2021年7月28日 星期三

森伯講時事...

一向有「維園森伯」之稱的森伯伯,好似好耐都冇同大家講下時事,有鑑於近日有太多的時事新聞,正正挑起森伯條筋,忽然想發表下個人己見~~~


河南水災...

今年真的很多雨水嗎?!!呢幾天香港又不是,外面不見得霧氣,完全不感到潮濕,但這幾天早上回到公司的時候,發覺在洗手間出現一個奇奇現象,牆壁佈滿水珠全濕透,而杯子放在內也立刻出現一陣霧氣,仿似回南天時的情況...唔知大家有冇發現這情況呢?!!不是大回南但瓷磚牆出晒水...

難怪這幾天河南也奇怪有傾盆大暴雨,電視台反而有關的報導篇幅不大,而睇YT的視頻會感到雨災的震撼驚人,唔單止國內,甚至世界都有些地方水災...在此我都唔知什麼因素造成,總之災難很可怕...有體會才知身處的香港是福地,如果香港發生同樣的災情,相信早已陸沉...願受災的當地居民同胞們早日脫離險境,平安回家!!!!


東瀛奧運...

今屆奧運因政府買了個播放權,所以本港的免費電視台,台台都不停播奧運,周末期間播完又播,睇完又睇,甚至連發夢都夢見奧運,咁又冇咁誇!!今屆的奧運都隔了五年,可能大家對奧運餓得太耐,相對特別關注,既然有香港隊參予的盛事,當然會支持下港隊,今屆最估唔到係港隊都有份奪金喎,果然令人出乎意料,近幾年香港實在太多負能量,突然奧運奪金可當沖喜下!!

之後睇下單車又有冇奬牌!!會繼續望港隊有奬項...除了支持港隊外,都會撐國家隊,實力當然毋庸置疑可以同其他國家鬥下,有得鬥才精彩嘛!!!至於中華台北的選手好似好低調,昨天話舉重拿金牌,仲見過參賽乒乓球項目!!井底森多口問問,一路以來澳門有冇派運動員出賽呢?!!有冇澳門隊?!!!一齊睇奧運的人們都唔清楚......


政治化...

對於港人來講,政治是什麼?!!可能都未必個個清楚,但連串的政治事件的出現,忽然個個人都政治上身...唔同政見立場唔緊要,最離譜在日常生活上都要扯上政治,無論著什麼顏色的衫,甚至戴什麼顏色的口罩,幫襯邊間舖頭,甚至飲支豆奶或看哪間電視台等...統統都畀人分顏色、分立埸!!!

這種政治化的生活不要以為好有態度,對立場好堅持,其實就不知不覺間令到社會分化,兩派人對立批鬥,令社會不安,很不理智!!我的做法是有既定立場,但對事不要做到過偏激便是了!!!

31 則留言:


  1. 氣候反常係因為大量碳排放,幸好好多國已經減碳中,中國都好積極,話2030係達到最高峯,到2060會完成碳中和。中國金融市場也成立咗碳排放交易。

    減碳最有效方法之一係核能發電,中國正發展釷熔鹽核反應爐。比鈾較低放射性嘅釷無法製造核武,產生較少核廢料。高温液體釷熔鹽若不幸發生外洩事件,也能迅速冷卻和凝固,減少輻射擴散量、環境潛在污染。已經攻克熔鹽腐蝕呢個大難題,今年9月試行縮細模型,規劃 2030 年建置第一座商用反應爐。中國釷儲量為世界最大,話可滿足 20,000 年需求。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以大家都要注意環保,這些就是不斷發展的都市背後的環境往往都要作出犧牲,身為小市民都要注意一下環境保護,最簡單直接就是減少垃圾,就好似近來的口罩,即棄外賣塑膠盒,這些無論生產或棄置,都會嚴重污染環境......

      刪除
    2. 怕篇幅太長,分開黎講。奧運對普羅大衆有咩意義呢? 叫囂、拍手、刺激、消遣、睇肉、展示國力、造星…………能否感染市民做運動強壯身體?令市民有運動員嘅堅毅精神頂得住巨大壓力?呢啲對市民有更大脾益、更重要嘅,又可以點樣推動呢?

      刪除
    3. 如果單篇出又太短,這是現在發生的事情,所以現在寫剛剛好,合時間嘛,可能要懶一個星期唔寫BLOG住...

