟嘟,口感吾錯﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我時時覺得奇亞籽可以當普通西米咁用...未食過!!有機會試吓~~

      刪除
  4. 我曾在加連威老道的印尼餐廳,多次外賣奇亞籽椰汁,好好飲,奇亞籽又有嚼勁口感,可惜印尼餐廳結業了!
    我對營養食品不著迷,日常正常飲食都可以了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我覺得奇亞籽跟西米都一樣可以製作甜品,都係一些東南國家喜歡整的甜品風味...尖沙咀平時舖租貴,疫情內冇生意都結業唔少...

      如果細想有很多所謂有機的營養食物,普通食材是可以代替的!!!

      刪除
  5. 我沒有特別去追捧健康食品,以前有聽到健康院的護士講話,指導我們婦女們的飲食健康。要經常吃芝士、蝦米、白飯魚或沙甸魚以補充鈣質。新鮮蔬菜、雞蛋也很有益。
    一般人最好都不要偏食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得好啱唔好偏食,相信什麼食物都有佢本身的營養價值,只要有均衡的營養,身體都會好得多……

      但現今都市人,反而驚營養過剩才真,很多普遍的都市病都同營養過剩有關,所以節制一下飲食反而需要……

      刪除
    2. 現今都市有很多的垃圾食物:油多,炸的多,或狂食肉類,要節制的恐怕是這些吧。 均衡飲食是不要過量,否則癡肥。

      刪除
    3. 最主要係現今太多化學食物,有資料講,都市人平均每日吃了十多種添加物落肚,我諗最主要係包裝食品……

      唔知秋葉平時有冇奉行健康飲食,一或喜歡就食,冇刻意避食呢?!

      刪除
    4. 自從知道油多與肥膩的肉類係好冇益之後,已經減油與戒甩食肥肉好多年了。
      但凡包裝上印著E123,或是E什麼數字的加工食物都不要買。

      刪除
    5. 更正:戒食,“甩”字是多餘的。

      刪除
    6. 好在自己本身唔多喜歡食肥肉,都係怕油膩的口感!!!
      有時買包裝食物都好難避免冇添加物,我會揀比較少些就是了......

      刪除