2021年8月11日 星期三

人棄我取...

近排天氣仍然好熱,當然唯獨最舒服就是嘆下冷氣,食下凍品...記得細個,家中都會備有啫喱粉和大菜,可以隨時整來吃,尤其是大熱天時,這類消暑品一定唔少得,而甜中帶酸的凍布甸裡通常都有人喜歡落些少花奶(即是淡奶),對我來講都無咩所謂...有日大家食完布甸後剩餘大半罐花奶,個個都唔再要,如果掉丟真的很浪費,於是我就要了留待明日用!!

其實這些淡奶放在什麼食物上也可以,都蠻好用!!我就用來整杯朱古力,把餘下的奶加些水加熱,再放朱古力粉,很簡單又可整杯熱飲,記得有次用包裝淡奶加咖啡粉沖來飲真係好好飲,可以媲美"士打筆"一試難忘~~

現在自己都少飲奶類,見有剩餘物資就唔好浪費啦...有時人棄我取都可以係好嘢!!!唔講咁多,嘆杯嘢飲先!!!

23 則留言:

  1. 係提升咗味道層次。

    我兒時喺奶茶檔飲過滾水蛋同奶水蛋,森哥飲過未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 增加少少奶香味...

      未飲過...記得好似電視介紹過,雞蛋放杯加滾水,再落砂糖...?!!

      刪除
    2. 會放煉奶代糖,因為茶檔慳住荷包唔會放罌砂糖任你落。

      營養師話花奶高熱量致肥,又有飽和脂肪酸,引致壞膽固醇上升、血管硬化、中風、心臟病等疾病,好在唔係剩低好多,飲少少無防。有七、八年無買過花奶, 我一年得幾次食物飲品內有用花奶咋!我好揀擇架。

      刪除
    3. 未試過去茶餐廳叫這種飲品,完全唔識...

      現在都少了飲奶類,唯一會用少少煉奶加啲朱古力粉或好立克等...基本上都唔會甜得去邊鼠!!!飲食幾時都要小心喇!!難得一爺兄對健康飲食咁有研究!!!

      好偶然或森血來潮才會買些淡奶用用,平時大多數用煉奶整食物,因為佢好方便落多落少隨森意~~~~~

      刪除
    4. 唔係三合一,齋朱古力粉/好立克我咩都唔加,後生時加糖又加奶。

      後生仔亂食都冇問題,老嘢必需小心,間唔中放縱半下就得,我唔想病呀!

      刪除
    5. 乜都唔加,唔勻循!!我加少許煉奶微甜我都OK,最近糖改為用古法紅糖,用來整色整味……我認為唔甜!!相對一小匙砂糖=5小匙紅糖,況且森伯唔會用咁多……

      老嘢必需要小心,你想暗示森伯?!!………收到~~

      刪除
    6. 一日食5、6個生果(代零食)同3杯豆豆糖水已經好多,I'm what I eat , 攪到(迫)D人都要話我sweet喇!夠味咪唔落啦!

      紅糖?未用過,唔識啦!幾$磅?我貪平買6磅裝一包嘅砂糖慢慢食。

      我係森哥隨扈,清楚知道森哥好喜歡喺人哋心目中覺得自己好資深,大大聲直言啦!暗乜示啫。

      刪除
    7. 你一日食生果都幾多,我基本食1-2個...又食豆粥糖水,啲糖水甜唔甜?!!我整的豆粥糖水好原味道~~~

      砂糖的甜好濃縮,所以少量都覺得甜,相對紅糖落極都唔覺甜,所以都有人話係糖的陷阱,基本上買得紅糖都唔會貪佢甜...

      我只係在超市買的太X紅糖,形容唔到太多,搵日寫番篇BLOG講吓...

      畀你咁講,唔想認資深都唔得啦!!!!!

      刪除
    8. 片糖厚薄不均,介乎夠至微甜之間,無糖唔得。早餐純燕麥加蛋我接受到原味。

      街市食豆腐花嘅黃糖我落好多都唔覺甜。係咪片糖扑碎?