      其實生活上有很多東西都冇咩實質意義,係一種精神上的消遣...運動對身體好,是否奧運都要做運動強身健體!!奧運的娛樂性多於實質帶給觀眾什麼,過多一兩星期後又回復平靜...

      刪除
    4. 初初奧運双銀牌得主詩蓓都係喊住陪家姐去游水,只係望住泳底條黑線游真係好鬼悶呀! 對運動我都有同感,我唔會有比賽、破紀錄、攞獎牌嘅推動力,為健康我會堅持日日做,永不放棄,希望好快揾到樂趣,笑住做啦!

      剛剛同個好耐冇聯絡嘅同學傾電話,佢竟然有三高 同 糖尿病,必須食藥同控制飲食,嚇我一跳。好在我早就聽政府講36吋有害,進行飲食管理,諗起呢位老同學畀我動力去做運動,下次懶惰時,唔通要拎佢幅相出黎對住佢做運動。哈哈!好古怪!

      原來日本用上 Big Data 去研究體育,所以,獎牌會比上一屆多,我真係諗唔到呢個高科技有咁應用。

      今年發現女泳手冇乜虎背熊腰,仲有拜拜肉, 男泳手腰間有贅肉,後來,聽到主持人講,依據科學研究,咁嘅肌肉、脂肪分佈更浮水、更跣水、更有效。金牌原來係鬥高科技同金錢。

      刪除
    5. 興趣真係要慢慢培養,無論做什麼事,最先都要有股動力去推你做,可能慢慢就會有毅力繼續去完成...
      原動力呢種力量很重要,唔可以忽視!!有時寫博都因為可以借一個平台發表下個人生活,對些事情的一些睇法,又得到到你們一班博友的回覆,有互動...這一切都係我寫博的原動力!!!

      其實都市人食得好,生活都現代化,有電梯,車代步,行少很多路,真正住落後山區的居民,小孩子返學都要穿山涉水,運動量從小訓練,而膽量都可以順便訓練,對本身都係一種幫助,可能抗壓能力都高一點~~~
      城市人三高問題都常聽到,要避免食物引誘,懶散唔想郁的心態都唔易......當然為健康大前題,點都要節制一下!!
      拿張相出來對住佢...佢就係你的健康原動力!!!

      科技都可以應用到運動,總之運動員配合埋科學幫助,拿到獎牌都可喜可賀,起碼辛苦得來有回報!!

      刪除
    6. 參考尾角手法,政治就係編造大話去抹黑敵人,講人哋冇人權,將對方描繪到好邪惡,再拉盟友們同欺壓小角一同發聲質詢敵人,通過用錢收買嘅各地傳媒老作新聞。

      你唔出名,只係普通市民咁過活,著咩色衫/口罩,睇邊間電視台,入咩舖頭,飲咩豆奶……價值咁低,係唔會招惹政治,仲係有好大自由。

      刪除
    7. 唔需要驚啦,有時越睇得真越明白內裡的政治操作,相信世界每一個國家,人權是有一定限制,唔係話你想做咩就做咩,是有規限的,忠角當然有她的人權規限,政府認可你才可做...但這一刻顧好就是人民生活,始終國家大人口多,的確要有更嚴的限制,不滿的人才不敢造反,市民只得明白就是這樣吧!!!


      著咩色衫/口罩,睇邊間電視台,入咩舖頭,飲咩豆奶……最弊就係連蟻民的自己都迫自己思想走向政治化呢??本身有個黑色的布口罩,自從有啲口痕友講黑口罩係撐黑暴的象徵,森伯就算戴得幾型仔都好,都連忙把個黑口罩劈埋一邊唔敢再戴......XXXD 你隻一爺兄仲話冇影響喎!!!!!

      刪除
    8. 我冬天衫褲全黑,黑色吸熱啱老人家保暖,我唔理照著全套黑色架,唔會因政治浪費物資。夏天嘅快乾排汗衫褲因偏向運動型,係好鮮艷搶眼顏色,紅橙黃藍綠紫我都有買黎著,反而唔會揀超熱黑色同易汙糟白色。森哥係名人要避忌就好啱,我呢啲普通人阿伯唔會係黑暴啦!

