2021年7月7日 星期三

搵路記...

對於森伯伯來講,出街最怕係搵路、記路...除了因為老人痴呆之外,也會隨時忘記路線,除非係時時行,行開就會記得...

就算要問森伯平時返工的車程,我只能答主要路線,要細緻講解什麼路名,街名就未必會答得到...可能未盡全力去記喇,不過現在有手機在身,一些未到過的地方,慎防唔記得,都會搵手機拍拍,呢個係最保險的方法,有人同行就靠大家記下...

記得有次最驚險的是去山頂廣場,應該係第一次去,去的時候已經好似迷宮咁款 (對森伯伯來講),而且這地方交通又唔太方便,落車後就行,行完之後先至最「金」...要記返行過的路才能到車場搭車,最弊條條路又差唔多,入口出口又差唔多......要在腦裡的殘餘記憶勾返出來真係唔易~~當時真真正正係個:森急人上~~~車!!!唔係誇,諗番都仍有餘悸!!!!哈哈哈。正所謂危急生智,後來都記記地得去返車場...之後第一次去的生疏地方都要搵手機或相機拍拍途經的門口,出入口等等...

今次第一次去這個新蒲崗的商廈,都要真的要認認路,所以不免用手機拍拍,日後要多去幾次後就會很熟...

26 則留言:

  1. 我睇谷哥地圖揾路,真係揾唔到就問人。所以,有人問路我都好友善盡力回答。

    未去過嘅都事先睇地圖,查吓搭咩車,點行去目的地。有街景功能記路標更容易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能森伯伯的原始人形象太深入大家民心,每次去新地方前都會look look和尋尋相關地方的資料~~~

      我當然有睇谷歌地圖啦,但始終有些場景沒有,如:停車場,泊車位,車場升降機等等的真實位置...

      刪除
    2. 停車場、泊車位……即係……我揾地鐵站、巴士站 同小巴站咋!發現身份地位唔同,揾嘅地點都唔同。

      昔日未有高科技嘅森哥咪成日做迷途小羔羊,可愛到好想摸下。

      我曾經有本地圖旁身架,不過,跟隨中英牛津大字典一樣被淘汰。近代高科技對人影響超大,急速地驅使呢廿年間消失咗好多嘢包括職位。

      刪除
    3. 哈哈,咁講法真係好誤導大眾...森伯等人架車來坐,唔係自己渣車!!!!山頂廣場好高高在上,除見旅遊巴載成班遊客之外,唔見其他公共車輛,的士都唔見!!

      你講迷途小羔羊咁可愛,我都想模幾下~~~~~

      又唔駛帶成本地圖咁誇,不過真係事實自科技的出現,很多舊有的東西都漸漸消失了,職位都係啦,不過大勢所趨都要慢慢適應~~~

      刪除
    4. 你呢啲富二代,除咗有司機,應該仲有保鑣,同私人助理,背負著好多人嘅飯碗,責任好重大。我呢啲能力一般嘅生活喺唔同世界,但我滿足現狀。

      死跟揸車友人嘛?唔通有性感異物搞到失散咗!多高興!

      小羔羊森哥對鏡自摸、自娛!

      以前我帶架!我又介意別人眼光喎!誓要獨立!

      刪除
    5. 睇森伯個款都唔似富二代喇,著起龍袍都唔似太子,邊及一爺兄天生富貴格,外貌出眾,品味獨特……

      咩叫背負好多人飯碗,森伯自己都係打工仔,仲要手停口停果種,等緊政府消費券紓困,蟻民一個咋!!

      你的創作力量同幻想會嚇我一跳……

      自摸只希望在牌局發生!!

      都好少人帶本地圖出街,渣車就會,莫非你係車主…

      刪除
    6. 我氣質好有貴氣,我諗我嘅前世係高富帥做霸道CEO,好似貪心振震叔咁,豪砸10億買部私人飛機方便我行程,前天去巴黎香榭麗大道睇住日落食血鴨同黑松露菌,大前天去俄羅斯食魚子醬,大大大前天喺英倫食 Low Tea……澳洲黃金海岸食龍蝦刺身……。夏天到啦!森哥有空上我遊艇玩吓水著派對,有時間可去我個泰國私人小島,如果你有時光機能回到我嘅上一世,可惜我哋唔係戲中主角能穿越過去未來,隨便寫下啦!

      發夢啦!

      刪除
    7. 其實真正的富家子弟,佔的人口唔多,唔需要刻意強求,做個平凡大眾都唔錯,起碼仲有目標去追求,掃到平貨會開心狂笑,放長假就儲定錢去外遊,間唔中食餐豪嘅有期待的心態……

      如果係發夢就無意思,腳踏實地做自己仲好……

      刪除
    8. 發夢……腳踏實地……揾路記

      美國攻佔廿年又戰敗,要落荒而逃,我發夢都冇諗過阿富汗嘅塔利班打低全球軍力第一嘅美國,重新奪回國家主權。

      美方應當以負責任方式確保阿局勢平穩過渡,不能甩鍋卸責,一走了之,要力避因撤生亂、因撤生戰。同對上一次敗走越南一樣只顧美國利益,拍下蘿柚就走。新疆人權只係佢攻擊中國嘅工具,並唔係真正尊重人權。

      我啱啱至搞清楚原來係阿爾蓋達組織恐怖襲擊美國,而塔利班只係同佢friend,沒有攻擊美國,就被佢毒打。

      確實美國出手只搞他國戰亂,中國只想建設他國,森哥呀就算腳踏實地好和平都會被美國抹黑同打壓,唔 work 喎!喺半導體上中國正係上演揾路記,我森信憑著中國人高等智慧,成功指日可待。

      希望搞屎棍美國撤走後,留下爛溶溶阿富汗能揾出路,成日戰亂嘅中東能和平發展,伊朗一阿富汗一巴基斯坦一中國一俄國聯成一線,建設美好將來,証明美國才係邪惡軸心國,我正反醒正邪點分辨呢?!

