2021年8月4日 星期三

扭吓...扭吓...

外出時都有很多機會見到扭蛋機,有些店舖在前面都總有兩三部,有時都諗真的有人喜歡扭嗎??因為大部份時間都係唔多見人影...

可能有時森伯個老人家真係童心未泯,每每見到都會睇睇裡面有什麼扭,真的要視乎是什麼玩意,有趣又森頭好就會扭扭,至於內裡的小物品是否值回票價呢??我見的就很多都唔值!!!

感覺上扭蛋機都有少少賭博成份,因不是畀錢就買到,要靠你的手氣彩數,有時扭出來的都未必係你心目中想要那款~~再扭多隻又真係唔值得!!

或者扭蛋機都學懂一點點人生小道理,咪就係......運氣扭到什麼你就唯有欣然接受囉!!因為真係冇得你揀!!!!

30 則留言:

  1. 森伯我有扭蛋,但只會在日本旅行才扭,因為日本的扭蛋有好多款,有時都扭吾到自己心儀的款架,要有節制,一個起兩個止﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本是創意之都,相信日本的扭蛋玩具會吸引得多,對我來講除非要不可的物品外,好少扭完一次又一次,費事揼錢落鹹水海!!!!!!哈哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 入面有膠蛋,膠蛋裡面有個玩具仔,通常啲人只係要裡面的玩具仔~~~~解釋得清唔清楚呀?!!

      刪除
    2. 扭蛋機通街都有,你也可以玩吓~~

      刪除
    3. 我睇住森哥玩蛋蛋更開心。

      刪除
    4. 玩邊種蛋蛋先?!!...雞蛋定鹹鴨蛋定...炸蛋?!!

      刪除
    5. 俄羅斯輪盤蛋,用生、熟雞蛋代替子彈, 拍落個頭度,驚險有又刺激, 帶來無限歡樂。

      我唔愛扭蛋但愛扭曲:

      1) 明明中國金牌最多,但係美國幾大傳媒包括美國奧委會刋登嘅奧運金牌榜美國係排第一,佢用銅牌當金牌用,以總獎牌數計算。

      2) 中國獎牌得主發文特登挑選最醜樣照片。

      呢兩則趣聞顯示美國傳媒欠公信力,信1成都死。愛面子唔輸得起畀中國。面皮幾尺厚。外勞選手冇被美金收買代表自己國家出戰。美國已經外強中乾。扭曲得愈多美國愈唔掂,我就愈開心。

      刪除
    6. 唔識玩呢類國際化的玩意,而且用食物來玩?!!......直情折墮!!仲話帶來無限歡樂,即時諗起世界上仲有很多人挨緊餓~~~~~唉~~~~~~

      某國的獎牌數目的確多過中國...有時都唔需要太認真,正所謂呢個叫Olympic Games,只是一個遊戲啫!!!下屆再努力,好似今屆港隊都冇預計攞到咁多獎牌......
      而且中國都站在榜頭都有好多日啦!!!

      乜咁好笑?!!挑選最醜樣的照片,想大眾對中國運動員有壞印象?!!以前很信外國的媒體佈導,不過經這幾年的所見所聞,都要經過大腦再去篩選過才信!!

      刪除
    7. 碰過森哥件嘢都香啲。等我詳細啲講吓遊戲規則,熟蛋係安慰獎,生蛋係巨獎,森哥粉絲可以拎走有森哥碰過嘅熟蛋,喺森哥面上嘅生蛋由幸運兒用舌頭舔乾淨,有肌膚之親梗係大獎啦!一啲都唔浪費。

      頭一日美國食零光蛋(金牌數目),係最尾一日才追過中國。

      要睇多啲唔同渠道嘅資訊,才可判決真假。

      刪除
    8. 碰過森哥件嘢都香啲......乜嘢件嘢呀!!!!無論生蛋熟蛋都係食物,等如攞個蛋糕擲人,0徒晒食物~~~一爺兄雖然家境富裕,有大把食物可以糟塌,好令森伯呢類餐餐清的人睇唔過眼!!XXD

      用舌頭舔乾淨,有肌膚之親......家陣咩時勢,仲舔來舔去唔驚(COVID-拉添)咩,梗係一爺同啲親蜜情人玩開~~~~~

      雖然我都好想今屆中國有得攞榜首,覺得好唔抵,但唔得就下屆囉!!唔需要耿耿於懷嘅!!!!

      刪除
    9. 咁樣被森哥狠心拒絕, 嗚嗚嗚…森哥粉絲們心都碎晒!😢 又話做暖男,感覺冷酷無情。

      撕破虛偽面孔,迫使美國展示醜陋嘅真面目,我係開心過攞到世界第一。

      刪除
    10. 我話暖男的意思係自己個身暖啫,冇話要人哋個心都暖埋嘛!!!!有時最怕就係一爺兄諗得太多~~~

      你同尾角有十冤九仇?!!太過激因住去尾角入唔到境......哈哈哈

      刪除
  3. 我70年代已扭過,之後再冇扭過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你真係好耐冇扭過,畢竟成年人都未必個個喜歡玩!!

      刪除
  4. 我鍾意扭。可惜呢邊啲蛋好唔吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架!!裡面的玩具仔唔吸引都係睇吓就算~~

      刪除
  5. 前幾年聽講有一個小學生,他買了一部扭蛋機放在學校附近的店舖外,每日都坐收漁人之利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁個小學生細細個又幾好生意頭腦,兼且有投資慧根,唔知結果有否賺錢呢??
      裡面的扭蛋玩具要不時更新才能吸引客人~~~

      刪除
  6. 有得揀的,就係"唔扭",或者我個人太現實,冇厘情趣,計吓條數就知唔抵,所以我從來唔玩呢啲嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 扭蛋玩意對成年人來講未必吸引,很多都寧願買多兩個包食吓好過,眼見都唔係太多人扭,因為對小朋友來講都唔平......

      刪除
  7. 只是利用人的好奇心,就賺了不少小孩大人的錢。利用電影上的小小情節,加插主角去扭蛋,鼓勵成年人也去扭去花錢。相信這是扭蛋製造商發放的宣傳手段。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實無可厚非,商家就是這樣才能搵銀,而且又可以幫部電影作宣傳,見到受歡迎的卡通角色,小朋友見到一定開心,一定要大人買給他們,生意就是這樣運作!!!!

      刪除
    2. 加插扭蛋情節的不是卡通片,而是一部愛情片,是在電視上看到的:無啦啦女主角失戀之後,走去扭蛋,表示扭蛋給她好大滿足。真係九唔搭八。
      難道這是事實 ?

      刪除
    3. 愛情片好少睇,完全唔知係邊齣?!!...好多時扭蛋的情節都會加在劇情上,平民化的生活人人都會有共鳴嘛,尤其是扭蛋玩意有大把題材可以加插在劇情上~~~~

      刪除
  8. 哈哈,扭蛋機,真係有點賭博成份,睇吓好彩與否啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都是有少少賭博成份,只是分別在賭錢可以一鋪清袋,但扭蛋點都有個玩具仔,你鍾唔鍾意就一件事嘞~~~~~

      刪除
  9. 回覆
    1. 有機會試吓...好似夾公仔我都未玩過,有日想玩都會試!!!!

      刪除