2021年7月14日 星期三

跟芒果有仇 之 一芒兩味(上)

 夏日炎炎,最當造就是水果,的確在暑熱天時,食個冰鎮西瓜真係透心涼,所以如果可以以水果入饌都幾唔錯,整頓飯都容易兼且開胃得多...

近排真的食得芒果最多,仿似跟芒果有仇,要KO晒佢地...

突然想到可以用芒果整飯,只要在飯裡加上椰漿,就可以變出有東南亞味道的香芒椰漿飯!!做法當然簡單,飯用糙米、扁豆、腰果仁,再加上椰漿同蒸...剛蒸好的飯有微微椰香!!厚正!!

之後放上新鮮芒果肉,果肉不能蒸,這樣才會好味...一個簡簡單單的午餐便完成了,估唔到帶飯都可以帶出東南亞風味!!!

雖然返到去食都已經攤凍了,但仍好食兼且好開胃,如果熱食相信會更好,呢個飯森伯極推介!!!

31 則留言:

  1. 我都好鍾意食芒果,但真係冇諗過可以用芒果煮飯,真有創意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是自家創作,見一些泰式食肆都有道芒果飯……當然食肆的師傅整味道定會好,但自己整就清新簡單!!

      刪除
  2. 飯嘅甜品我到依家都接受唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從蕃薯飯作為常態飯食之後,甜味飯就能接受……

      刪除
  3. 都係生果入饌,網上流傳有個唔多識煮食嘅阿爸整橙飯畀個女食,個女仲讚好食,煮食係要大膽嘗試才發現新頴款式。

    逢加椰漿嘅我都鍾意。有年夏天,常整椰汁凉粉消暑。另外,有間雜貨舖買嘢間唔中送罐椰漿,加咗入我煮嘅雜豆糖水係好食咗,不過,熱量又高咗,唔會使錢買,因為營養行先要源頭減肥。

    每餐食幾多克紅扁豆同腰果才可滿足每日所需嘅蛋白質呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實水果入饌並不特別,常食的咕嚕肉,菠蘿雞飯,士多啤梨排骨……等都見唔少,呢個熱天時都合胃口的~~~

      我又係好鍾意有椰子味食物,遲下可出篇講椰子食品的網誌,如果平時唔係太肥又係中等身型,都唔需要驚太多的熱量,食完郁動一下可幫助消耗熱量~~

      我的紅扁豆同腰果仁都係少量,唔需要太多,植物蛋白唔怕多吸收…乜一爺好關注蛋白質咩?!!

      刪除
    2. 雖然我每周運動150分鐘,我好為食,日常食量已經達到我嘅消耗量,再冇多餘配額,偶然食吓無防。 我嘅情況同森哥唔同。

      老人吸收力同保持肌肉量除年齡降低,易得肌少症,要食夠蛋白質,老人要注意飲食運動,唔似森哥唔使點理、不費吹灰之力都冇事,森哥天生異稟令人羨慕。

      刪除
    3. 唔好以為大食係後生人的專利,年長人士都可以好大食,尤其現今食物豐富,好多人都食大左個胃,要食多才夠......啲養生專家建議話每餐食到七成飽就已經好足夠,但我們通常要食到九成飽先肯收口...出去食總聽到貴夾唔飽,仲話人搵笨,現在覺得反而不用食太飽,營養仲吸收~~~

      如驚蛋白質唔夠就要適當食肉類,唔需要多夠就可以...動物蛋白易吸收,配合植物蛋白就OK...我天生異禀你又知?!每個人的body都差唔多啦,冇人有特別優待.............

      刪除
    4. 愈睇愈唔妥!嘩嘩嘩!我心水清有新發現呀!唔通呢篇文係用咗隱喻法,用黎恐嚇 叫 mango 啲仇仁。

      蔘哥真係咁恨佢,恨到要將佢食落肚,兇殘至極,竟然先殺後碎屍,仲要特別用2種方法黎處理去洩憤,一份喺仁肉飯面生吞,另一份整仁肉叉燒包。 斃啦!我仲成日同蔘哥頂頸,得罪咗蔘哥,現在好後悔,今回實要上刀山、落油鑊,唔係大家樂一哥焗飯,而係限量版大檸樂一爺焗飯。

      哈哈哈!本留言純屬虛構,如有類同,只有儍人才會對號入座。美國為咗打瓜中國,會揑造好多虛假謊言去汙蔑、抹黑大陸,呢幾年要習慣吓。

      刪除
    5. 你的創作帶來歡樂,一路睇一路笑...真架!!冇笑出聲都有會森而笑!!!!

      的確同一爺太多頂頸,串咀,森裡辱罵...搵日真係要買一個椰子返來劈開十幾廿件,做個「一椰鬆糕」,又做個「一椰椰汁糕」,再將一椰啲椰肉榨汁撈飯食......現在已經太遲,你要留意身邊隨時有人襲擊你,費事你C得不明不白喇......一哥焗飯就留意吓,至於一爺焗飯就唔會嗌...哈哈哈

      你真係幾好創意,尤其一些色情與虐殺暴力方面更加好諗頭~~~~「尾角」蠱惑兼小家,但「忠角」都唔笨,一於睇下邊個手瓜硬囉!!!!

      刪除
    6. 用森哥笑聲救地球。

      上面咪已經警示一椰,會榨爆佢啲椰汁黎撈飯食囉!要吞啖口水壓吓驚。咁我會隨身袋住幾包椰汁,準備派畀人拎去交差,保命喇!

      煮餸係要撒少許鹽花才好味,要照顧森哥條脷。

      忠角人唔怕黑、唔驚鬼,幾千年歷史積累咗好多冶鬼方法。

      刪除
    7. 笑聲救地球......冇笑出聲咁算唔算??!!!!!!

