2021年8月25日 星期三

同森伯傾森事...

補    倉

有時真係唔一定要打疫苗才有副作用,近來真係時時感到臉癱,經過戴口罩一整日,臉部肌肉都麻木晒,相信都同面癱的感受差唔多...

現在雖則香港常常聽到清零的消息,但是仍有些其他地方疫情依然嚴峻,所以有感戴口罩都唔知要戴多少時間...唔知有沒有戴口罩後遺症呢?!!唔駛問,森伯應該有唔少~~

所以家陣見到有森水口罩都要吟荷包買些少補倉!!!!


消    費

唔知大家D消費券用晒未?!!相信都用得七七八八,在大家開心消費到如火如荼的時候,森伯的仲未到手......都唔緊要,睇大家消費都一樣開心,話說今趟消費券對促進經濟的效用漸漸見成效,講真今次政府振興經濟,市民都有份,而且係駛錢果個!!當然好喇,所以經此一做後,大家都希望趟趟的財政預算都撥一筆畀消費券就好...

政府的官員做親什麼事,市民唔多鍾意就肯定有鑊揹,但今次唔知是否一班政府的智囊諗呢?!!又唔見有人走出來讚賞下他們......


騰    貴

俗語有話,財多身子弱...呢一點森伯已經打破左好耐,就算冇乜財都可以身子弱......可能燥火的關係,呢排真係周身痛,好想請假休幾日,現在唯有睇情況啦!!!!有日經過超市的門口,見到又有另一批新車仔換,感覺今次又冇上次咁墟撼(森伯好似寫錯字...)但相信佢都會一早又換晒!!可能有消費券的關係,諗住要大家買多D就可以換下車仔~~~昨日又見到七仔又有卡通冷熱杯換,質素唔錯,不過太細露仔!!

其實唔知大家有冇發覺,自消費券可以用之後,突然間很多商品都賣貴了,疫情期間超市生意最好,消費券期間又唔覺唔覺加價...真係好識食住條水做生意!!!

42 則留言:

  1. 我相信有「戴口罩後遺症」的,就係戴得耐咗,連阿媽都唔認得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都好少少,得阿媽唔記得啫,除左阿媽外,我就連自己都唔認得...哈哈

      刪除
  2. 第二日用晒啦!不過,我仲用梗舊手機因為慣手,新機做後備,隨時候命。

    我買開嘅物品又冇貴到喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一爺兄一有錢就大花同!!!...呢啲真係叫做駛慣錢係唔同啲!!!
      暫時我部新手機買咁耐都未用,不過遲早都要換,舊的電池耗盡~~~
      你平時買開貴價貨,加左唔覺,但升斗市民的森伯,買日常普通野就覺!!!!

      刪除
    2. 買手機都算大花同,咁森哥買手機都係大花同。有口話人冇口話自己,大蝦細俾屎餵。😂

      刪除
    3. 手機屬於半奢侈品,可能你要追求高端型款...照你咁講森伯唔需要俾C餵,你自己吔返!!!!XXXD森伯果部係"落機呀"的長者手機,仲以為你讚森伯慳家...哈哈哈哈

      刪除
    4. 我乜都唔聽,餵咗先算。

      刪除
    5. 你留番嚟餵你的honey啦!!!!

      刪除
    6. 慳番! 森前輩成日陰我,我要多食蠔(屎)壯陽抗陰。

      刪除
    7. 一提起你的honey,你就即刻諗起要壯陽...都明白,明白!!

      刪除
    8. 森前輩 『色』途老馬。

      刪除
    9. 改為『識』途老馬得唔得?!!...
      仲有唔好用老馬嚟形容森伯~~~

      刪除
    10. 崩口人忌崩口碗,最多我唔爆響口。
      森前輩唔係色老頭,係識腦頭,叫法一樣,意思就差天共地、判若二人。語文須時刻鍛練才有進步。

      刪除
    11. 就算你爆響口都冇人信喇...唔會擔心~~~~

      總之你唔好抹黑森伯,都已經感恩萬分,謝天謝地嘞!!!!!!!!

      刪除
    12. 係呀!冇人信我講,你點只色途,直情係專家啦!我時常向前輩請教。

      栽贓嫁禍、造謠惑眾、甩鍋卸膊係霸主所為,我係忠過忠國人,不屑咁做。

      刪除
    13. 咁你平時同前輩請教邊方面的東西呢?!!我都在學習人生,每日都在探知中...

      都係講笑,都知一爺兄係正人君子(唔亂講嘢的時候),兼且大方得體!!!!

      刪除
    14. 我唔識又想知道嘅囉!平輩同後輩我都會請教架!

