2021年5月20日 星期四

熱力迫人~~~

都仲未到端午,天氣已經熱熱熱,四月尾感覺經已踏入夏季,而過去的冬天春天都只是有幾天冷的,所以今年換季清清個衣櫃時,都要清埋些舊厚褸!!!因為已經好耐冇穿過...

天氣好似不知不覺在變化,一來夏天早來了,若到七、八月有可能更加酷熱...二來雖然天氣熱辣辣,但落很大的雨水近排都冇,如果香港單憑落雨來供水,相信隔日就要制水~~~~

如果唔係有冷氣,相信大熱天時都會幾難挨,尤其是森伯呢類燥熱底,都好怕天時熱成身黐立立~~~

早上浸的眉豆,下午就見發出長長的芽,熱的威力好勁呀~~~只是短短幾小時!!@@

...睇嚟浸下芽菜食都好喎!!

25 則留言:

  1. 這幾天真熱,坐着不動也汗流浹背!
    孵荳芽,好主意,荳芽爽口,適合夏天吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果沒有冷氣風扇都幾辛苦~~~
      孵荳芽看似好簡單,其實工序都繁複,新鮮水要常更換,放的位置都要注意...冇咩耐性~~~

      刪除
  2. 冰凍椰汁、雪藏西瓜、雪米糍、凍豆腐花……諗起都咋一聲……凉晒!

    冲凍水凉、歎冷氣、攝條冰凍手巾仔下火。

    今日我都浸雜豆過一晚去煲糖水,有芽仲正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年咁熱,可能平時唔常食的雪糕雪條都要食番夠本~~~哈哈哈

      森伯大汗怪,沖凍水涼唔乾淨,一定要熱水沖走汗漬!!!!

      早排我都有煲豆粥,最主要食些紅豆花生,當養生早餐...遲吓網誌講~~記得既話!!!!

      刪除
    2. 紅豆同花生我常食。營養師話日常都要食吓豆類同堅果類補充各種營養。我好乖、有聽話。

      咁今次眉豆整咩呢?

      刪除
    3. 其實你整開雜豆糖水,紅豆花生都唔少得,呢排試下多些食雜豆粥,幾好味又飽肚,減少吃太多精製澱粉之類,如麵包……

      今次整個眉豆蕃薯飯,這些食材大熱天時最啱!!!

      刪除
    4. 比拼營養成份,眉豆蕃薯飯 [勝] 精製澱粉 [敗]。

      刪除
    5. 蕃薯飯我初時覺怪怪地,食落變喜歡,加無花果乾仲好食……你接受到蕃薯飯嗎?!

      刪除
    6. 南瓜 薯仔 蕃薯 芋頭 甘筍 洋蔥 椰菜 粟米 栗子 蕃茄 矮瓜……飯全都鍾意,加埋肉粒大堆頭一窩煮熟更合我嘅方便同 均衡營養飲食原則,興幸我粗生粗養,唔使太精緻。

      咁炒飯都有幾種料,會有啲群組森哥會接受唔到?

      刪除
    7. 你講的材料除咗洋蒽及蕃茄,其他都整過飯,薑蒜唔食得...一天總有餐食全素都好,多數帶飯的時候,尤其現在天時暑熱食素會比較好~~而且唔需要諗太多,來來去去都係蕃薯,山藥,素雞素鴨或者硬豆腐之類~~~~

      炒飯如果落鹹魚肉粒,腸仔煙肉,罐頭菜或肉都唔多接受,食少少~~~

      刪除
    8. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    9. 炒飯更香囗,連我平時唔食嘅鹹魚都會食。

      發芽會改變豆豆成份,營養更高。

      所以,有超貴催芽米賣。

      芽證新鮮,唔係死豆啦!

      刪除
    10. 點解有則留言刪除...唔出得街架!!!哈哈哈

      都好少自己整炒飯,懶開鑊同洗鑊~~~:P
      發芽米未食過,啲人話好有營養,唔知商家怎樣處理發芽米?!!
      一向都有食粉紅扁豆,易煮好食含植物蛋白,你會吃嗎?有機會講吓...

      刪除
    11. 我嘅尺度大過森哥,係怕激怒森哥,必須删除,咁重視你,會感動嗎?

      我同森哥一樣咁聰明省力,用最方便煮食方法。

      芽米貴到我唔想食,點會晒時間去鑽研。

      未食過喎,期待森哥粉紅扁豆篇,睇吓森哥寫真。

      刪除
    12. 有自知之明都係好既~~~

      一時時啦,要看食什麼,若果整夾三文治都要炒蛋才好食!!

      你唔講起芽米,都唔記得有發芽米賣,點點六都有~~1公斤60蚊左右!!

      就一爺兄想睇,可能稍後才出,返去摷摷啲相......

      刪除
  3. 呢度相反,今個四五月係廿幾年嚟最凍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寧願凍凍地,以前初夏時份比較暖和舒服~~~

      刪除
  4. 幾小時就發芽,好意頭﹗發﹗發﹗發^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係咩都講意頭,只是無意發現,證明屋企都好熱下!!

      刪除
  5. 浸眉豆見出長長的芽,見証生命的成長!

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有諗到咁快就可以出芽,到準備煮才留意到!!!

      刪除
  6. 白豆的芽菜同綠豆的芽菜都食過,但就未食過眉豆的芽菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,眉豆發芽唔常見,有機會趁大熱天時可以再浸浸,眉豆的芽可能比較幼身,所以做芽菜未必好食......

      刪除
  7. 我都好怕熱,現在先係五月咋,仲有排熱.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,熱到嗌救命~~哈哈哈
      尤其現在外出都要戴口罩,在街上行都會幾悶熱~~~~~~~

      刪除