      你既然有心袋住幾包椰汁,我要有機鮮榨果類,比較有益~~~~唔好買啲過期貨!!!!

      難得一爺會照顧埋森伯條...脷~~~唔該兼多謝晒喎!!!!

      啲鬼鬼國家做錯什麼事都冇乜人大聲講,只要忠角有乜依郁就鬧到十彩!!!!

      刪除
    8. 冇聲唔得囉!

      忠國現時係冇乜國際話語權,假以時日誓必逆轉。

      所以,現在要做得畀鬼鬼更好,盡量等佢冇話可說,鬼鬼只得老作大話。反而因為對自己要求高,好多方面都已經超出鬼鬼如5G、控制疫情……。

      鷹、得國禁用華後分別需多用70億英鎊、 30億歐元去建造5G,呢筆錢唔係尾角出。重關稅下出口去尾國反而增加,証明甩開忠國就要買貴又低質素產品。

      忠國已成為120多國嘅最大貿易伙伴,各國想賺多啲錢人人有工開就要靠向忠國。

      如果能穩定中東能和平發展經濟,處事係正確嘅,當然會聽忠講多啲。

      因此,親忠疏尾會係未來新常態,只有少數角聽佢支笛。

      刪除
    9. 咁你啲創作要更好笑先得喎~~~

      希望日子久了,每個人看事物的眼光都闊了,世界就會變得不一樣,很多事情的確要用時間去印證......

      舊觀念始終未能一下子去改變,點都要讓思維配合時勢的改變才可以~~
      所以我都日日有留意時局的變化!!!

      刪除
  4. 我都好鍾意食粟米玉粒飯,證明了自己喜歡以果肉類送飯。因此把喜歡吃的榴槤、芒果放在飯面一同進食,真係好醒胃,好味道 ! 近日不敢吃煎炸食物,因此洋蔥都少買了,其實洋蔥很有益,但要炒炒才會好味。近日多吃淮山,快熟,口感好,加魚或是肉類就很好吃了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 榴槤做飯真係未聽過,如果榴槤做成飯相信味道會幾特別,我比較喜歡榴槤雪凍食...不過現在都唔敢食太多榴槤,怕燥熱過頭個人又唔掂~~~

      煎炸食物一向都少食,反而外出食就無妨,間中食都冇咩問題,因為都市人都唔戒得太多!!

      淮山常食,易煮,易存放,易配搭...所以飯餐都會食淮山,配肉類都唔錯~

      刪除
    2. 很多生果都不宜拿去煮,以免營養流失。蒸一下就無妨。
      水果凍食消暑是好的,不過,為了衛生問題,減去運輸時的不潔物,批皮之後,最好以熱水熨一下才吃。基本上,以開水熨過,放涼些以保解紙包好,才存放於雪櫃,隨時都可以拿出來凍食。
      榴槤、芒果不宜蒸煮,以熱水熨過,放在飯面上同吃就可以了。在沒有蔬菜的時候,就以果代菜吧了。

      刪除
    3. 講得對呀!!水果大多數要吃新鮮才可吸收它的營養,不過用來做餸的就冇計較,要生果本身的味道!!!相中的飯我用鮮芒果肉放上去的...

      用熱水燙一燙,呢個做法我又沒有,市面都有些用於洗蔬果的專用洗潔液,但冇買唔知是否有效~~不過我洗水果時會用力捽捽佢!!!這個時勢衛生一點較好,買回來會用清水洗洗,到食或切水果時再洗多次,感覺安心一些......

      用來做餸的水果要煮一煮,受熱才會出味,如果做一味士多啤梨排骨,煮好排骨才放新鮮士多啤梨就完全冇味架嘞!!!!

      刪除
    4. 閣下的提示真好 ! 凡是買回來的東西,都應該先用水沖沖 (雞蛋除外,煮前才好去洗),洗去經過很多人手轉運的細菌,才好放入雪櫃,或煮或食用。
      可是水果生吃而用生水去洗,始終會有細菌沾染。

      刪除
    5. 你的做法也對,現在有很多人都因怕疫情而不衛生,買回來的食物都抹抹,或直接用水洗,就算有包裝的食物,都會沖洗一下個包裝袋……

      其實香港的自來水都已經好衛生,有氯氣加在內消毒……基本上都很安全!!

      刪除
    6. 但係水務署總是叮囑市民,香港的自來水雖然加了氯氣,但是要經過煮沸後,才好去飲用。不似外國有些地方,聲明水喉水可以直接飲。可能森少住過外國很久,以為香港的水是可以直接飲用的啦。

      刪除
    7. 我沒有講過直接飲水喉水,只不過買來的水果或食物等都會用水喉的自來水沖洗,清洗完後就用布抹乾才食用或烹煮,因為本港的水含氯氣,所以用自來水漱口都可預防蛀牙!!

      至於你說平時飲用的水,我一定會煲煮過,因為自來水可能經過不同的管道,都不衛生喇!!!!

      刪除
    8. 哦,誤會咗添,你對食物都好小心。
      不過我好奄尖,生水沖過的食物,我不敢吃。

      刪除
    9. 不要緊,只係驚自己老年腦退化,打了什麼又唔記得,搞到大家會錯意...
      森媽也會如此,食物用生水洗完都要用開水沖一沖先食落口...

      刪除
  5. 好正!雖然現在市面很品種,我還是特別喜歡呂宋芒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呂宋芒都好出名,但是否買到正宗呢?!有些是帶酸酸的,小小芒果反而大多數較甜......

      刪除
  6. 水果入饌,我麻麻地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個天時,有水果做餸都幾開胃…

      刪除