2021年6月16日 星期三

南瓜豆漿~

有時很喜歡煮一餐就可以分幾次食,除了森記鬆糕之外,仲有森記唔係雞粥係豆粥,更多個選擇就係南瓜豆漿,整好就可以放在雪櫃內,食三、四日都可以!!

做法先蒸熟南瓜,再煮一煮滾,攤凍就可放雪櫃,千祈唔好加豆漿,到食時才加豆漿就可以,聽講話對骨骼關節幾好架!!

南瓜唔難買,豆漿用現成都可以~~早餐飲都幾唔錯!而且翻熱都好容易!!

呢排都幾忙下,晨咁早有杯南瓜豆漿飲飲都算有少少能量,眼神當堂炯炯!!

23 則留言:

  1. 斷食日我都係食南瓜為主,貪佢低卡、飽肚 又好味,加隻烚蛋用攪拌機打成濃湯飲。

    知道南瓜同豆漿都係健康有營食物,不過,對骨骼關節幾好……唔知係咩營養素作用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為斷食日乜都唔會食只飲水...熟了的南瓜質地軟,我覺得反而快肚餓~~南瓜蛋湯未諗過咁整!!!

      照我理解應該南瓜有膠質,這些天然膠質有保護關節作用!!據講要連南瓜皮一起煮,我就沒有連皮!!!

      刪除
    2. 輕斷食係600卡,是日營養嚴重不良要加蛋白質。

      蔬果我盡量食皮,南瓜係連皮一齊打爛。除咗有纖維,仲含蛋白多醣體,可降膽固醇,令條條血管彈吓彈吓,唔使被人激一下就爆開。

      豬皮究有膠質啦!不過,森哥係食開花膠養生護關節。

      咁森哥要常食,顧好骨骼關節,減少發炎嘅痛苦,唔使祝森哥都時時快樂。

      有啲勁揪嘅高速破壁機可以將整粒蒸熟咗黃豆完全瓦解。全豆豆漿無渣更濃稠、更多纖維,仲唔會有煲豆漿時嘔白泡嘅麻煩現象。

      刪除
    3. 乜又有輕斷食架?!!話明斷食最基本唔可以食野...其實真正肥人才會實行斷食,中等身材的人一周斷一日都OK...

      蔬果若果不是太多農藥,連皮食幾好~~你邊會被人激親,多數你激人多~~要爆血管都係人哋爆啦~~~

      動物性膠質易被人體吸收,植物性的膠質要食多點才可...有時都未必食得多膠質就少些痛,痛楚鍾意幾時來就來!!!!

      森伯唔太需要高速的破壁機,喜歡有少少渣,通常那些渣就是膳食纖維,太稀太綿滑又冇咩口感喎!!!!

      刪除
    4. 英文係 5:2 Fasting,森哥想點釋就點釋啦!唔同你咬文嚼字。

      森哥如何界定肥人同中等人? 我只肥喺個肚腩36吋/體重71kg,其他部位一啲都唔肥。

      我未『斷』前會擔心食咁少果日會4肢無力、精神唔集中、嚴重嘅會暈低,小試1日,仲一步步減到600卡,又無乜唔妥,咁幾年後才行2日,係安全循序漸進。

      森哥谷住度氣唔好,咁識咗後咪比之前放多咗屁囉!

      佢係任性百厭仔,好似新年擺吉仔喺全盒度攞意頭,森哥要放兩包『乖乖』喺身,佢就唔會失驚無神發脾氣、聽晒你話。

      我諗住用政府$5k買翻部$1k破壁機,話有10年好耐用喎!我用開部攪拌機壽命通常約5年,貴啲都抵。

      刪除
    5. 森伯簡稱"摩登文盲"都唔識譯啦~~斷食的作用是讓腸胃好好休息,大自然很多動物病了就不會進食,好讓身體機能獲得休養生息~

      如何界定肥人同中等人......唔係化,一睇就知喇!!!你其他部位一啲都唔肥,只得個肚腩?!!咁咪好似來茲威爾外星人,都話一爺係某個星球的生物啦!!!!冇感覺錯~~~~

      斷食要循序漸進,不能一下子話唔食就唔食,給些時間讓自己身體好好適應!!!......一爺當森伯伯的說話放屁!!!!記住你呢句~~~XXD

      放兩包『乖乖』喺身...如果一爺兄見到,幫森伯買幾包,要椰子味架喎~~唔該晒!!!!

      好諗頭喎,買部破壁機夠實際!!!!!一爺好識善用購物券~~如果部機唔錯,可以用好耐,家中的小型攪拌機仔大大話話都用咗成十年先壞......