      刪除
    15. 咁你都十分好學,生活上有唔識我都會問吓人...

      刪除
    16. 學習、工作、生活都會遇到問題,後生驚畀人知道我好蠢就好少問,愈老愈問得多。

      刪除
    17. 森伯細個好文靜,又畏縮,唔敢問人~~但正如你講人老了,反而大膽問吓人,萬一做不對,就會浪費了時間重新做過...多數電話問的多!!

      刪除
    18. 唔係關森哥性格,舊時代香港風氣係唔歡迎啲人有問題架,無論大人或細路,多問題煩住人哋係唔好,亦表示你愚鈍。工作上唔跣你一鑊甘嘅都偷笑,仲話教你,都係要你自己撞板、自己摸索,啲人保住自己飯碗係唔教人架!

      好多年前,一個大過我廿幾歲(目測)嘅供應商老工程師扮好心, 提醒我畫圖時要抄埋塑膠風葉上無啦啦凸起又不規則嘅一小塊,呢單係佢有心想跣我架,佢以為我好後生乜都唔識,蝦得就蝦。其實,圖紙上係唔應該有呢小塊,因為,佢係同工模制作問題有關,要工模完成後,上機啤膠風葉出黎,睇吓邊度唔平衡而補償一小膠塊,就算再造多同一套風葉模,補償嘅位置同大細都係套套工模都唔同。我梗係立刻拆穿佢嘅陰謀詭計,等佢知道我呢個後生仔係有料到,唔使再花時間諗計去跣我。(希望森哥睇得明我寫乜啦!)

      刪除
    19. 未知睇唔睇得明就已經覺得好"長"盡............

      係呀,有句說話你哋後生仔可能未聽過:教曉徒弟武師傅!!教識人哋對自己冇著數還可以增加人哋的搵食籌碼,基本上好多人都會有所保留~~

      佢可能認識得一爺太少時間,唔知你精甩辮,係機械小神童(當時),畀你智破佢的奸招...出來做事防人的心不可無,有些人以為大家朋友啱傾,彼此大講事非,殊不知倒畀人篤背脊,瓜左都冇得上訴.....

      平時森伯好少在工作上講嘢,免得是是非非兼且言多必失,而且森伯份工作可以唔駛多講嘢就可以...出來做事人要醒目,唔駛畀人跣鑊甘!!!!

      刪除
  3. 我的消費券用晒喇!
    朋友縫製很多布口罩給我用了!
    係呀!自消費券可以用之後,商品都賣貴哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快!!...我諗我會慢慢用~~~
      其實布口罩都幾好,真係比較環保,用耐了可以清洗,香港現時情況用布口罩加濾紙都OK!!!
      你都覺貴了!!商家好離譜......

      刪除
  4. 上年年頭買左啲口罩,用到現在仍未用完,睇怕今年都吾使入貨^_<我都留意到超市好多物品都加了價,由收到第一日消費券就開始加,我買開個食品由加一蚊到兩三蚊都有,唯有等佢做減價才入貨﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實口罩我都未用晒,尚有不多不少的存貨,口罩款就不時要更新,費是大家以為老人家森伯冇換過口罩......哈哈哈
      你都留意到!!!!消費券可以刺激經濟,不過就連帶百物都騰貴晒,商家真係識搵著數~~~~~

      刪除
  5. 有錢賺商人一定會加得就加。

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得有抓銀機會,商人一定唔會放過...
      藉此,可以睇下邊間係良心商人!!!

      刪除
  6. 未有消費券之前,超市百X有些貨品已經加了兩三蚊價了,有了消費券幫補之下,相信大家都不用多加考慮,喜歡就買。剛巧家中的廳燈壞了,又剛巧店舖有八仔付款機,拍卡付貴就慳番自己的700多元了。感謝政府為民舒困。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,為了應對消費券,各個商戶都爭先加定價,好似怕執輸,如果呢刻有商戶照番原有價錢,佢已經係良心商舖...更值得支持~~

      我暫時仲未有消費券用,到時睇睇要買什麼才運用這些款項,多數都係買些濕濕碎碎,大型東西都一早買了......

