2021年6月2日 星期三

粉紅扁豆~~

都很久沒有介紹過什麼好食材,今篇又可以同大家講講,據講如能在每餐飯中加些乾豆類會比較好,有些時候都會把豆來煲豆粥,但我多數喜歡把豆加在飯吃,好似之前講過的眉豆,眉豆好易煮熟又好食,其他豆要煮稔真的要些時間,還有一樣幾唔錯,就是扁豆,呢種豆都吃了很多年,用來加在飯裡最好!!

如果浸的時間足夠,跟米飯一同吃都唔覺它的存在,口感粉粉的~~製作甜或鹹都冇什麼所謂,絕不會搶走飯菜的味道!!扁豆的顏色頗多,有啡,有暗綠,有淺黃種種,不過最好煮都是這種粉紅色的扁豆,煮熟後會轉色,變得好似開邊綠豆顏色黃黃的,買一包都可以食一段時間,現在很多時候都用來帶飯~~

因為呢種扁豆是洋貨,以前唔多見,所以找到中文介紹的網頁不多,如果查扁豆可能會搜查很多中式湯水用作袪濕的扁豆,其實兩者很大分別,呢種豆森伯極力推介,可到以下視頻睇睇...https://www.youtube.com/watch?v=0hnrKYOGwnI

24 則留言:

  1. 冠軍級人馬食冠軍級嘅豆,森哥好犀利。睇外國文章都有提過佢係營養豐富嘅superfood,不過,香港唔係咁流行,一般街市冇得賣,森哥咁叻又揾到喎!我相信物以罕為貴,應該唔平,幾$呀?我食開雜豆中最貴係眉豆$16/斤。

    醫生/營養師話飯中加入高纖維嘅豆類可降低升糖指數,食得更加健康。

    含抗氧化物,咁森哥愈食愈年青。睇樣貌嘅,你話自己係森伯都冇人信啦!

    查唔到扁豆係唔係『完全蛋白質』?可能要混合其他蛋白質補充番缺失嗰幾種胺基酸喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜野冠軍咁呢?!!扁豆是否superfood又冇留意,依家乜都話superfood架啦,即時升價十倍~~呢種扁豆最近好幾年先見到,呢隻豆對香港的朋友仲係新食材,附近間佳佳超市算大,所以有呢隻豆賣,去排隊畀錢時位收銀姐姐仲問呢隻豆點食,我話放落飯食...查實仲可以整豆湯,呢隻豆一浸水神奇事就出現,啲水會即時變得杰撻撻......眉豆都好食好喜歡用眉豆煮食!!!
      如果你想食豆降升糖指數,呢隻豆好啱,用少些白米按比例增加呢種豆的份量就可以~~

      人哋譚校長年年廿五歲,我就年年個樣六十歲都願,驚到時六十歲就變咗九十歲個樣~~~哈哈哈

      是否完全蛋白冇研究,正我相片中加些豆腐雞蛋增加蛋白質都OK......

      刪除
    2. 我有睇你條短片架,扁豆攞第一名呀!快啲讚我咁尊重森哥寫嘅嘢。

      Super food 可能係商業吹捧、行銷手段、大力宣傳。邊似美國佬竊聽咁大單嘢各國官員都靜雞雞封口,華為5G都未有證據係安全問題已發到咁大。唔好睇西片塑造白人咁正直,現實嘅白人好假。希望中、印、日等亞洲人早日發威騎翻住啲鬼。

      上百佳網查到$41.4/斤, 好乸脷,同我買雪藏豬扒差唔多價,美國Walmart賣HK$19.4/斤。呢隻豆係印度/中東人食嘅多,人哋大量入貨,去印度雜貨舖買會平成半,咁有益要多食,就要揾間價錢合理嘅,又擺得耐,一次過入足一年貨啦!

      我食飯時有大量蔬果,食後又有雜豆水同生果,足夠纖維喇!

      杰撻撻浸豆水會有營養可以拎黎煮飯?

      60歲係森哥想喺人哋心目中嘅形象,但人哋睇見嘅森哥係30出頭男人嘅黃金時代。

      有蛋同豆腐,食多幾種唔同嘅就永冇失拖,營養更勻衡。

      刪除
    3. 咁又冇緊要,我又唔係要迫每位博友睇晒我每一隻字或影片,如果覺得有興趣就可以click上去睇睇...點都要畀個讚你!!!!!

