2021年7月21日 星期三

跟芒果有仇 之 一芒兩味(下)

夏日除了吃凍品之外,其實水果都不錯,起碼多選擇又正氣...在炎炎夏日裡凍的甜品都唔少得,雪糕都好耐冇食,反而今年多吃了涼粉,相對起雪糕涼粉就比較健康~~

今個夏季有芒果又有涼粉,一於整返杯芒果涼粉撈,雖然話整個甜品,但所有甜份都來自果肉,所以基本上都唔算甜,食開又幾唔錯,相信平過街外的!!望落已經夠晒消暑,完全零難度的做法...其實正式可以加些椰漿、楓糖漿、西米、罐頭雜果...不過森伯乜都冇買!!!!

唔知大家又多唔多幫襯街外的甜品店,我就比較少,通常甜品又未必在我首選之列,我會選些輕食比較簡單!!聽講某間好出名「芒果撈」的甜品店許x山已清盆,有時見到呢間舖都想幫趁,看看是否真的好味,可惜一路以來都未有幫襯過...(相中的店舖只是幾年前在APM所映)

至於整涼粉的原材料仙草,就有這些功效,可消暑、解渴、除熱毒、預防中暑等...真係幾適合呢個時候食用!!

26 則留言:

  1. 涼粉曾經係我夏天消暑首選,近年食蕃薯糖水同雜豆糖水,因為價廉又有營養。

    潮流食肆好似打風咁一陣就掠過,呢盤生意好難長做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來都唔想吸收過多的無謂糖份,所以煮豆粥和糊類都落一兩匙的紅糖就算...

      所謂潮流食品,過一陣又唔興,不過涼粉芒果夏天必吃,冬天可以有蕃薯芋圓,照計有得長做,不過許X山敵不過疫情~~~

      刪除
    2. 糖有毒,正如狗奴會巧克力中毒,超人都畀黑氣石剋住。 奧米加3油消炎係相生,而奧米加6油發炎係相剋,世事萬物皆相生相剋,只係森哥比較多剋星。

      森哥咁遝水應該屬金,火剋金,兩把火咪係炎,食糖過多,糖火燒起太旺就剋住金主森哥,落地喊三聲,好醜命生成,命格所至,天命不可違,催吉避凶,要避開糖,少食為皆,有8大炎火食物少食為妙,要聽我一一師傅講呀!森哥千祈唔好『無名火起』,遇事靜心、平穩、鎮定。

      國與國都係相生相剋,奉行太極八卦中嘅此消彼長,中國又有新事物,剛剛初次登場高温超導磁懸浮列車,突破陸上飛行600km/hr,日德現有技術分別係低温超導同電磁造價昂貴不能推行,中國嘅比高鐵多少少,京港澳線會先打造,中國發展愈走愈快,尾角望塵莫及,焦急如焚。

      刪除
    3. 聽講吃糖太多就會誘發炎症加劇,所以無謂的糖份都唔想吸收過多~~~奧米加3油大魚含量最多,有魚油丸的補充劑...不過呢種成份森伯伯唔可以食~~~

      我諗森伯的剋星仲有一爺,呢個真係無庸置疑啦!!!成日都窒住晒,有時又講說話九唔搭八,無人睇得明~~無端端又做起玄學師傅??!!!反而想知有邊8大惹炎食物喎!!......森伯幾廿歲都冇咩火氣,除左時時被人激到無名火起!!

      尾角做慣大佬,都未必接受到其他國家超越佢,所以駛出很多招數去打擊,日後都會陸續上演,睇下玩完呢樣又搞邊樣囉......

      刪除
    4. 炎物都係上網查架,我唔想copy搞到我啲留言超長。

      高GI食物如某啲水果、粥、麵粉、麵、白飯,除咗令人發胖,都會激發胰島素分泌,引致慢性發炎,唔知森哥有冇影響?

      唔食得補丸。每周食2~3餐含奧米加3油嘅魚(每餐100g)已經足夠,咁食魚都唔得?邊隻魚?冇得享受,戥你唔抵。

      留言及做人多啲新意咪無咁悶囉!森哥啲插插都幻變多端啦!思想廣濶唔使患上老人痴呆症。我盡量從不同角度面對事物,更有啟發性,更多樂趣,易於解決問題。

      我覺得自己冇乜用架,突然有人話我威力強大,能做到森哥剋星,我真係開心到彈起。當遇到剋星時,咁你會有咩異動?某器官脹大、紅噹噹、發硬、興烚烚……正常生理反應,有益血液循環,還是軟弱無力任人擺佈?

      刪除
    5. 我以為有你講就唔駛自己操勞~~

      又唔驚得太多,唔好講到澱粉質好似毒藥,澱粉質最主要控制份量,揀選一些粗糧比較好,我成日覺得戒食太多澱粉,人反而容易肚餓仲食得多~~~

      森伯好少食魚,就係唔食得什麼奧米加3呢種成份,對森伯來講冇咩損失,反而吔呢個鮑魚就可以,長輩講鮑魚滋陰補腎,你係唔係有得請森伯食先?!!!