      森哥呢點好特別,我都要段時間才摸清並適應到。

      刪除
    9. 樣樣都講習慣,習慣唔太甜就可以在飲食上減吓糖......諗諗吓自己都食咗好耐原味道!!!

      黃糖同將片糖揼碎係兩種糖,片糖就算碎左都很甜!!超市現在有些健康糖,都係太X出品,天然健康糖和羅漢果糖,據佢講唔會影響血糖...唔知真定假喇!!應該比普通糖貴~~

      刪除
    10. 平衡下甜蜜生活樂趣同寡淡健康生活,我仲有多餘空位可容納少少嘅。

      人棄我取呢題講阿富汗政權都啱。

      唔止大國對手,依家連盟友都罵有關國家(唔點名),撤退得好肉酸、求其了事,好似當年西貢。
      大國最初 妄想 傀儡政府軍力會撐一年,其情報機構後來改半年,最後改至卅日,諗住有足夠時間畀佢喺911前著草。我係傀儡政府都唔會打杖,為乜自己人打自己人,幫助大國走佬又唔會有得移民,再冇利益,廿年都貪汙夠一大筆錢,不如保命自己先走一步。

      刪除
    11. 試吓買些健康糖,這樣就唔需要食到「寡淡」咁悶,增加些少甜蜜味道~~

      阿富汗的政局,家陣係一個熱話題!!!!

      某國家陣面對疫情同經濟問題,唔通仲可以猛印銀紙度日?!!撤軍都話明是遲早的事,仲想虛耗太多?!!

      啲人為了趕快逃離,掹著飛機一同飛結果高空墜下,真恐怖,有乜驚都唔驚得過冇左條命!!!!好唔明~~

      刪除
    12. 我未削髮出家做苦行僧,區區糖毒傷唔到我,有內功化解到,唔使森哥掛心。

      13年前金融風暴就有好心強國協助大國渡過難關,調高人仔價格,買好多大國國債。但係大國會用其貨幣優勢制裁他國,各國正減持其國債,發展自己貨幣系統。今時唔同往日,印錢發債都無人買,廢嘅!你都壓制強國發展高科技。傻架咩!你嘅敵人當然唔會幫助你啦!大國想強國服從自己擺報,真係痴心妄想。

      班班話任你走,派定心丸,唔使心急先行一步。我估佢想靠強國發展經濟,揾錢脫窮,讓人民安定過好日子,行番強國由零開始嘅路。

      刪除
    13. 目測一爺兄凡心未盡,色心常起...相信仍有一段相當長的時間未會削髮出家.....

      自從有親人有血糖問題,都對食糖關注多左,一爺唔驚啦,仲咁後生!!!!哈哈哈

      買買埋埋的國債,分分鐘桔仔都冇隻...世事難測,往後都可能大把戲等住睇!!!係啦,塔班班都講明唔會對幫外國人做事的人作出迫害,未睇吓點都好過掹住架飛機走~~~~

      刪除
    14. 森哥無咩色心,唔通已經荒廢咗,咁早!!!令人惋惜。

      間歇性斷食對調控血糖有幫助,而且,我日日運動架!

      以前石油交易必須用美金,畀人欺騙買美債,話低風險喎!強國已釋放出組合拳,用適當步伐減低。

      遇難關要鎮定面對,停一停,諗一諗,亂黎會喪失生命就唔抵啦!

      刪除
  2. 我仲未戒奶。日日都飲。

    回覆刪除
  3. 人棄我取,只要自己用得著,何樂而不為?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真呀!!有時人棄我取的東西,用得著都可以很好......

      刪除
  4. 我間中都使用花奶吃啫喱和大菜糕,口感豐富些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 花奶用在啫喱上幾好,口感比較幼滑,但大菜糕我又好少落奶食.....

      刪除
  5. 啫喱和大菜糕都係我夏天必食的凍品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大菜糕好易整,不過啫喱好少食,太多人工味道~~~~~

      刪除