      係呀,可能係商家吹捧,其實有很多食物大家都知有冇益處,上一輩的老人家都講食多些菜,食多些水果就有廁所去,雖然他們不是有科學的研究憑據,但從生活經歷得出的結論~~

      我覺得一爺現在好多事都聯想起政治,隨時都可以對政治發表偉論......政治話題都冇咁好氣,最緊要用理智思維分析,要醒的就醒,扮唔醒的就尤佢地繼續扮唔醒囉!!!

      睇嚟你真係好想買,佳佳是細細包,只是在米中加一些,就可以食一段時間,你連邊間店舖可以買到...幾錢一斤...你都有詳盡提到,幫森伯呢篇博附加些資料,唔該呀!!!!!!!!!!聽你咁講,常食就可以去印貨舖頭睇睇...

      豆類適當食就可以,如果有鉀高的人或腎臟有問題,要限制食豆類喎!!!!

      只要存放在乾爽的樽內可以有排擺,量多的話就放乾爽之地方就冇問題,反而眉豆越擺越縮到細細粒,呢種扁豆就唔會~~~

      杰撻撻的水攪一攪就會有泡,通常都唔要,呢隻豆可以煮豆湯,相信個湯都會杰身少少~~

      帶飯點都唔同在家中食,帶蛋或豆腐比較簡單嘛!!!

      刪除
    4. 抵唔住頸發幾句勞騷消消氣囉!

      浸黃豆時都有白泡沫,好似蛋白咁浮喺水面,唔通蛋白質類豆會係咁,而其它蔬菜類豆同澱粉類豆又冇喎!

      我求知欲都高架,唔知就要學,可能發現正嘢,好似我由蕃薯糖水轉為雜豆糖水,不過,有抗氧化力嘅黑豆都係$16/斤,都係食平DD又易買到嘅啱我。

      刪除
    5. 其實豆類有泡就盡量不要,好似有時煲豆漿的時候面頭有很多泡,都要把它拔起,聽講話係豆類的天然毒素...
      逢有泡都唔會要,蛋白質已經在白白的豆漿內!!!

      我都係架!!!走太遠買都寧願食過第二樣~~~不過在附近間佳佳都有,而且有唔同顏色揀就冇所謂,貴買平食一包都有排食......

      黑豆你點食?!!

      刪除
    6. 你講起提醒咗我,大豆皂苷等物質在85℃左右時很易起泡,被誤為「沸騰」而提前關火,溫度不夠100℃,時間又不夠長,有毒物質沒有被破壞,引起食物中毒,只要徹底燒沸幾分鐘,就可破壞其毒素,我煮豆漿時定必拔走大量白泡避免未完全煲透就滾瀉,反而煮雜豆糖水時,我打開蓋煲唔滾瀉就算,嫌麻煩冇拔走啲白泡,只係浸完豆後會洗走白泡,哈哈哈!食咗成年咁耐我應該中毒太深、命不久已,係時候同森哥講最後的再會。我冇中毒跡象係因為做足咗高温加熱消毒呢步。

      刪除
    7. 以前我單一衹打黑豆漿,當然,也用豆豉煮豉汁XX夠晒惹味囉! 已食夠抗氧化食物,唔使靠貴1倍黑豆$16/斤,只食佢嘅同類黃豆$8/斤囉

      刪除
    8. 係呀,聽講話呢種物質叫大豆皂苷,是種天然毒性,基本上豆漿要滾多一次先好飲,至於毒性高唔高就不太清楚~~所以見到豆漿泡都會撇左去!!
      煲豆漿都唔易,要常注意爐火,時不時滾瀉~~

      自己都有整過黑豆漿,不過黑豆漿冇咁好飲,而且森伯煲親黑豆漿都會煲瀉,所以冇再煲......

      如果咁易中毒,政府都禁買黃豆喇!!!睇你仲咁精伶,冇咁快玩完!!!扮中毒呢一招呃下你身邊的伴侶都得,睇下佢哋有咩反應嘛......XXXXXD

      刪除
    9. 因為豆豉是醃出來,都好少食~~不過用豉汁做的餸菜真係幾惹味......你真係幾知慳識儉喎,駛個錢都會度住,況且豆類貴極都有限喇...

