2021年9月8日 星期三

返晒嚟...

除了人生要充滿希望之外,人生還會充滿著很多的回憶,很多人都認同細路仔的回憶特別深,或者小時思想不會過於複雜,正值腦中要裝載很多新記憶的開始,所以童年的回憶特別深刻...

有日見到呢隻雪糕,都很久沒有見過這杯裝,忽然小時的回憶完全返回來...記得這種雪糕杯又有另一稱號:綿花杯(不知是否正確名稱...),以前的雪糕杯通常都附上一支小木匙(係用紙包裝)不過都幾廿年前了,都好似都係這家公司出品,現在見到都當是懷舊版,當時最喜歡都係云呢拿綿花杯、椰子味綿花杯(椰子味已不見了)、朱古力味綿花杯...

可能這款綿花杯一直都存在,現在多年來都是買家庭裝,這款已經沒有留意了...這兩年來都沒有真正吃過雪糕,可能遲下要捉緊暑熱天時的尾巴,買些雪糕吃吃先!!!!


23 則留言:

  1. 你所說的"綿花杯",我細細個時都有食過,不過媽媽叫做"蓮花杯",我都不知所以,叫了幾十年"蓮花杯"。無論如何,年紀大了不太喜歡食雪糕,近十年來兒子長大後,連家庭裝也沒有買了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 看過那麼多的留言之後,發覺原來呢種叫蓮花杯,又不了解何叫蓮花杯...我以為好似綿花般的雪糕,所以叫綿花杯...

      有時唔食開雪糕,又很少衝動想買來吃,始終正如你講,年紀漸大都冇謂食太多甜食,所以有時見到都唔想買,等到有什麼高興才賀一賀買雪糕食...哈哈

      刪除
  2. 夏天消暑至愛,乜味都正。

    好食真係唔健康,雪糕、甜筒、雪條嘅味道要喺我記憶中尋找,因為我已戒咗致肥源頭好多年,最後一次應該係冰皮月餅。真係想食凍嘢只會將新鮮生果冰過,再用機打成蓉,平時都係食雜豆糖水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 少吃多滋味,間中食吓反而仲正!!!!

      好吃的東西十居七八都唔多健康,所以現在自己都在發掘多些原味又好味的食物,口味都係講習慣,雜豆糖水試真都好好食,尤其在早餐加個麵包,送碗熱熱的豆粥都唔錯...

      咁你戒甜都幾有恆心,我比較常吃減甜的東西......

      刪除
    2. 我唔係好似你講到咁有定力,零食、甜嘢都好大誘惑。

      最弊當我見到好抵買嘅(就到期)消化餅、朱古力,我都抵擋唔住買好多番屋企,喺限期前一次過“隊”晒佢哋。依據往蹟,好在我都係一年瘋狂一次,始終,健康係難能可貴嘅,我好想保持現在嘅腰圍,遠離因肥胖而引發嘅疾病。

      刪除
    3. 一向都對甜度高的食物麻麻,較喜好甜得黎又清清地...所以朱古力都唔喜好!!!近排有隻有鹽的略帶甜的朱古力好正,因長輩要關注血糖問題,所以買呢種鹹朱古力來食,味道估唔到咁正!!!!

      有時包裝食物話將近過期,可能個日期指最住賞味期,就算擺多兩星期都未必會即刻變壞,一次過隊晒反而仲會食過量,你有個肚腩仔仲話想保持現在腰圍!!好明顯係中央肥胖喎!!哈哈

      刪除
    4. 鹹味朱古力好似月餅大甜蓮蓉絕配鹹蛋黃咁夾,即係甜森同我呢個小小鹹蛋相冲得黎都夾咁囉!

