2021年5月13日 星期四

聽森伯講森事......

近排可算是忙到甩轆,可謂工有工忙,私有私忙,本來都冇打算出博,不過唯有懾些時間來打打「森」事~~

忽然間又多了工作量,算係開工忙到收工,當然間中會蛇吓王抖抖啦,其實現在能有工作忙都應該興幸,尤其是在這個時勢下,相信忙一段少少時間,又可以hea番夠本~~~

最近可謂買手機月,政府的消費券未到手,D消費欲已經蠢蠢欲動,講笑啫 !!要買的東西都要買,因為之前的智能機已經用了相當長時間,越叉越少電,一日可以叉兩三次,唔用就熄機~~都係時候要換換,於是終於買到部華X手機,當然唔駛用高價錢,基本上打出打入上吓網就OK,另一部係長者機,多一部電話用,之前都用了很耐個幕都有少許爆裂,另外可能會買給長輩用的手機,總之就乜都手機~~

呢篇可算是即諗,即打,即出的Biog,真係無乜幾可!!!!!

30 則留言:

  1. 想買就買,隨心所欲,幾好喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你也可以,因為香港買東西都很方便.....

      刪除
  2. 森少公私兩忙,真是能者多勞。
    覺得手機真係一種劃時代的產品,為人們的聯絡通訊提供了很切身的方便。
    種種功能,又好像主宰了人們的生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉見笑,蠢者跟唔上工作進度,先有排做~~~~~
      你講得好啱,現在基本人人都有部手機,見人閒來或工作都係對手機,不自覺地深入了生活中~所以閒來都寧願做吓其他事!!!!

      刪除
    2. 森少你謙啫,總之有得做就好。這兩年失業的人士很多。
      發明手機真是功德無量。記得在90年中,還是用Call機的年代,在荃灣站要打個緊急電話,可是那一排公眾電話,個個都塞不進硬幣,全都壞了 !
      走入商場,見到有人借電話說畢離去,我借來拿起撥打就是不通 !

      刪除
    3. 森伯都係講事實,不過忙也好感到生活夠充實~~
      你講起九十年代用CALL機,忽然感到呢十幾二十年的手機進程很快,短時間就人人也有一部,不簡單喔!!

      其實森伯到可以掙錢買東西的時候,已經不是CALL機年代,買第一部通訊工具是摩托羅拉的手機仔!!霎吓眼已經多年了,現在都轉用智能機了!!!

      刪除
    4. 在97年時,我第一部買的手機也是“摩托羅拉”,可能因為機身後背附著很厚重的電芯,所以稱為“細龜”(初期的水壺型手機,稱為大龜)。當時要每月付費三百多元,真係幾貴吓。
      在20年間,已換過幾部手機,今年換了一部Samsung,其間走位很敏感,盡量適應中。

      刪除
    5. 你講起我有少少印象什麼是細龜,應該係類似家居電話的分機大細,大哥大電話同細龜都唔係我的年代,記得那部摩托羅拉,好細部方便攜帶,不過就沒有影相功能,以前更加無所謂,總之可以跟人聯絡就算,當時都用左好耐,諗住收起點知拿出來都脆化晒,証明佢唔襟擺!!!!

      適應一部新機總要時間~~~~

      刪除
    6. 森少你那部“摩托羅拉”收起來之後,拿出來竟然脆化晒,真係好“化學”!
      不過在當年,都算好矜貴。

      刪除
    7. 可能隔了太耐,手機上的油漆,電話天線都甩了出來,比較化學,而另一部收藏的"落基亞"就好得多仲保存得好好…兩部都是一般價錢,不屬矜貴,始終當時新手都唔會買貴價機…

      我諗當時秋葉97年買的手機會較貴,啱啱手機出了不耐……記得我那部機大概是零幾年才擁有……

      刪除
    8. 月費貴,機價不太貴。初時不知道機身那麼重,但幸而買了它,當時為家事的聯絡上,起了很重要的功用。

      刪除
    9. 係呀以前的月費都係貴,如果不是有事要跟人聯絡都未必會選擇月費計劃,我記得當時係用儲值咭,用完可以去增值,比較經濟簡單~~

      刪除
  3. 現在的手機吾耐用,平均兩年就要換,我買手機吾要太貴,只要影相靚就得,

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔耐用都唔太覺,好多時都係因為電池老化才迫住換新機...
      現在的人喜歡周圍拍拍,所以影相功能都係揀手機的首要選項~~

