2021年6月23日 星期三

聽吓靚歌......

現代人的個人娛樂看似豐富,但來來去去都係對住電腦,對住手機...不過始終網上的娛樂可以玩你喜歡的,看你喜歡的...至於電視就一向少睇,以前還有ATV的時候都會捧少少場,基本上免費頻道現在仲有TVB,至於其他頻道的電視台都冇乜留心去看~~現在除了睇TVB齣處境劇、新聞等之外,其他就甚少刻意睇,尤其現在什麼歌唱比賽,看來看去都未見有歌唱部份,只見成班人齊齊哇、齊齊喊、齊齊講...真真正正講多過做~~可能森伯古老得滯,唔喜歡這種形式的歌唱比賽!!!

反而在網上,有留意開一個外國女孩,係呀!上次講一位國內不會大的男孩視頻,今次就講一位外國女孩的視頻,歌聲真正繞樑三日,唱就唱,冇乜浮誇,而最特別係美國女生竟然翻唱一些舊國語金曲,常常母女檔一齊唱,歌聲真有點似老歌手的聲線,講多無謂,自己聽聽吧!!聽後可以留言講講意見...

https://www.youtube.com/watch?v=rE7Y6uBnSpM  甜蜜蜜

https://www.youtube.com/watch?v=_G5RLjN29GM&t=94s  月亮代表我的心

https://www.youtube.com/watch?v=H8bobAwj_vM  橄欖樹

https://www.youtube.com/watch?v=NalyCrj3Yj4  喜歡你 (廣東話)

講開聽歌,近排真係冇咩留意新歌、新歌手的動向,只知有個叫"姜B"的歌手,在早排上堂都有聽同學仔提過,當時連樣都未清楚,一向想扮後生的森伯伯想話自己係聽"姜B"的歌大...

但森底裡又問佢既歌識得幾多首,一首都唔識,完全呃唔到人又呃唔到自己...XXD

22 則留言:

  1. 我現在看的電視節目只有新聞了,較早前還有看那套長壽處境劇,但近來都不再看了,因為太長壽,了無新意。
    我現在的娛樂節目都是靠電腦提供,"輕談國學歌風雅","音樂大師課","經典咏流傳"等都喜歡,至於那位外國女生JJ,她說最近學唱廣東歌,我曾留言給她建議她向難度挑戰,試唱"帝女花-香夭",真係大挑戰,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,有同感!!有些電視劇或者有創意性的節目,做多了就變得唔太好,就好似有些電影受歡迎,夾硬開續集,結果都係沒有之前的好,俗語有話見好就收,反而讓觀眾留有深印象...

      有時在視頻上什麼都睇一睇,都冇特定,一些講時事政局想聽看,舊歌也會聽......總有些外國人欣賞中國文化,歌曲,語言,這位JJ會唱之外,仲有講得一口流利的普通話,好多港人的普通話都甩甩咳咳,既然peace兄向她難度挑戰,可能真有日佢突然唱帝女花都唔定~~~

      或者要學好一種語言,由唱歌開始都可以試試~~~

      刪除
  2. 比賽唱歌部份喺周六晚8:30,其它係真人騷形式活動我就冇睇。喺JW落足心機指教後唱得幾唔錯,近期佳作係Chantel 首 戀愛預告,好多人都要聽番幾次 (2周播放咗2.6M次),話要揾回初戀感覺,我都覺得好sweet。

    資深創作人話姜B救翻起沉寂咗嘅廣東話歌曲喎!不過,我聽過又感動唔到我,反而喜歡 anson lo 首唱跳快歌 『一所懸命』, 勁道十足更好聽,跟住呢腳印印。

    鬼妹發音係好正,但係我又聽唔出佢有唱到首歌嘅味道喎!感覺真係好個人、好主觀嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到廣告都唔太想睇,仲邊會留意佢正式幾時做,其實現在的人很有趣,明明這些參賽者的年齡很年輕,夾硬唱些不是年代的歌,而且當年的經典金曲已為人熟悉,只要不是五音不全,誰唱也會好...你覺得好sweet,就証明你對愛戀仲有一種憧憬期盼,仲好率真~~~

      可能完全唔係年代,我一首呢位姜B的歌都未聽過,講到咁紅應該有些成名作,但唔知有咩係成名作...救翻廣東歌?!!誇唔誇啲呀~~不如話常唱經典歌班叔叔姨姨輩的歌手救番廣東歌仲合理!!!!!anson lo...?!!完全唔識,在YT摷來睇好似扮緊韓星~~~

      鬼妹除了唱歌之外,都可以講流利普通話,佢話偶像係周旋,所以都有唱周旋的名作,把聲真係好似古舊年代味道,只因怕一爺後生得滯唔識周旋的歌,所以冇連線畀大家聽囉...