      森伯邊有一爺咁怕悶,新意睇吓什麼啦~~唔係樣樣新意都是好的!!!咩叫插插?!!又係啲外星語言?!!得閒諗咩覆番大家博友都要動很多腦筋啦,唔驚老人痴呆...到要來的時候都冇得你驚啦!!!

      做人最緊要對自己有信心,留得在世上個個人都有他的作用崗位...真係估唔到森伯會令你開心到彈起,咁你的筋骨腳力都幾好,好似奧運選手攞得跳高金牌!!!!

      刪除
    6. 唔好不勞而獲。打針抽獎都要自己上網填資料啦!我參加咗8處。森哥打咗針未?

      低醣減肥法唔識點食真係會因減得加,餓住黎減肥係唔會長久成功。

      唔好叫窮人請你食鮑魚啦!喺人哋乞兒兜拿飯食,食咗都喺背脊骨落啦!

      老人家扮 cute 講叠字,好似低B仔,係插畫呀!

      中國式謙虛嘛!

      刪除
    7. 森伯好少諗不勞而獲呢樣嘢~~我未打針,睇吓你有冇咩不良反應先考慮喇!!!森伯又冇咩抽奬運.....

      減肥除了好肥或痴肥那種,否則順其自然喇!!相對森伯容易瘦難肥嗰類,好少諗節食,何況平時都食得好清淡~~~

      森伯唔係咩人請食都食架!!!!一爺兄真係請當然食喇~~睇見你真係孤寒財主!!!!老人家鍾意扮cute同低B仔,你又想潤森伯?!!哈哈

      刪除
    8. 森哥啲器官敏感,硬起上黎唔得掂,驚會打到你癱。

      好羨慕你咁輕易就有標準身形,我要搞大龍鳳。

      係喎!同事畀你嘅嘢食都係調喺櫃桶底。你呢啲有錢佬好鍾意欺凌我呢啲窮人,咁唔公平,衰人要畀天收。

      明知就唔好畫到自己咁cute啦!都一把年紀。

      刪除
    9. 癱咗唔駛做添啦...睇到一爺仲咁精伶識駁咀,針藥對你冇咩不良反應喎!!!!

      肥定瘦都算是一半生成,恨唔到太多!!可能好多人都艷羨一爺兄有個富貴腩呢?!!

      現在好興一招叫「賊喊捉賊」,你啲行為真係表露無遺......

      如果唔畫得cute就冇人來睇啦!!!!!!

      刪除
    10. 癱咗 Claim 政府打針保險。

      努力苦攻下得番窮腩。

      我有良民証喎!

      騙子森。

      刪除
    11. Claim 幾多錢都冇用喇!!!!

      睇戲都係有錢人有個肚腩,窮人挨餓骨瘦如柴...

      咁你可以移去外地會阿王子喎...嘻嘻!!

      唔知騙左一爺兄啲乜呢?!!!

      刪除
  2. 我不太喜歡雪糕,一年食唔到一次,但卻很喜歡涼粉,入甜品多數會選涼粉。上述芒果涼粉是我的至愛,睇見都流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪糕實在太多精製糖,現在少吃了,偶爾去買來吃,不過今年夏季都未吃過...芒果涼粉可以配其他食材,隨你喜歡,而且好易做~~

      刪除
    2. 不過有個問題,我比較擔心在街市買的涼粉磚的衛生質素。罐頭涼粉又太過"林"

      刪除
    3. 其實要買涼粉多數在街市或罐頭,自己做夠衛生但多工序,超市有隻包裝涼粉一開便吃得很方便...而我的涼粉磚在相熟的豆腐舖買!!!

      刪除
  3. 雪糕、涼粉、芒果都是我的至愛,睇見都流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來涼粉,芒果都係大眾的至愛,原來有咁多博友都喜歡~~

      刪除
  4. 許x山係我唯一會去嘅甜品店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了許X山之外,元朗仲有間BX涼粉都係有名...

      刪除
  5. 我沒有出外吃甜品的習慣,要吃就入廚去煮。以前很喜歡吃腐竹白果雞蛋糖水。
    現在口味不同,改為百合紅棗雞蛋糖水。蕃薯湯圓都幾好,薏米都好有益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,外出食都唔會揀甜品作首選,近期喜歡吃豆粥,簡單易整又可當早餐~~
      百合紅棗雞蛋糖水,蕃薯湯圓糖水都好有益,補身又高纖,我會比較喜歡薏米放在飯裡同煮,幾好!!!!

      刪除
  6. 我本身好鍾意食芒果,不過皮膚病要戒口,所以淨係食得芒果雪糕,睇到你個post真係流曬口水……😫

    回覆刪除
    回覆
    1. 最無奈就係因病痛而要戒食自己喜歡的東西,或者等到完全康復後,又可以淺嘗一下芒果的味道!!
      在一般情況下,芒果都不宜吃得多~~~~

      刪除
  7. 回覆
    1. 如果菠蘿較甜,我都會幾喜歡的...

      刪除