2021年5月5日 星期三

有餅餅食...

 都想知道大家平時多唔多買餅乾,餅乾既可當零食,也可以當為食糧,尤其是飯餐之間有少少肚餓都會是不錯的食物...

又因為易於存放,相信家家戶戶都總會有些餅乾,隨時都可以醫下肚~~

有時去到超市有林林總總的餅乾任你選擇,在眾多餅食中要揀自己喜歡都唔易...

我就揀了三甲最喜歡!!

第三位~~~~

克力架,呢種餅記得好細個就會浸煉奶食,直到現在間中都有這種癖好...哈哈哈


第二位~~~~

椰子餅,天生椰子控,自不然椰子餅走唔甩啦!!!!最近買了一隻椰子餅幾特別都唔錯!!


登登登凳,第一位~~~~

牛油酥餅,逢親牛油餅都喜歡,據講係純牛油製所以都OK,偶爾會買來當早餐吃吃~~


諗吓細時真係幾多餅乾款式,有煙仔餅、肚臍餅(有窿水泡餅)、花占餅、威化餅、動物餅、夾心餅等等,本來以前的麥維啦消化餅都好好食,不過現在完全走晒味,似另一種餅乾,所以要跌出三甲...

講左咁多餅都有D肚仔餓,吔返塊牛油餅餅先!!!!

25 則留言:

  1. 好多餅乾我都鍾意食,迫我揀嘅話,我會揀消化餅、 曲奇餅 、細細粒威化餅 、百力滋,不過,我排唔到名次。然後,係睇價錢。如果森哥送嘅,一定叫你買最貴啦!因為要襯得起你尊貴嘅身份。如果要我自己揞荷包,當然係大件夾抵食嗰隻啦!獅奶上身嘛!

    可惜患上零食暴食症嘅我,唯有聖誕及新年期間容許自己放肆吓買黎食,其餘係禁買期,想食就用生果封住把囗。哈哈!係一爺獨特食物制裁法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都會揀消化餅,要指定麥維啦嗰隻,不過現在味道都唔似以前...平時家中都備有消化餅(另一牌子)當早餐食!!!曲奇餅都鍾意不過食完好熱氣,所以少食~~餅乾大眾化,好少好貴價錢~~
      如果要一爺送,會揀細罐曲奇,食完個鐵罐可以儲下散銀,放紅簿仔擺落床下底~~~現在買的麥消化餅遲下可以介紹,都係大件夾抵食,啱晒你啲隨時獅奶上身的人!!!!

      只要唔過份,食少少零食都好,通常我食餅乾係早餐或者Tea Time,又或者肚仔餓的時候~~~~

      刪除
    2. 咁我要買大盒裝畀你放啲唔見得光嘅成人玩具喺床下底。

      新年期間價X棧賣$6/400g消化餅,睇過營養標籤係唔似X維他用棕櫚油整,佢嘅飽和脂肪酸好低,抵食又少害。

      就算唔肚餓,我一出手就要食夠300g餅乾才會停口,有冇嚇襯你。

      刪除
    3. 我幾時有話要大盒裝,你又老屈森伯,細細個裝吓散銀,餅咭,紅簿仔就可以~~~哈哈哈

      有時在價X棧都買到些唔差的小食,除了味道最緊要唔好太多添加物,而且又經濟實惠!!見人買自己未踏足過...

      你咁大食,會唔會嚇親你另一半呀!!!!哈哈

      刪除
    4. 係喎!你啲玩具成個人咁大個,大罐都裝唔落啦!我好笨。

      消委會報告發現多達99%的餅乾含致癌物丙烯酰胺,好多人都有食,所以,上篇你同我講雪藏梘肉可能會喺唔乾淨水域,我話唔理得咁多。

      人得一半???佢會嚇親我多過我啦!