      刪除
  7. 我又按錯字了,“付費”變了付“貴,”哈哈 !
    順帶多事一提:應是「墟冚」,這個是正字。「墟撼」也說得通的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝秋葉老師指正錯字,打網誌好隨意,這篇網誌要連忙出都冇時間查證個正字~~

      刪除
    2. 據知在日本,在中国奉老師的地位很高。在香港學校教的稱為老師,在中心教的,不論是教興趣班的,教文史班的都只稱為導師。
      所以在走廊上大聲呼我為老師的學員,我會立刻制止。因為年齡相近,大家恍似朋友,稱呼名字最好。「人之患,在好為人師。」
      中國字浩瀚如湮海,近似的,相同的,同字不同音,同音不同義的,變化多端。一個人,記得多少就多少,不可能所有都記得。
      就像普通話的四聲,

      刪除
    3. 就像普通話的四聲,就以shi 4聲為例,就有27個同音同韻的字。每一個都有不同的意思,不同的配搭。這裡省略不打了。可以自己查字典。

      Shíshì qiú shì = 這裡有三個shi的字:
      第一個是2 (陽平)聲; 第二個是4 (去)聲;第三個也是4 (去)聲。

      qiú 是第2聲 (陽平) 。
      Shíshì qiú shì 這四個字的漢字詞語,相信你早就懂的了,
      不用我多說。以免流於賣弄知識。

      刪除
    4. 現在什麼也稱老師,見歌唱比賽節目都係乜乜老師,其實有些老師都只不過大參賽者好幾歲咋!!!稱別人老師都唔一定指人年長,亦可作一種尊敬別人專業的稱呼~~

      我諗我同秋葉姨姨唔同年代,因為平時看你網誌介紹的懷舊歌曲,或懷舊電影......很多我都未有認識過!!有些我直情唔清楚出現過...

      中文字很神奇,當用毛筆書寫時,你可以當作一種藝術...當配搭運用就可變出有意思的詞彙...所以現今變一變同音字又可以玩玩食字!!!所以要學好中文字都要時間啊!!!

      刪除
    5. 其實普通話最主要唔識是指有些詞彙,例如我們常吃的豆腐花係廣東話意思,普通話就要講:豆腐腦!!我們常講的吸煙,普通話就會講:抽菸...
      就好似辦公室常講的,我SEND個電郵給你,廣東話會講:我傳個電郵給你,但普通話會講:發給你......還有很多很多!!!森伯屬於打天才波的人,靠聽靠讀去學普通話...秋葉說明四聲字的教學方法,就算叫你一聲老師也不為過!!!!

      現在很多英語人都在個人頻道教人英語,秋葉都可以嘗試用普通話來開個頻道教人普通話,相信必會令很多人獲益!!!!

      刪除
    6. 很高興森少肯花時間來探討一下普通話的問題。在生活中當然可以學到語言的技巧,中國人的方言,都是這樣世代口耳相傳的。只是由母語轉過來是有些少難度的。但不會難到比我年青聰明人的你。
      所謂「學無前後,達者為師。」「三人行,必有我師焉。」比自己識得通達的人就是老師了,不會有年齡的限制。在大陸,老師只是一個尊重的稱呼吧了。
      但是香港有些不同,在中心教班的,始終是一個導師的地位,自認為老師是一種僭越。我懂得緊守崗位。我都說過,我原本是一個電腦盲,全靠小女作技術支援,但小女不想我花太時間在電腦上,不肯多教我其他的。都是全賴和平使者先生,我才懂得上載視頻,很感謝他 !
      現在坊間已有不少很好的普通話錄音教材,當然比我說的優勝。我也不喜歡出風頭,有朋友叫我上他的視頻,我也推辭了。

      刪除
    7. 秋葉越來越客氣,都只是對學習普通話遇到的問題而已,幸好,平時的廣東話係中文,所以要學普通話都比較容易掌握,有些普通話只是廣東話轉了少少讀音...

      以前都有聽過:三人同行,必有我師焉...講得很有道理,而在每個人的身上都學習到不少東西,就要看你領悟多少~~~

      早前去上課,那些進修班的都稱為導師,老師多數指傳統學校授課的...不過都只是一種稱乎而已!!!

      現代人生活與網絡都不能分開的,差不多知識與娛樂趣味都可在網絡上尋找,你有小女教有關電腦的運用和操作都很好,遇有難題都可以找來幫幫手...自從有網絡,相信很多錄音教材都少見了,上個youtube尋尋,有聲有畫面即刻可以學習,的確方便很多......

      秋葉見笑啦,森伯都唔敢說比誰年輕...只知不夠聰明,所以要跟秋葉學習處世之道才是!!!

      刪除
    8. 不敢,不敢 ! 成年人都有自己的一套,我不敢教人什麼處世之道。
      因為自己的處世之道也不夠圓滑。

      刪除
    9. 唔緊要,不夠圓滑就慢慢學到圓滑,因為人生仲有很多事情要不斷學習、適應、以及改變~~

      刪除
  8. 消費劵用晒啦,飲飲食食,超市買吓嘢,就無啦,口罩都唔知仲要用到幾時囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要用其實都好快用晒,正如搵錢艱難,駛錢容易的定律......買東買西就已經沒有了~~

      刪除