      刪除
    9. 所以時時都感覺中東國家的政治好混亂,其實生活在香港的人算好幸福,唔怪得常常聽人話香港是福地~~~

      好多人都會被所謂的"自由"矇閉,去到外國都未必如想像中好,當然每個人都有嚮往的生活方式,不過大前題唔好搞亂香港先走人囉,正一拍下籮友就走人~~~~真想講兩個字的粗口!!!!

      一爺兄都幾關心中東方面的局勢,森伯以前唔多留意時事,自己身處的地方都會關注的,至於他方的事都唔理得太多,正所謂事不關己,己不勞森!!!

      一爺曾經打過中資機構工?!!...幫過阿富汗,伊朗等地的重建工程?!!當地的人民都幾慘,有些地方可能建得好地地,一個榴彈又搞到溶溶爛爛...

      森伯呢個唔係咩時事blog,講啲敏感的政治話題唔好開晒國家名...要留意!!!!!!陣間畀人鎖咗個blog~~~~哈哈哈哈

      刪除
    10. 下次記得拖實啲人哋隻手仔,無啦啦甩拖就唔吉利啦!唔通呢個係森哥苦肉計,失踪頃刻,想人哋焦急擔憂掛住你,蠱惑喇!

      美國唔係民主,係武林 盟主,獨霸天下。

      我從來未喺中資機構工作過,亦都冇重建伊、阿工程,利申咗可以令森哥放心。

      自從2大國貿易戰開打後引起我嘅密切注意,打壓動作頻繁,花樣百出,亂港都係佢安排活動之一,擾攘唔只幾年,唔睇唔安樂,睇多咗屈埋屈埋咪講翻出黎發洩吓。

      刪除
    11. 蠱惑喇!......睇黎呢招一爺都用過唔少,因住狼來了的故事呀!!!!
      多謝一爺教誨,下次叫佢用狗繩箍實森伯先得...

      有意思,簡直係世界的盟主~~社團大佬!!!

      你講左放森好多...見你對美伊的局勢咁關注,以為你曾經有份參予當地的工作啫!!

      初時都好似你講咁,時時密切關注事勢發生,後來講得太多...太多嘞...差唔多某國個廁所塞左都與鍾國有關...擾攘都會陸續有來,見慣不怪~~~

      刪除
    12. 我學識粗口,但我唔講粗口,人哋用粗口鬧我都知道。正如我識呢招,但我唔用,知道人哋咁對我,我識防備。中學老師上堂都叫我哋應該識玩啤牌同麻雀啦!

      森哥唔好洩露自己性傾向,要細細聲喺我耳邊講……狗繩綁森哥……呢種狗奴最愛,係一群性虐傾向者,啲人會扮演狗角色,他們很喜歡自己嘅主人,很忠心,不管主子如何調教,都會好報從。

      刪除
    13. 大家都係斯文人,邊會隨便在人哋面前講粗口...你既然識呢招間中用下都好,測試一下人家的反應!!!冇呀,啤牌玩來玩去都係幾種,牌只是識少少冇乜幾何打...

      你又想講乜,你應該稱之為"性癖好"...你又諗多左,狗帶通常都係拖狗出街,未免走失所以要綑住狗仔頸,方便主人控制牠,有些狗仔未必聽話~~~

      刪除
  2. 咁又比我有機會認叻嘞....我認人好水皮,但認路係我嘅強項,方向感好強,尤其是行山的時候,未去過的地方第一次也許要靠地圖,去過一次就一定認得路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以peace兄來講,喜歡行山人士,方向感,認路能力都會強一點...可惜自己平時少有這樣訓練,所以係差啲...哈哈

      所以我都好佩服行一兩次就記得經過的路,或駕駛者兜過的路,都可以用最快的時間去到目的地...

      刪除
  3. 我香港屋企嘅屋苑隔籬嗰座我都唔知叫乜乜樓㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,不過住耐了都不經意地記起了,好確定就未必講得出!!

      刪除
  4. 識路揾路我都很差,出門前會上網探路先,最怕晚上揾路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來時下都有很多人會去街前搜搜網上地圖...
      係呀,網上地圖真係幫到不少忙!!

      刪除
  5. 夜晚同室內認路就差D,街外認路就好好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能街外有些明顯的地標指示,所以較容易記起...
      我反而夜晚睇路專心啲...

      刪除
  6. 哈哈﹗我認路都得架,我去過一,兩次就認得點去﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你們是年輕人嘛...去過一兩次就記得啲路,唔需要四圍搵!!!!

      刪除
  7. 認路最重要係有方向感,大範圍比較易認,如果橫街窄巷反而會迷失。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得好啱,反而大範圍比較易認,但係內街小巷而且又差唔多,真係難認少少......

      刪除