2021年3月31日 星期三

齋口唔齋森...

感到現在食素的人越來越多,只視乎係得閒食吓素,還是食全素咁呢?!...以前食素的人多數有些因由才選擇食素,但現在都巿人吃素大多是為健康著想,又或者被身邊人們所感染~~

聽來都幾奇,在公司反而常會接觸素食,因為有什麼聚餐的時候都會見到些齋口唔齋心的素菜,基本上森伯都幾接受素菜,現在每天都總有一餐半餐食素,慢慢養成一個飲食習慣!!

若然話要食全素,我應該不會,營養均衡最重要!!少少森得奉勸各位要長期食全素的人,素食的種類好多,要食多種多樣才是最理想,我認為奉行蛋奶素最好~~

今次公司叫的素食到薈又唔錯喎,賣相都幾得,味道就一般始終都是素菜為材料嘛!!當日剛剛帶了私家飯,唯有食住咁多先...

26 則留言:

  1. 好少公司會搞素食到會,咩原因呢?老闆要食素積福?好處係唔會有冇情雞。

    以前覺得食齋好健康,依家知道要識食才會健康,因為好味素食會高油、高鹽、高糖、人造色素。另外,植物會缺乏某啲動物營養素,要特別補充番。

    森哥素食前後有咩變化?皮膚好咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算積福都係老闆既福,員工就做到福頭個福!!!乜一爺好驚品嘗到無情雞咩?!!...

      你所講我都認同,若然識食素,基本上都可以同三高講聲拜拜,當然要控制調味料同添加物啦,可以在餐單加些奶類製品和蛋,就應該幾好~~

      因為唔係長期食全素,所以都唔太覺有咩轉變,總之畀人話個樣冇咩變,已經老來安慰~~~~哈哈哈

      刪除
    2. 望都望[正常]老闆幸福,員工才可能、有機會過好日子啦!

      有效管理員工就係要佢哋有最大輸出。

      乜森老闆會想自己員工唔忙碌嘅咩?咁唔好請我,我唔係大懶蟲。

      近退休老臣子條件變差,通常都係開刀對象,都知森哥家底厚,賺錢買車揸當然唔至在份工啦!

      長春不老係好多人嘅夢想,我都想老化速度慢啲。

      刪除
    3. 不如你講呢個時勢有份工作做都已經感恩萬分~~總之做員工既知道幾時有糧出就算...

      老闆諗乜,森伯呢類小小員工真係唔知,當然佢地面前扮下勤力,做戲做全套嘛~~

      我都話一爺兄深得老闆厚愛,勤力就是優勢!!!!

      你即係話森伯係近退休的老員工喇,準備退休更加要志在份工,退休生活要駛好多錢架~~邊似一爺兄退休後即嘆世界!!好羡慕~~~

      刪除
    4. 退休生活要使好多錢?富貴森哥要雲遊豪食天下就係啫,我呢啲正常人支出係少咗。

      車費$2蚊雞遊勻全港九。兩大超市喺周三買特定牌子可低至85折。睇政府醫生$50。窮老人叫十字車同住院費可免費,出院有免費醫院非緊急車送你番屋企或老人院。

      每年有醫療券$3千蚊,可買保健品。

      收入有窮老人(資產入息檢查過)津貼$3千幾或有錢人生果金$1千幾,每年會有double pay 或 triple pay。

      老人胃位冇咁好會食少咗,一日兩餐最健康。

      森哥可做保安員,做環保先鋒執紙皮增加收入。

      過時過節保皇黨會派年糕、儍、月餅畀老人。

      老人中心買老人用品如奶粉、紙尿片……可以平啲。

      老人中心搞活動派油、派米。

      森哥快啲揾社會福利處社工問吓,同去就近老人中心增進老人Jetso知識,攞老人証就要申請入住政府老人院,9X歲會輪到你。

      刪除
    5. 睇完一爺兄的詳盡老人福利報告,真係認識到香港的老人家都幾幸福,我諗政府的大前題都係想減低長者的一些經濟上的壓力。

      相信每一個人都怕自己老來的生活駛費唔夠用,相信最驚是醫療,反而其次是生活所需,老人家正如你講,食得幾多,少少就夠,衣服就更加唔會成日買,夠著就算~~

      至於醫療方面,有什麼情況都可以去公家醫院睇症,但若然有乜唔妥,就要照乜照物,因為好多公家醫院都要排期,排得來都天光,所以一般醫生都叫你去私家照,私家動輒都幾千元,
      可能呢個就係最大問題,若果長者患的是罕見重症,而藥物不是有政府補貼名單內,你果下醫藥費先最襟計,所以好多老人家都唔會晒錢去醫...諗下都幾心酸!!!!

      做老人其實都唔需要太負面,生活都總有出路,或者晚年真正是一個人最自在的時日,後生時沒有時間不能做的,到老來就可以做,只要年青力壯時顧好身體,相信老來都不會太差勁~~

      你真係好睇得起森伯伯做保安員,我諗捱唔到三個禮拜就暈低,我諗住執紙皮,或者搭架木頭車賣下雞蛋仔,可惜呢個世代好似己經冇呢支歌唱~~

      咁講即係一爺己經查詢定老人院,周圍八定搵定老人著數優惠,為將來安排好晒...老人家知識,幾時都可以請教一爺兄!!!

      刪除
    6. 係我照顧長者時嘅得益!衰老知多啲!幫我順利進入耆老階段。森哥唔係有照顧長者咩?無理由唔知道喎?