      刪除
    5. 蜆肉唔係梘肉。哈哈!打錯咗。

      刪除
    6. 乜人都可以當玩具?!!只有一爺呢啲人先做得出……

      呢個餅乾報告都有人傳過畀我,我冇買過報導話有問題的餅乾,都市人唔怕得太多,空氣有致癌的懸浮粒子,唔通你唔呼吸,你係外星生物就話得啫,普通地球人的森伯就唔得嘞……

      唔駛驚啦,做得一爺兄的另一半都預左……

      刪除
    7. 吹氣公仔嘛!再多幾拾年會係AI智能機械人照顧森哥渡過餘年。

      咁咪係人為汚染同人工食品構成種族滅絕,咁森哥要生番十個八個。

      冇咗下半身喎!森哥唔驚架!

      刪除
    8. 原來你有個吹氣公仔架,唔怪得你咁長氣,日日吹訓練有數…到真正的人工智能機械人普及,相信森伯都去咗太空…

      乜一爺好驚?!!現在的人類長壽咗,要食得健康,就要考考自己智慧!!

      漸漸發覺你乜都驚一餐……

      刪除
    9. 細路哥時有過吹氣水泡同浮床,去沙灘玩時就吹餐死。

      森哥上太空,人生路不熟更要個機械人帶路啦!

      仲記唔記細蚊仔年代嘅麥芽糖夾餅,可以玩個幸運輪,好彩轉到多一、二塊。

      喺森哥面前我仲識驚。

      刪除
    10. 恕森伯井底蛙,唔知你玩開嗰類吹氣玩具同水泡浮床,沙灘波同唔同喎~~~~

      你又欺負老人家,到時實有電子導航,仲要帶多個機械人咁累贅?!!

      森伯同你都唔同年代,我細蚊仔年代唔興麥芽糖夾餅,有時有股衝動想買麥芽糖來夾餅食!!

      你驚森伯食咗你呀?!!...哈哈

      刪除
    11. 我好精打細算,咁貴喺成人吹氣玩具我就唔會買啦!平時吹脹森哥仲開心啦!

      森哥好享受被我欺負,我會加大力度架喇!太空船嘅內外好多工作要揾機械人做架,點都好過畀老人家做啦!

      好似驚黑社團大佬咁嘅感覺。

      刪除
    12. 以一爺兄身家豐厚,啲吹氣玩具又算得乜~~~哈哈哈

      呢啲唔係叫享受,叫百忍成金,每日都預咗被一爺欺負架啦!!平時一爺精精伶伶,今次扮蠢番次,我講既上左太空,指百年歸老!!!!

      咁你的感覺完全係零準!!!!

      刪除
  2. 我喜歡吃餅,牛油酥餅是我的第三位呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗餅乾香香脆脆,都會好多人喜歡食,咁牛油酥餅都係你三甲之內喎!!!!

      刪除
  3. 我屋企都常備。但係香港就唔會,啲餅好易受潮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放在密實盒內比較存氣,冇咁易受到濕氣影響~~可以放一個月左右!!

      刪除
  4. 我沒有吃零食的習慣。但是吃零食真是很方便的止肚餓方法。
    終於也購備了餅乾、堅果作不時之需。不過,不宜吃太多牛油的餅食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃零食也是間中,在我的角度看餅乾都不算零食,因為可以飽肚~~

      常備有餅乾堅果也很好,到有需要時可以吃,起碼家中也有些乾糧儲備!!牛油餅只是耐唔耐食...

      刪除
  5. 原來你都係咁嘅....我正餐好簡單,通常只吃七八成飽,中午及晚上就靠吃些餅以消除肚餓的感覺。日常會儲備四五種餅在零食櫃,通常有梳打餅、威化餅、提子餅、椰子薄脆、曲奇餅、蛋卷、米通、杏仁酥﹝排名不分先後﹞ 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有人是這樣,正餐反而食得唔多,個肚留空位食些其他餅食,如餅乾、蛋糕仔之類,相信你個零食櫃都幾大個,有咁多餅類零食類,活像一間小士多...
      有時同一時間,家中都會有幾樣餅乾,你列舉的餅食都有幾多,而且樣樣都美味脆口!!!

      刪除
  6. 第二、三位餅干都係我嘅心水之選。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又估唔到man man都鍾意食克力架,以為太淡味冇乜人鍾意…

      刪除
  7. 回覆
    1. 檸檬夾心在肚餓時食幾正,厚厚地又甜甜地……

      刪除