      我衰貪平,好在貴嘅我落唔到手買架,否則一發不可收拾。

      呢個陀衰家嘅衰仔,我早就同佢脫離咗父子關係啦!森哥因為身子精奇,早就絕『肉』,終身冇『仔』,令我羨慕。

      刪除
    5. 鹹味朱古力出咗唔耐,唔知你有冇試過?!我認為唔錯……

      平還平,買嘢都要啱森水,所謂一分錢一分貨嘛。

      你陀咗咁耐個b,你捨得?!!哈哈
      多腰部運動,望少些機會有中央肥胖——😊

      刪除
    6. 當遇上八両金,咩嘢高尚品味嘅朱古力都變得俗氣,唔好浪費,我要普通平價朱古力就得啦!我諗上一世我會係靚仔,因做唔夠好事,今世只能二揀一,靚仔或小聰明,梗係試吓醜樣啦!我都果頭近,做咗好多好事,期待下一世。

      絕肉、絕育、絕慾都係同音字,用錯字描述森哥就大件事。

      18歲成年人要獨立。

      原來森哥做好多腰部運動嘅生活,男人條腰好重要,係另一半幸福泉源。

      刪除
    7. 我邊有話係貴價朱古力,普通在超市都有賣...試下都無妨,唔需要講到太凝重喎~~~~

      咁你下世揀番做靚仔好D,揀小聰明都冇人睇到啦...既然你果頭近,更加要積極啲,試多些東西先無遺憾!!!!

      你都諗到幾多絕乜絕物...但千祈唔好絕郁,運動多,肚腩少!!!!

      森伯就算到八十歲都獨立唔到...財政方面,靠乞靠施捨~~~哈哈哈

      森伯個另一半都係自己,幸福由「森」做起~~~~

      刪除
    8. 我食開$5有100g朱古力喎!呢個幾倍呀?

      都試過晒啦!下世我揀財富。

      以前我諗住老咗要周遊列國見盡世間事物,此刻又覺得奔波勞碌太辛苦唔適合。我反而冇心去試新嘢,隨我心意自由自在,最唔喜歡有人干涉我,喺度指指點點,要我做乜食乜。

      每周兩日斷食,係我絕招。

      原來,森哥要 sugar daddy.

      我明啦! 森哥格言:我嘅就係我嘅,你嘅(另一半)都係我自己嘅!

      刪除
    9. 呢隻鹽朱古力(喜馬拉雅山鹽黑朱古力 100G)價錢時常變,起碼都四、五倍,不過就唔錯~~

      乜嘢試過晒先?!!...下世都冇得你揀架啦~~~~~

      都唔一定,有人干涉你,管你食乜又指指點點,都算是一種生活的小確幸,起碼你開心受佢管束!!

      咁揀星期幾同星期幾呀?!,我都想試斷食可能一周一次,暫時成個人好似沒嚟精神,營養不良咁款都唔試住......

      sugar daddy係乜?!!

      真係畀你搞到亂晒,反而關心所指的另一半係左邊定右邊,上邊定下邊~~~哈哈哈

      刪除
    10. 現在的人最緊要實惠,慳得就慳,邊會講咩虛榮價......百貨應百客,各取所需!!

      咁唔駛擔心,你積咁多陰德,尤其是把口,希望大把畀你揀!!

      兩個人生活一起開心咪得囉,唔需要太多無謂的枷鎖,管誰,被管都不是著重點~~~

      我諗寫了網誌咁耐,只得一爺兄可以將房事頻繁,契爸,另一半的體位打出來回應......相信在森blog裡都前無古人,後無來者~~~~

      刪除
  3. 這種蓮花杯雪糕真係幾好食,不過已經戒了冷凍的飲食了。只是偶然也會雪個哈密瓜來吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡都幾多人減甜和少凍的食物,很好,對身體會好些!!不過太甜和太凍的食物本身都唔太喜歡~~~

      刪除
  4. 蓮花杯啊!由小吃到老,美味、感情並重!
    童年時到鑽石山掃墓完畢,父親一定買蓮花杯給我們兄弟姊妹吃,一年吃一次咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果要細數,真係有很多食物都富有回憶...

      我的記憶都很矇糊,記得細個見到雪糕車,父母都會買呢種蓮花杯給我們,隨後在店舖買,以前的雪糕很多都係細細杯,同期仲好似有阿菠蘿~~~~

      刪除
  5. 呢個packing原來仲有㗎。

    回覆刪除
  6. 真係好耐都冇食蓮花杯,睇見都想食番一杯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其天時暑熱真係幾有衝動買杯大雪糕,自己食餐飽......

      刪除
  7. 竟然重有呢款雪糕 ......
    宜家我重記得果支木匙更D味 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的到訪,可能製作一些懷舊版~~
      你講得對,當時那支木匙更都有雪糕木味!!!!

      刪除