      知道老人最大支出係醫療,就住呢個重點,必須有組織、有策略、有心態 超超超超超大力改動生活習慣、飲食習慣、運動習慣,體現健康就係財富呢個道理,唔好加重自己、家人、政府負擔。用小小錢、小小時間做個健康存摺上非金錢嘅百萬富翁,可享受生活。

      照X光排半個小時。係超昂貴醫療器材磁力共振掃描要約期大約半個月。政府使納稅人錢,要資源盡用,唔可機等人,空置率太高。

      我冇錢就唔醫,提早埋單,縮短折磨時間,就算有錢醫好,延長生命,身體殘障咁捱落去都唔好受啦!森哥時不時變硬繃繃,果種痛不欲生心情,對生命不在乎長短嘅認識畀我更有深度體會。

      刪除
    7. 之前你都有提過要照顧家中長者,而照顧人有時都係一種得著,你會長知識,所以我有乜長者問題都會向你請教~~森伯除左自己,暫時都冇長者要照顧...不過認識定都冇壞,可能日後有機會用到......

      世事真係有很多事情係估唔到,尤其是人生或未來,當然做好養老的準備,到將來都唔會太徬徨,亦都可以有心理準備迎接老年生活~~

      公家醫療實在太多人爭,所以很多服務都要等,有些醫療設施要留畀住院的人,基本上若然你可以私家做檢測,就叫你去睇私家醫療服務,頂多帶埋你份報告畀公家醫生評估~~

      一爺兄唔驚啦!!!時時都聽你慳錢,又識享盡生活優惠,慳慳埋埋都唔少,而且一爺又唔需要養細蚊露(森伯既年代應該講蘇蝦仔...XXD),應該唔駛煩啦!!!!

      你話埋單就埋單?!!,冇錢醫都要身心受病苦,飽受精神壓力,未來的事冇人知,唯有現在顧好身體,雖消極但也是最正面的做法~~~~

      難得一爺知道森伯伯硬班班的狀態,習慣左都冇乜野,你唔好加鹽加醋,好似訓在森伯個床下底咁~~XD

      刪除
    8. 估唔倒森哥喜歡人哋匿喺床下底 偷偷 摸摸!咪要林峰🎼伸盡手臂🎶 才摸到吖!咁有想法! 咁刺激!到底森哥有幾多十打匿喺床下底嘅致友?耐人尋味!搞到Vibe好hot, Leslie出場 🎼可否快快用力射我🎶。 齋囗唔齋身,即時咪齋砵都打爛晒!

      刪除
    9. 完全唔知你想講乜~~森伯個床下底已經冇位,雜物滿房~~~

      打爛齋缽都畀你知道!!!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 中餐素菜比較講究,冬菇、竹笙用素上湯煮...正呀!!!

      刪除
  3. 而家多左人食素,但假既肉話有肉味的,我就不敢興趣啦!🙂

    回覆刪除
    回覆
    1. 明明唔係肉就有肉味,都知係食品添加劑,我都唔太喜歡食呢類素食,但偶爾食下都可接受...

      刪除
  4. 要食全素,我也不會,腸胃與口味已經習慣,可減少,但不能全素。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗對於大部份的人來講,要長期食全素都冇咩可能,但素多肉少都係要慢慢適應!!!

      刪除
  5. 我間吾中都會食素,食得豐富或重味嘢,食素可以清吓腸胃﹕素肉看似健康,其實是最吾健康的食物﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,香港有好多人大時大節食得雜多,都會隨後食些素清下腸胃...
      真正為健康的人,根本唔會揀素肉食,素肉係畀初初食素的人習慣下~~~

      刪除
  6. 聽講吃素有益於健康,相信植物確是有很多的好處。包括菇菌類、堅果類、蔬果類等。
    我也想全吃素,可惜卻不能,不吃肉,總是若有所失,殺生啊 ! 阿彌陀佛 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 植物性的食物基本上適合人體,但都市人基本上已經雜食慣,有肉有菜有果實,食開雜食要轉食全素,相信好多人都未必慣,其實餐單裡多菜少肉已經唔錯!!

      要食肉,殺生都無可避免,盡量食少些習慣吸收植物蛋白~~~~~

      刪除
    2. 知道牛、馬、大象、長頸鹿、熊貓都是吃草或葉的,可都是十分健壯,證明植物真是十分有益。其他的動物又有很多的食肉獸,從視頻上看到:很多的水鳥俯衝而下,一下子就叨了一條小魚來吃。牠們能飛,更加本事。
      人類不懂飛,但發明了飛機。多菜少肉,相信是最好的辦法了。

      刪除
    3. 動物的構造跟人好唔同,好多小動物食少少草,少少胡蘿蔔就有足夠的能量去活動每一天...

      人相對較食得多,可能只係都巿人...
      秋葉都有看動物記錄片,以前好喜歡看星期四明珠台的變變生命力 (野生動物記錄片)

      刪除
    4. 明珠台除了有一個專門播影野生動物記錄片的節目,還有一個名為「野性巴黎」,野性乜乜,野性物物,拍攝各地知名城市的動物生態,我都很喜歡看。

      刪除
    5. 野性乜乜,等我記記先,因為現在少了時間專注看電視,所以有些好節目都遺漏了,不過近好些年都少了看動物記錄片,希望有日可以重拾返看動物片的專注,記得以前只有明珠台才有動物記錄片看......

      刪除
  7. 間唔中我都會食吓齋菜架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 齋菜我都有成日食,不過是純素,並不是加很多調味那種~~

      刪除