2021年9月21日 星期二

今個中秋好......慳家!!

正所謂一年容易又中秋,天氣還是相當熱,完全未有感到絲絲的涼意就已經踏入中秋了,雖然話因疫情關係,但市面仍有很多月餅廣告,做節飯廣告...似乎餐飲都漸漸見起色!!

有時都會諗中秋只得食嘛?!!...月餅?!!...做節飯?!!...商業社會邊樣最搵錢,就重視那一樣,其餘舊有的習俗、東西就越來越少見,今年就完全不見一個賣的燈籠...至於森伯的中秋至愛---月餅,就點都唔慳得,買少少來應節!!!平時睇開森博的友好們都知,森伯都幾慳家,如果今天仲有「分」呢種面值,相信森伯會慳得一分得一分...哈哈哈哈,大家唔好以為信用卡儲積分喎,只係面值有元、角、分,分就係比較細的面值而已~~

其實今年有消費券的帶動下,百物騰貴,當然月餅都唔例外,普通到唔普通的月餅都要好幾舊水一盒,而我買的國貨月餅就仲可以二百蚊有找添...

而且相信國貨月餅做法會有傳統風味,而我買的是陳皮豆沙月餅,雖然陳皮味唔夠濃,但紅豆就有一粒粒的紅豆口感,好原味,而且唔油膩...

而另一種係迷你月餅仔,都闊別幾年冇買過,今年有機會經過呢間餅店,一於掃多少少,無論送禮、自奉、派街坊都幾相宜!!所以今個中秋特別慳番唔少...Yeah!!!

在此,祝願大家人月兩圓,兼且有個愉快開心的中秋佳節!!

 

26 則留言:

  1. 慳家好男孩!人見人愛!

    我見過一分,未用過,係阿媽交電費。徙置區公共水喉房,免費用水。搭巴士用個斗零

    中秋節健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁慳家的老人家,又會唔會人人喜愛呢!!!!

      我諗現在一分的幣值都完全絕跡,分完全未用過,毫子就常用,仲有成樽添!!!

      我都祝一爺中秋快樂安康,人月倆圓......

      刪除
    2. 心得:冇討厭你祲老人馟同皺皮白髮個醜樣已經算好啦!可就可,不過係可憐你!對森哥要人哋認同可愛我真係『搖晒頭』,自己都可以活得精彩、自在。

      森哥有冇玩燈籠、蠟燭?

      人圓潤就彈返畀森哥啦!

      刪除
    3. 祲老人馟......一爺兄真係博學多才,完全唔識呢個成語~~你無端端講晒森伯啲特徵出嚟~~~~想扮可愛都唔得!!!!

      老人家都可以厚可愛,你不要一偏之見呀!!!!每個人都可以揀自己喜歡的生活方式,最緊要活得開心自在...

      冇玩燈籠?!!擺吓電子蠟燭算了!!

      你有個肚腩仔本身都圓潤架啦!!!!

      刪除
    4. 廣東話口語:"陣老人隨"氣味呀!

      森哥版面博主圖咪畫得好可愛,扮咗好耐啦!

      可愛的老人,森哥有咪例子?

      我喜歡反傳統,過節嘢乜都唔搞,輕鬆自在,仲慳番筆。

      (岳高頭講) 我冇肚腩仔啦!

      刪除
    5. 你講起又覺得森伯真係陣陣老人除......可能同啲驅風油有關~~~~

      畫得幾得意都得,博主圖當係森伯伯個孫孫!!!!!

      冇咩例子,憑著一股傻氣!!!!

      你果啲唔係叫反傳統,純粹係唔想搞太多啫......

      冇左個肚腩仔就唔似外星物種!!!!

      刪除
    6. 勁到連人都驅散埋。

      森孫的情歌,要有百子千孫冇難度,森哥平時幫孫仔裝身換衫,弄孫為樂。

      大傻:森哥扮豬食老虎!高招

      以前收到太多應節食物,消耗時係重擔,年糕早餐連續3周,月餅下午茶成個月……搞到肚滿腸肥,苦不堪言,滿腦子惨惨負面回憶,早就決定兩老走後乜都免,森哥明白我呢段歷史都同情我,現在,輕鬆自由好開心。

      冇肚腩嘅特種部隊外星生物。

      刪除
    7. 唔係你估……

      我仲以為你話森伯幫啲孫孫換片片——😀

      森伯個樣都唔似扮豬食老虎,邊有咁醒呢!

      係呀,過完節的食品要食幾耐,不過對森伯來講一般都鍾意食,唔會一次過食晒,慢慢食……睇嚟你大家族,送禮都唔少,年糕月餅可以食咁耐……

      諗都冇諗過一爺似特種部隊的生物——😅

      刪除
    8. 森哥都係虛擬玩玩,我做真嘅。幫外甥姪仔換過尿片,早期仲要係尿布。臭C死人嘅屎片我就唔換喇! 大嗌救命,叫人黎搞掂佢,因要洗patpat,超大工程。餵奶、前抱後孭、喺痰罐屙屎痾尿都無難度,舊時代嘅生活寫照。

      森哥唔認面懵心精(扮豬),即係面心俱精,令我妒忌。

      我未夠十歲已經升呢做舅父。家裡人口衆多,所以,中年後唔係太鍾意過節,節後餘生簡直係大災難,舊餸又係食好多餐。為何要在指定日子進行指定操作?意義何在?唔做嘅好處/壞處?似程式機械人每年重覆又重覆。

      係由凸腫部隊升級為特種部隊,好在過程都唔算好難。

      刪除
    9. 講開又講,我都未試過幫啲甥仔甥女換片片,呢啲工作唔需要舅父父做!!尿布時代都有番咁上下時間喎!!!!