      刪除
    2. 我反而睇過佢個拍檔小馬哥,拎啲亞洲食物畀鬼佬試。

      刪除
    3. 未有睇過佢拍擋小馬哥視頻,除非有特別的內容,否則睇過都唔記得………

      刪除
    4. 唔似電視節目梗死咗,網絡就係包羅億有,就算森哥同我觀點意見大部份相反嘅,各自都會揾到啱睇嘅視頻。

      刪除
    5. 其實以前都唔多睇視頻,不過現在就多留意時局講乜,因為本地電視台的新聞冇咩料聽,反而睇視頻可以聽到較多方面的聲音......

      刪除
    6. CNN報導大陸已打了10億支疫苗,係美國三倍,就畀人批評親中,反映報導事實係唔啱,我覺得大部份美國以至全球大衆傳媒已經唔持平,背後金主設定咗立場,我必須從視頻聽入不同聲音,擴闊視野,唔好畀人誤導,做儍仔。不過,我會偏幫中國。哈哈!

      刪除
    7. 森伯啲老人家冇乜留意CNN,現在無論什麼事都冇分對錯,什麼也是政治行先,反而人好易失理智......親中親美都好,唔會樣樣都是對的,要理智一點分析,起碼要有理據去撐自己的觀點...
      好似你咁做就啱,夠晒理智,生活遇到的人個個都好萌塞,覺得佢哋個腦唔知裝乜,反而開心是在網上認識到一些博友講實話,一爺係其中一個!!!!

      刪除
    8. 台灣疫苗政治化,個分析員講到好氣憤,咁嘅總統,反映民主選舉呢個制度唔係選賢人。

      暗戀都會令人喪失理智,都有好多人因暗戀型仔森哥而喪失理智。

      刪除
    9. 最主要係台灣的領導層乜都以政治行先,認為這樣人民才喜歡呢種領導手法,結果的好壞都讓人一清二楚......

      初時森伯伯老花眼,以為你寫傻仔森哥...暗戀森伯嗰個就真係傻!!!!哈哈哈

      刪除
  3. 我都有睇過呢幾條片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來都有幾多人睇過佢視頻......

      刪除
  4. 新聞都會睇下,冇追劇集好耐囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上我連現在播緊咩劇集都唔太清楚......

      刪除
  5. 看到這位JJ雪蓮小姐,覺得她很有語言天份,唱得這樣一口流利的國粵歌曲,她的媽媽也唱得很好,樣子很自然好看。JJ的一曲「橄欖樹」,真的十分動人,我也很喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以外國人來講,講得一口流利的普通話已經好唔錯,見她唱得好又講得好,背後都可能落了不少功夫,正所謂台上三分鐘可能台下就十年功~~

      除了一首橄欖樹之外,還有其他的中式古典歌都好好~~

      刪除
    2. 她唱到中文歌還未算叻,而且更可以唱到節奏輕快的中文歌就真係佩服,下面是她翻唱同杰倫的"Mojito",好掂!
      https://www.youtube.com/watch?v=f0fcfLpQGmo

      刪除
    3. 係呀,能唱到有韻律的歌不容易,相信她也下了不少功夫,唱到好才拍片錄音,之前唔知呢首歌係周杰倫唱...不過唱到周董的歌不易!!讚~~
      呢條片之前都有睇過,幾新吓!!!

      刪除
  6. 「看來看去都未見有歌唱部份,只見成班人齊齊哇、齊齊喊、齊齊講...真真正正講多過做」,很同意,我沒有完整看完,因為不吸引,又怕見人流淚。
    現在不難看到外國人用流利國語或粤語流行歌曲,覺得很感動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇!!講來講去都睇唔到有唱過咩歌,不過都要公道講句,自己都冇全集睇,而且hea做更冇咩耐性慢慢睇...現在的真人show個個參賽者都要喊,可能現在新一代的觀眾受落這個節目模式啦!!

      有時見外國人都能操流利普通話,都有些可以激勵自己練好普通話...

      刪除