2021年4月28日 星期三

冇得問......

前日收到雅虎一封電郵,內裡大致話...Yahoo 知識+ 到下月就停止服務,唔提起都唔記起了,一話停止服務就諗起曾幾何時的雅虎Blog,相信大家都記憶猶新,現在有很多Blog友都係在那個時期認識...但講到Yahoo 知識+又有冇人知道呢?!!其實呢個Yahoo 知識+的原意係幾好,當有人對些事情唔知道的時候,都好想搵個人解答,當然係上至天聞,下至地理的問題都可以答,但又容不容易有人答到呢?!...當時係唔錯,問的問題好快就搵到人回應,但時至今日有很多唔明的事宜想了解,都第一時間摷摷網上資料啦,仲等人回答咩?!!久而久之這個Yahoo 知識+ 都放埋一邊...完全忘記了!!

唔知大家Blog友有冇玩過...?!!

講開又講相信現在很多人的免費電郵都轉晒用G-mail,因之前上課見個個同學仔的聯絡電郵都用G-mail,只得森伯仲用Y-mail,可能用了好耐都唔捨得無故去轉,都習慣了~~現在實在太多要登入的乜乜物物,記login名同密碼都有排記,唔想太多勒,用返舊的好吧!!

26 則留言:

  1. 人和事都經歷興衰,此起彼落。

    比較抗疫成效,國家基建速度及設施,高科技長遠策略,碳中和實行力高低,一黨專政通過法案機率,中國喺執行力、效率、財力、人才各方面都優勝過美國,就算美國搞任何污衊,中起美落必然事實,只係發生喺何時,一旦超越後,仲會快速地遠遠拋離。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活就是這樣吧,總有高低起跌~~~

      一爺兄做咗推廣中國大使?!!近年來政治議題多了人關注,我自己都係啦...近來世界立立亂,疫情+經濟...人心惶惶~~~~

      但今篇講的內容是有關啞虎知識+,同你答的是兩回事...

      刪除
    2. 離咗題添,依家考DSE中文科實肥佬啦!

      我都有用雅虎知識揾答案,後來,就用谷歌。

      刪除
    3. 講離題嘢,一爺最在行,通常越講越離題…………

      乜谷歌都有呢種問與答的功能架?!!完全唔知……

      刪除
    4. 天南地北古今中外自由講,係啱我呢啲已經好OUT嘅被遺忘咗嘅維園阿爺。我又離題啦! 啱啱睇電視先知道大陸會有組織喺南海地區人工培植珊瑚,好似綠化土地咁樣,去修復破壞咗嘅海洋生態,不久未來會有 媲美澳洲大堡礁 嘅新景點 - 大南礁。

      形式唔同但結果都係揾答案啫!谷歌更廣闊、更有彈性,形式近似去圖書館自己摷書獲取答案。 好似問森哥係咪好型仔,雅虎就冇呢條問題,當然就冇答案啦!但谷歌會揾到個自稱行走型仔路線嘅森伯。係咪強大好多呢!

      刪除
    5. 森伯又冇一爺咁見多識廣,井底森乜都唔識……

      咪幾好,大陸的改變不單單為自己,仲去做些珊瑚群的保育工作,如果係真嘅都可算是惠及全球…有時改變不會是一時三刻,待慢慢改變吧!

      我現在雅虎,谷歌的搜尋器搵資料,兩邊都有用…搵圖片多數用谷歌!!!

      刪除
    6. 捕魚太多,中國每年夏天有兩個月休魚禁捕期,生番多啲魚。呢個係海中建造棲息地,可野生更多海鮮,怕冇得食。

      街市買魚貴咗唔少,畀14億大陸人搶貴晒。

      刪除
    7. 啲人富貴咗,對海鮮的需求大!!森伯本身對海鮮嘢麻麻地,甚少食魚生海鮮,就算生蠔都係一隻起兩隻止~~~

      街市買魚貴咗唔少......咁對一向慳家的一爺兄來講咪好頭痕?!!買些雪藏魚柳囉,既經濟又啖啖肉!!!

      刪除
    8. 時時聽豪氣森哥講嘅鮑蔘翅肚更係名貴海鮮,估計食唔少,一大大大隻起两大大大隻止都係珍饈,唔嘢少。

      Easy啦!每周必食罐頭茄汁沙甸魚(212g/$9.2),而BB蠔豉(2lb/$98)同急凍淨梘肉(1lb/$14)就每月一次。我嘅精選廉價又能滿足身體所需營養素。

      睇台灣某電視健康節目話匿埋屋企自己煮食欠缺社交,仲時時重複食同一樣食物會高風險患阿兹海默症,我中晒啦!不過,我又唔信喎!

