2021年4月7日 星期三

最緊要...發!!!!

當你玩開烘焙(製作麵包糕點),就會更加愛上這玩意,雖則話玩,其實內裡都要認真做,才可以做出可口的糕點,森伯整糕點好簡單,唔會太講究,又唔會用太多工具電器,做出來的糕點最簡單、最原味就可以了!!

事實呢個世代,買個饅頭鬆糕都好容易,而且比自己整更省時方便,而且味道好好,自己做就可能要點時間、心機,不過做出來有種自然的味道而且健康一點~~事實上自製糕點唔算麻煩,我認為最關鍵就係發酵問題,如果麵糰、麵糊能夠好快發酵,這樣便會得心應手易做得多...早排因為天時冷,要麵糊發酵可能要等一些時間,所以放低一排...

見這陣子天氣回暖,於是整些鬆糕做早餐,可能換了隻新酵母,擺相同的時間已經發到撼撼聲,有很多發酵泡泡,酵母菌幾活躍...見到呢個情形就開心,意味著糕點容易成功!!

蒸出來的椰汁鬆糕有幾多隆隆,而且夠晒彈性,口感真係唔錯...

記得初時做蒸饅頭,那天回看舊相片,已經是十年前的事,不經不覺做了包點都有十年了......@@

...........................................................................................................................

補充:可能啲酵母+發粉勁得滯,舊鬆糕好似粗海綿狀,之後識用新酵母,再調整份量,做出來的鬆糕似樣好多,這次用蛋整,望落好些吧~~

26 則留言:

  1. 自家製一定冇添加劑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要落少少發粉(泡打粉),唔算零添加~~

      刪除
  2. 預算、食安、衛生、營養、份量通通掌控喺森手中,有時間、放工唔攰當然自制好啦!

    鬆糕唔係黃色架咩?森哥咁純潔連底糕都係白雪雪嘅!

    真係好多窿喎!感覺好彈手,泊得住森哥肌肉。

    十年人事幾翻新,十年前森哥都未用智能手機,十年前我哋認識未呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以咁講,整的份量,落的食材都可以由自己控制...放工唔會做,等假期先喇~~

      本身鬆糕應該落雞蛋,但我冇,所以用椰漿做望落比較白淨...
      其實呢舊鬆糕發得太勁,窿窿太多,似舊沖涼海綿~~唔太成功!!!

      乜肌肉彈手?!!你模咗邊個呀?!!XXD

      你真係好記性,十年前都未用智能機,十年前你玩BLOG未呢?!!可能只係博友甲,博友乙......

      刪除
    2. 個窿窄就啱森哥心水。

      咁難掌控大細,唔知可以點整細呢?

      對森哥上下其手,佢都話我摸得佢好舒服。

      摷番王子記錄,2011年我嘅踪跡已經喺奧國王子度出現。森哥有冇留檔呀?

      我喺Blog界一開始就用呢個名,做人光明磊落,闖蕩江湖十幾年,行不改名,坐不改姓。

      刪除
    3. 整鬆糕的窿窿應該比較細,有機會再影過啦~~

      都冇留檔,早期的博文有留純文字檔,粹純作個人記錄,至於留言部份就沒有!!!

      我到現在都冇變,由第一日寫BLOG開始,都原用森源同森情小品文,都寫了那麼耐,這個名字很有感情......

      刪除
    4. 係咪要加上森哥嘅細心,鬆糕啲窿先至會細細架。雖然我唔會整,但係好奇想知,好似上化學物理課。

      認真男人最有型,好彩森哥用心發糕冇公開,否則,會引到好多尖叫聲。

      刪除
    5. 都唔一定要細心,做糕點要時間及專心,這樣都會做到好糕點,你又講得啱,落泡打粉真係好似上化學堂,加在水裡它會即刻起泡~~~~~

      認真先有型...咁死得啦~~~森伯十份之九點九時間都唔認真架喎!!!

      好多尖叫聲,你估森伯製毒咩!!!!!!

      刪除
    6. 好多明星都話自己又肥又醜,外人覺得佢哋已經靚爆境,仲瘦到紙咁薄,查實係對自我要求極高,所以,森哥自認唔認真,外人睇落已經好認真。

      『中毒』講得好啱,森哥令人迷戀上癮,中毒太深不能自拔,病入膏肓,病發時更會尖叫,只要定時服用森哥呢片解藥才能頂癮。😂

      刪除
    7. 認識森伯耐的人都知森伯為人老實,率直,純真,唔識講大話,如果你見到森伯好認真,咁你就好好彩,連0.1的認真都畀你見到,要去買張六合彩~~~~哈哈哈

      病發時更會尖叫......係咪俗稱的發羊吊(癲癇症)呀?!!森伯冇解藥,最多幫佢call白車咋!!!

      刪除
    8. 唔識講大話:即係會講大話,不過,好易畀人識穿你係講梗大話。
      『森哥唔認真』 被我識穿呢句係大話。

      森哥fans只要將森哥敷喺佢哋身上就係解藥,互相肌膚緊貼。好似脷底丸含喺口中藥效更高。

      刪除
    9. 話唔識即係識……呢啲係咩邏輯~~~森伯平時演技好,啲人都唔知我講真定講假,希望個老實樣呃到人!!!!!

      森伯唔係演藝界人士,冇fans架喎,你啲戲太屎又太浮誇,啲人以為你收左森伯好多做枚酬金!!!!!!!

      刪除
  3. 大發特發的鬆糕,好吃好兆頭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你咁講,早知新年時整來吃!!!哈哈

      刪除
  4. 看來森少好有當糕點師傅的潛質,都是一種個人創作的手藝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 整餅都唔算什麼手藝,只要材料,份量用得啱,每個人都做得到~~
      有時都會失敗!!

      刪除
    2. 以前我都有做過馬拉糕,蘿蔔糕。這些手藝是越做越有興趣,一放下了就是後勁不繼。

      刪除
    3. 蘿蔔糕真的要經驗才能做得好,你講得啱呀,疏懶一排唔整就會冇心機再整,不過我會Keep住個簡單做法睇睇就會記得...

      刪除
  5. 自家製的食物健康同衛生D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然買都好方便,但正如你講食得健康啲同衛生啲!!

      刪除
  6. 椰汁鬆糕, 唔錯咁噃, 味道好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我落的糖好少,基本上都係原味道,有淡淡椰香都幾好味!!!

      刪除
  7. 我在三四年前開始學整糕餅包之類,現在多數整簡單蛋糕,貪佢易整、快趣、包成功、成本低。整麵包最大問題係啲酵母好快過期失效,發唔起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有同感,當見人在視頻的甜品糕點製作時,覺得又複雜又多材料,自己整就越簡單越好,所以我都係做些容易整,又唔易失手,整出來的糕點原味道不花巧就OK~~~

      酵母可能擺太耐先發唔起,平時乾酵母我多數放雪櫃保存......

      希望peace兄有日分享一下你整的糕點網誌!!!

      刪除
    2. 我比較少整麵包,所以開咗包乾酵母要等好耐先到下一次,通常買一盒50g的乾酵母都用唔到一半就廢咗武功,好浪費,其實我都係放入雪櫃,是-18度的冰格,結果一樣,或者要勤啲整才掂。
      有機會一定會寫點整糕點的網誌交流一下。

      刪除
    3. 基本上每次用酵母的份量只是以茶匙來計算,所以一包乾酵母真係有排用,通常至到期時還剩下很多,常用反而划算...放冰格,不用呢!!!放冰格下層便可,否則要放暖一段時間才能發酵,所以冬天發酵要長些時間~~

      期待你做糕點的網誌!!!

      刪除