      刪除
    6. 帶氣味嘅講話,森哥好高明又心思細緻,將『氣味』講話兩個字拆開,原來表達咗兩樣嘢!係森哥身分好顯赫,講嘢好大囗『氣』。有『味』講話都難唔到森哥,令人回『味』無窮、不能『自拔』,被你俘虜,我都會記著你。

      講開大肚外星人,又勾起我想講中國人其中嘅一大驕傲。

      唔但只森哥谷氣,美國人不斷打壓,全球中國人都好谷氣,但6月17日就舒一口大氣,自從1999年,美國就無理由禁止中國參與任何太空活動,當然未上過即將報廢嘅國際太空站。堅毅中國人絕對唔會妥協,憑著自己高度智慧,創造100%中國制造嘅太空站,仲可以好似森哥超大口氣咁拒絕美國加入,大快人心!高呼中國萬萬歲!美國慢慢衰!哈哈哈!

      刪除
    7. 完全唔知你講乜...又係外星語?!...人好或人壞都給人留有印象!!現在人老了都沒有計較人的好與壞,畢竟很多人都只不過是人生的過客~~

      大肚外星人就諗起中國人的驕傲?!!...反而我聯想起一爺兄XXXD!!肚腩仔大大,又加上大大的眼睛,簡直潛藏在都市裡的外星人!!!!

      國家大事邊到森伯伯呢啲小蟻民谷氣丫!!一般有正常思維的人當然想自己國家好啦,自己民族富強架啦!!唔需要給人睇低嘛~~~好正路的諗法!!!

      刪除
  2. 我間中會炆南瓜,也間中會磨豆漿,但就冇諗過南瓜同豆漿併埋,都幾有創意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,「間中會炆南瓜,也間中會磨豆漿,但就冇諗過南瓜同豆漿併埋,都幾有創意。」我都係喎!

      刪除
    2. peace:
      我間中會炆南瓜,也間中會磨豆漿,但就冇諗過南瓜同豆漿併埋,都幾有創意。
      唔係我的創意,係一些網客的飲食創意,其實兩樣加在一起味道都夾,當個醒神早餐都唔錯架...


      stella:
      炆南瓜好淋好多瓜汁出,會好吃嗎??

      刪除
  3. 我時時都一餐煮埋幾餐食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮一餐幾日食唔錯~~慳功夫,不過有些食材不宜擺放太耐!!!!

      刪除
  4. 好方便值得一試。謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會可以試下,有益做法又簡單!!!

      刪除
  5. 以往的我都經常吃南瓜,但很少作為早餐。植物之中,很多都很好吃,像洋蔥、番茄、芋頭...韭菜炒蛋,洋蔥炒蝦仁等等。曾經一個人吃掉整個榴槤,又試過用一個大芒果切粒送飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜多數做餸,很少會諗起早餐,現在常常聽人講,不要吸收太多無營養的精制澱粉質,這種情況下食南瓜就唔錯,不但可以飽肚,亦可減少醣份的吸收...
      一個人食整個榴槤...真好野!!榴槤好燥熱,如果食了整個榴槤又不上火,相信體質都偏向寒涼...芒果粒送飯幾特別,有機會都要試下!!!

      刪除
    2. 以前多吃蔬果,所以體質偏凉。
      不過後來多吃肉,就變得燥了。近日見到榴槤不敢買。

      刪除
    3. 對呀,蔬果大多數比較涼,涼性體質較為碱性,所以冇咁易有都市病...
      如果自己一人食晒整個榴槤,我諗森伯入定醫院都得~~XXXD

      刪除
    4. 森少體質屬於燥底,真是千萬不要吃榴槤。
      聽講榴槤的性質偏溫熱,也不是人人都愛吃它。可是前幾年在東南亞有個男人,有一天狂吃榴槤,跟着受不住竟然死了! 

      那次我對着一個如此甜美的榴槤,竟然忍不住口就全部吃完,真好像有點拚死吃河豚的感覺。近來這幾年,卻已經沒有吃榴槤的興致了。

      刪除
    5. 所以現在食榴槤都係少食多滋味,少少純過口癮,因為太多就燥熱~~~~
      生在東南亞的男子都會吃榴槤而死?!!......真是猜不到,因為東南亞人由細吃到大都會發生這種情況,所以喜歡食榴槤的都要注意~~~~

      如果當時你的體質受得這個榴槤都冇咩所謂...有時人很有趣,狂食過後就會食膩了,見到都未必想食~~~~

      刪除
  6. 南瓜係唔錯,好多整法都得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!!不過這個整法比較簡單易做~~

      刪除