      口罩得傳統醫院顏色,我冇當佢係時裝要襯衫,老咗就放低咗唔打扮,只要整齊乾淨就得,所以,我近年自己剪髮啦!打扮、型仔係啱你呢啲後生仔。

      刪除
    9. 森伯的衣櫃一向都好少見到黑衫黑褲,就算係深色褲大都係深灰的...因本人怕熱唔會著深色衫,吸熱物料就會多出汗所以唔揀,比較喜歡淺灰類顏色~~
      至於鮮艷搶眼顏色直情唔會揀,尤其螢光色系...不過對你哋啲後生仔來講就著得起!!!!都唔一定,都見到有啲有心有力的長者參予所謂抗爭行動架......哈哈哈哈

      換口罩都唔一定為襯衣著,有時戴得悶都想轉少少變化。森伯都少打扮,在換季時都係將著太耐的衫換新,都冇分後生定老人家間中都要換吓新衣~~

      刪除
    10. 咁你一定唔鍾意自己成頭黑髮,太悶想轉心愛嘅灰色有少少變化。

      髮型屋師傅都話森哥頭髮好黑,花錢染髮。

      黑髮熱襯你個頭,好燥底。

      刪除
    11. 頭髮就唔關事喇,斷估森伯都唔會染到金毛森~~~

      飛髮舖啲師傅唔乜出聲,佢睇客來傾,見森伯cool cool地唔乜搭咀,邊似一爺咁多口水丫!!!!

      黑髮熱?!!是什麼...好似五、六十年代的洗頭水名...哈哈哈

      刪除
  2. 香港隊有金有銀真棒!
    香港真係福地,但被人禍攪到心痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估唔到,可能仲有奬牌~~正所謂一不離二,二不離三...
      總會有些人心不足的人~~~~

      刪除
  3. 今年我一場奧運都未睇過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧運唔係你杯茶?!!我平時都少睇運動節目,但奧運會揀嚟睇!!

      刪除
  4. 竟然連浴室瓷磚都會出水 ! 要多開燈和窗戶了。室內不開冷氣的話,也要多開風扇才好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家浴室冇事,只係公司個洗手間啫!!唔係自己地方都唔會幫佢開窗,這裡窗常關閉所以潮濕加重~~~

      刪除
  5. 我在微博看到多條鄭州和河南水災的視頻,真是驚心動魄 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到水災的場面的確令人感到驚訝,望水患快點退卻,市面回復平靜......

      刪除
  6. 牆磚出水是因為牆身的溫度比空氣溫度低,而空氣的濕度又高,所以濕空氣凝結成水點,不過夏天這現象比較少見,怪不得世界各地水災頻仍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的情況就好似室內開冷氣,外邊落雨,玻璃窗都出現霧氣的模樣...

      係,夏天真係好少有這現象,就算外邊黑色暴雨都很少見這樣,可能森伯井底森!!!!

      刪除
  7. 我好少睇奧運,多年來如是,每日關心吓結果就算了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時奧運都未必個個喜歡,平時的運動節目我都好少睇,不過奧運就湊吓熱鬧......

      刪除
  8. 政治同我們的生活息息相關,但那些甚麼也扯上政治的人根本上不懂政治。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實對政治多點關心也需要,尤其當人越大,明白到政治往往影響民生,對社會政局多份了解!!

      刪除
  9. 真係奇景,7月天竟然磚牆有水出>_<今屆奧運香港可以奪金銀牌真是大豐收,這是每位運動員的光榮及努力,政治普通市民真是吾識,有心人就是要認識政治的人來帶風向,制造仇恨,真係吾好想太多,其實大家生活安定何需要將政治睇得咁重要?森伯,我收吾到各位出網誌的通知,要每位入去睇才知,請問你有無此情況?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,初時見到都覺得奇怪,即刻諗諗現在是什麼月份,不過這幾天都間中落大雨,水氣都好重......

      另一樣就係今屆的奧運,香港的運動員表現咁好,竟暫時有1金2銀,真很不簡單呀!!疫情下反而有好成績,估唔到!!

      你講得好啱「大家生活安定何需要將政治睇得咁重要...」又何必要把太多的政治融入生活中呢?!

      我沒有設定什麼網誌通知,我只能夠有那位博友到過來,我才訪他們的網誌,除非一向睇開的博友,便會間中拜訪他們並留言......

      刪除
  10. 最怕事事扯上政治!
    生活過得不易,無必要再添煩惱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的意思就是這樣吧,事事都要牽涉到政治層面...
      以前一般港人唔會關心政治議題,反之現在就乜都關事~~~~~

      刪除
  11. 有運動睇下都好,因為劇集都冇幾多部係好睇。

    回覆刪除