      刪除
    9. 話明海鮮又點會同鮑蔘翅肚一樣,鮑蔘翅肚一般都曬乾,森伯幾時有食過大大大隻既珍饈,你係咪睇左邊位富貴blog友呀?!!
      最衰你唔寫blog,都想睇你點整啲沙甸魚,你講起梘肉都有少少肚仔餓,未買過來煮...呢類海產好有營養,問題就是否來自污染的海洋~~~

      唔駛驚,你又食沙甸魚,又食硯肉蠔豉,咁多元化...我都唔信咁就會患上阿茲海默症~~~~

      刪除
    10. 唔諗得咁多,靠晒佳寶做安檢。

      唔整架,開罐頭一半即食,另一半放雪櫃等第二餐拎出黎當冷盤凍食。

      刪除
    11. 的確好多食物都未必安全,除非自己種自己養啦~~~~

      冷盤魚,森伯一定唔食,諗起都腥!!

      刪除
    12. 如果咁緊張,日本快要傾倒核廢水,咁森哥唔好食海鮮、海味、海鹽……。我只有避開高危,中危諗諗,低危唔理啦!太高要求會神經衰弱,現實係橫死掂死。

      普通人都知道罐頭魚唔會腥架啦!森哥唔使禮貌地砌詞回覆喎!我唔會介意你覆嘅字數少過我架!我會唔停咁留言。

      刪除
    13. 你又想砌森伯啲生豬肉,我冇緊張過,森伯好少食海產、海鮮之類,唔多食魚就係怕魚腥~~~所以日本嘢魚生刺身基本上都冇乜影響!!!係人都橫死掂死,但睇吓點死法啫......

      好少食罐頭,更何況罐頭魚,我覺得罐頭野好多添加物...你又屈森伯,森伯冇砌詞,只係覆得啱啱夠數啫!!哈哈哈

      刪除
  2. 我以前有玩Yahoo 知識+㗎,多數係解答問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又相反,都係問的多,記得好似問養龜之類......

      刪除
  3. 我都曾經有用Yahoo知識+,當時亦獲得過不少幫助,解決不少疑難,但也不知道是甚麼原因、從甚麼時候開始,慢慢停用了這項服務﹝可能是yahoo Blog執笠時吧),如果不是收到email通知結業,真的完全忘記了Yahoo知識+

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢本身係幾好架,遇有唔識的問題難題,都可以問吓人...但當時都有很多討論區,內裡都設有很多選項,有咩問題或者意見交流都可以講講,所以這個知識+就可有可無......

      其實兩項服務yahoo blog, 和yahoo知識+兩樣比較,應該BLOG較多人玩,而且保留會多些瀏量,不過網友都係喜愛新鮮多變,玩一排就會唔玩,好少像一班舊blog友咁長情~~~

      刪除
    2. 唔係認叻,當年參與Yahoo知識+年代,我都答過唔少問題,幫助網友解決不少問題 :)

      刪除
    3. 原來這裡都有人玩過Yahoo知識+,記得我都係問人多,都係有關水族問題養龜之類~~
      相信peace兄用自己專業的意見幫了不少人!!!

      刪除
  4. Yahoo 知識+我未用過,我只記得yahoo blog已成為一個時代的終結﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅虎知識+應該唔會太多人用過,相對yahoo blog就肯定好多人寫blog都會記得佢,是一撮人的集體回憶~~

      刪除
  5. 很少用Yahoo知識+,多用goole。
    多謝雅虎Blog,令我精神生活有寄託,寫網誌不經覺已經12年,實體生活上與網絡上多了朋友,豐富了我的生活與見識。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知識+相信唔係太多人玩過,通常間中有些問題想知才問問...

      或者多謝呢類社交平台,在於很多人的眼中寫blog都幾好玩,在生活上影些相片又可以寫吓自己感受,的確可以讓生活充實一點...

      刪除
  6. 遇有疑難事想知,我都是上網搜查,亦會參考維基百科。沒有特別留意Yahoo知識+,
    雖然Yahoo blog已經摺埋好耐,我都沒有撤消雅虎新聞版。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在有咩唔識都會上網找答案,方便嘛…

      雅虎新聞唔多清楚,因為我通常設雅虎為桌面首頁,一開便看到,很方便!!

      刪除