      刪除
    10. 港式奶茶會混合幾種唔同茶葉才好飲,黑芝麻糊我都加入白芝麻才夠香。整黑豆漿係要加黃豆,我睇完 『『師奶經』』 學架。

      扮中毒呢一招…………睇黎森哥係好識撒嬌的男人,我唔識朝呢個方向咁諗喎!

      窮人當然要睇餸食飯,現代富豪家族都會有個家族主理人睇住盤數日日增值,其他成員每月只有一筆可觀嘅生活費,不能亂咁揮霍,否則應驗富不過三代。醒目肥肥都係畀欣宜基本生活費直至35歲才可動用過億遺產,怕佢後生會被仔呃晒啲錢,年少時期必須窮養捱世界,學識做人,思想才變得夠成熟,知道正確洗錢方式。投資1億每年有10厘回報,咁每年收息1千萬我唔會用晒。

      學識理財係人人都要,中學應該有理財呢一科,好實用,好過 模稜兩可 通識科。

      刪除
    11. 攪黑芝麻要落白芝麻,攪黑豆漿又要落些黃豆......又袋到錢落袋!!!!我真係唔知呀!!有機會要試下~~

      森伯係老實人,唔會扮乜扮物,見你成日話驚中毒,以為你好在行啫...特別識得呃呃乙水乙水耍下花槍之類!!!!要撒嬌都唔會扮中毒啦,又要搽黑塊面又要扮嘔白泡,你扮埋我份...XXXD

      大前題係人生苦短,就係生活太多不知的變數,今天你可以食得,難保他朝未必食得...今天你可以選擇用錢,難保他朝未必用得到...駛錢都係一種習慣,當你習慣慳住慳住駛,以後就習慣了這種駛錢模式,唔會改變!!當你有一千萬,更唔會亂用,因為你認為要慳才有一千萬,已將慳錢的觀念植根了!!!理財的觀念隨著人生的階段來改變,冇得當一個學科去學習~~

      刪除
    12. 我嘅小學雞年代外食早餐約個幾,依家要卅幾,約15倍,倌材本要增值預埋通貨膨脹,仲有醫療新科技呢筆會好驚人。我都想好瀟灑咁隨便花,洗黑錢就難啫!洗乾淨錢易如反掌,不過,杞人憂天更適合我,慳吝做人但求安心,才可開心長遠生活,細水長流,亦都習慣喺限制下過活。

      刪除
    13. 個幾一個早餐?!!我諗同一爺未必同一個年代!!生活很多東西都係豐儉尤人,但過份克制的慳儉都未必係好事,有些要買要食都可以駛多少少錢~~
      森伯都明白駛錢容易,搵錢儲錢難......不過在合理的原則下駛錢都係應該的,否則變成守財奴!!!
      乜一爺有黑錢駛咁好~~~哈哈哈

      刪除
    14. 我知道我食咗咩營養同份量,就唔係將貨就價只係填肚,我對呢方面有研究、有信心達至營養均衡,建立一個健康嘅身體。

      刪除

    15. 我對呢方面有研究、有信心達至營養均衡>>>>>唔知邊位仁兄講自己有個肚腩仔~~~
      雖然買食物唔一定要貴價錢,但你唔可以控制食物供應者,曾聽過為要滿足喜買平野的顧客,所以要大量生產或種植,落添加,落生長激素都在所難免,因為消費者要-----平!!!平他們才肯去買!!!!

      所以太平宜而且一大包,都要諗過先!!!你看現在超巿的凍櫃,魚,肉一個平價錢就有一大包,相信這些來自肉食工廠~~~~所以食落肚貴少少都可以!!!

      刪除
  2. 森伯好介紹,呢種扁豆是洋貨,咪要去CITYSUPER?

    回覆刪除
    回覆
    1. CITYSUPER好大機會有,但我在附近間稍大百佳買,一般超巿放穀類部份都可能有~~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 完全係呀!!!口感都真係好似粽,端午食吓當應節!!

      刪除
  4. 間中都會煲豆粥吃,但我從未煮過豆飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在都喜歡煲豆粥吃,煲一次可以當三日早餐!!
      我覺得唔係隻隻豆都可以煮豆飯~~~

      刪除