2021年9月16日 星期四

小白菜...

一向都有種植物,雖然未必種得好好,但都會付上全付精神照料它們,因為我認為活動空間裡應有些植物存在才感到有點生氣,較接近大自然...所以在工作枱上都種了一兩盆,因工作對電腦多,偶爾望望綠色都唔錯!!

始終室內的環境陽光不多,所以很多耐陰的室內植物都大行其道,森伯伯可以種的植物要有一個要求,就係夠粗生粗養類,費事種兩種,玩兩玩就耷晒頭...

記得好細個時候,會畀一種室內植物所吸引,現在的人會叫:白網紋草,以前的稱為:小白菜...唔知大家有冇聽過?!!正所謂唔怕生壞命,最緊要係改啱名,小白菜...頓時間感覺葉子細細,真似是一棵可愛的白菜仔,細時的森伯真係以為長大後會變一棵白菜...

不過呢種植物唔太好種,好容易就會枯邊養得唔多靚,之後就甚少買來種,另一種係文竹,如其名真係無竹令人俗,文竹好幽雅,好適合粗粗魯魯的森伯種練貴氣,但係種唔耐...所以問世間的確有些東西,只宜遠觀,不可褻玩~~~~哈哈哈 

10 則留言:

  1. 綠色植物帶來生氣,望一望都舒暢。

    回覆刪除
  2. 從前有露台花架的時候,我都種過很種花卉。可是現在的小騎樓,種花就不方便了,只有在室內養些耐陰的植物。“文竹”真係幾優雅,可就是難養得好。幸好“小紅掌”和“黃金葛”,只要夠水份,有燈光,都很耐養,使室內充滿生氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得種花的位置都好重要,最好有特定的位置較好,不需要時時搬去東、搬去西......室內植物只要窗旁的散射光便可,我試過把它們晒太陽,不久就變得乾乾枯枯~~~

      文竹真係幾難種得好,買來時很美,但好多時都越種越黃...白掌跟黃金葛現在都有種,很耐養粗生,屬於唔需要太多照料的室內植物!!!

      刪除
  3. 我曾學種粗生小植物,但都種得不好,最終都是放棄。你繼續加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,會繼續加油!!
      種植物看落好似好簡單,其實可能大有學問,所以時時都種得不好......

      刪除
  4. 我以前都有在公司放一盤黃金葛在電腦屏幕旁邊,可以養養眼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 據講電腦旁放些多肉植物,如仙人掌類,有助吸收電腦發出的幅射光,減少對人影響,而且又可以睇螢幕睇到眼累時,望些綠葉也好——

      刪除