      除非自己好熟的親人個BB,否則森伯甚少玩人家的BB...一定冇父愛氾濫呢種傾向~~~

      你冇嘢需要妒忌!!!我仲以為你有番句:面懵心又懵,呢句最貼切!!!!

      未夠十歲做舅父,咁你外甥同你差唔多時間成長,有趣...

      你講的完全認同,諗到你的苦處......人始終漸漸年長,真的不能食太多冇乜益的食品,你多出的可以送贈給人或轉交社福機構,自己哽就有排都食唔完~~或者可以變通一下,多出的月餅整個蓮子糊當早餐減低甜度,帶飯都可以帶些過節餸菜等等,快快手手清晒佢~~~~~~~

      未幾好,無腩一身輕!!!!!!

      刪除
    10. 回娘家坐月、返工、兩公婆去玩都會掉低個細路哥,人多玩吓唔覺攰。

      有年小學整個暑假我仲住喺大家姐屋企湊佢個1歲多大仔,細仔約1個多月大,湊仔家務幫輕吓,都係細路(我)同細蚊仔玩、去公園玩,家姐落街買餸唔使1拖2,間中請我食炸雞肶下午茶,真係雞肶打人牙骹軟。哈哈!賓佬傭工唔係好多人試過咁嘅未成年暑期工。以前要照顧細嘅係會成熟啲,做大嘅心態。

      森哥講到自己係白痴,等人唔防備你,好聰明又高EQ。

      刪除
    11. 如果年紀相差唔大,既是親戚又係朋友仔都幾好玩...

      叫個10歲的細路仔又揍仔又做家務?!!咁你都好本事喎~~以前年代好多小朋友都會這樣,通常家姐阿哥揍細佬妹,所以好多人環境迫他們變得成熟,起碼都會煮兩餐...

      我成長回憶都冇呢方面的事,反而同啲小小寵物玩就有很多回憶~~~~

      森伯唔係講,係真正的白白痴痴,feel唔到咩?!!哈哈哈

      刪除
    12. 森哥交流唔倒啲戲畀我,feel 唔到。

      咩小寵?魚、龜、金絲貓、雞仔、鴨仔……

      刪除
    13. 咁你feel唔到好過feel到喇...

      龜仔、雞仔、鴨仔都養過...都有很多回憶!!!!

      刪除
  2. 祝森伯:中秋節快樂!平安健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我都祝你中秋快樂,事事圓滿~~

      刪除
  3. 月餅的成本好低,但卻賣幾百蚊一盒,不少酒樓餅店都靠賣月餅搵番一年皮費。我個人自細對月餅冇乜興趣,不過都係咁依買一個擺下應節。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整月餅的材料並不算什麼矜貴食材,不過捉到消費者心態要應節,又想有月餅送禮或自用,所以貴一貴都有人買!!

      相對以前的月餅比較有月餅香味,現在只是一個甜實實的蓮蓉餅,或多或少都減低興趣!!

      刪除
  4. 月餅真係越來越貴,體形越來越小。尤其是名牌子的,幸而有人進貢。舍區有家老餅家,價錢平一半,體形不少,上星期已經吃了兩個了。今日吃女兒送來的。
    整個月餅最費的是蓮蓉,鹹蛋黃是最平的。那些商人很取巧,竟然塞四個鹹蛋黃在一個月餅裡,蓮蓉甚少。單黃雙黃都好,三黃四黃就太多了。有些是用紅豆蓉、薯蓉做的餡,都是有益的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得今年的月餅比較貴,可能加了價...正如你講月餅就好似越來越細,月餅太大就感覺越膩,反而細少少迎合消費者心態,現在的月餅主要都是蓮蓉為主,多食真的很甜~~

      所以自己食月餅都要諗諗會用什麼拌來吃,減低月餅的甜度~~

      你有女兒送來的月餅,未食都已經甜絲絲~~我認為月餅有鹹蛋黃才好吃,至於三黃四黃又太誇張,一切開月餅就成個蛋黃,相信現在只有老式茶樓出的

      月餅才有三四黃,一般餅舖都已經沒有了...
      相對來講荳蓉薯蓉做的餅較好,但都要看它的甜度!!!

      刪除
  5. 裕華月餅是國產名牌喎!無得輸!
    我近年開始喜歡吃五仁月餅添,有機會我都要試試陳皮紅豆月餅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然話係國貨公司出品,但佢話係香港製造,都冇想像般好味~~~哈哈

      對呀,近年我都喜歡吃五仁,或火腿月餅,反而其他豆蓉,蓮蓉覺得太甜都唔想吃太多......

      刪除
  6. 以前中意食五仁月餅,因為係鹹味的,宜家少食了.
    中秋已過,祝你秋天快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛好相反,以前對五仁月餅不太愛吃,現在反而喜歡......哈哈
      雖然中秋已過,我都祝你樂在每一天!!!

      刪除