      刪除
  4. 手機越叉越少電,只是電池老化,以我經驗用百幾蚊換舊電池就一切正常,不過既然你話部舊手機都用咗相當長時間,咁又不妨搵個藉口換部新機。順便一提,我都係用緊X為牌手機,超級抵用、好用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,部智能機的電池直情老化,而且它是內置的,所以要換都要去到原廠才可換,而且也問過原廠話機款已舊電池也沒有存貨,所以索性換過新!
      所以好多時電子東西過一段時間就要換款,冇得耐用...暫時仲新,稍後試試好不好用,聽人講唔錯,所以買來試!!!

      刪除
    2. 內置電池就費事諗了,換機是明智之舉,因為就算在總代理可以換到電池都好貴,唔值。

      刪除
    3. 而家出的新智能機好多都係內置電池,基本上用上兩三年都要換,除非一般稱為長者機,那就可以更換電池……

      刪除
  5. 我唔係咁敢用華X手機與X果,聞說因政治問題,有些APP不能使用,我SONY覺得麻麻,改用三叔好些,耐用的,拍照片又靚的,我是用壞才換機的慳家人士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個問題我都想問用開華X的朋友,好似講有些外國應用程式用不到,whatsapp是其中一樣...不是是否屬實,我唔會最新款的,用舊款應該冇問題卦!!!遲吓要寫番個用後報告,三叔好似幾大部?!!...

      刪除
    2. 我都係用緊華X,到現在為止所有我想用的APP都用到,包括whatapp,反而最遺憾的是只可用美國的GPS卻不能用中國的"北斗"

      刪除
    3. 有Peace兄用家講就大可放心,其實手機對於我來講,太過多功能或什麼應用程式都唔會用得多,就算whatsapp,我都只係作普通溝通之用~~~

      刪除
  6. 原先計劃等暑假政府派$5k換新機,我部7吋華X手機/平板二合一都用咗4年半,2個按鈕和耳筒插頭都壞咗,幾日前跪低咗聯唔到網,仲諗住周日要去買米,可能夏日炎炎最好眠,啱啱佢又瞓醒肯開工,要佢爭氣捱多幾個月就過骨,到時由得佢長休。

    得一部上網係唔得,要買多部平板做後備。呢幾日感覺與世隔絕,唔係平靜係不安,因為係有嘢要上網搞嘅,現代人完全切割係唔得嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又好野,如果平板加手機真係唔知點用,出街好少帶太大部的物件,其實現在電子產品用上三四年都已經OK...
      我智能手機同平板分開,應該襟用少少,唔駛佢地太過操勞~~以為你講買米係買部小米機!!定要去糴米?!!

      希望你要做的事情可以順利同盡快搞掂,都市人都慣了活在網絡世界,不可分開~~~

      刪除
    2. 得森哥誇獎我『好野』,有點飄飄然。

      阿伯當電腦、平板或手機係同一樣嘢咁用喎!冇咩分別。

      7吋唔算大啦!一隻手掌握到,有優勝處架。打第二針時,喺門囗檢查我手機短訊有冇去錯點、打錯針嘅工作嬸嬸讚:『呢部好喇!夠大』 。老花眼都睇到。都係我揀佢嘅理由,啱我老爺爺。我要貪大,好似貪森哥某處好大咁啦!

      畀鬼針對會有些軟件用唔到,早排用谷歌時成日hang機自動reboot,驚有潛在問題,華X都話要將呢part賣盤,所以,轉米機囉!支持國貨,抵制惡霸。

      鄉下佬都要活喺網絡中。

      現代農夫與科技緊貼,自動機去耕田、灌溉、施肥、收成。無人機巡視。田上感測器測量環境。農夫安坐控制室做出最有利作物嘅判斷就得啦!農夫新定意。

      所以,美國鬼生安白造嘅新疆棉花係強迫勞動咁落後嘅做法,根本係唔可信。 妄想高科技只有優越白人才識,其他低等智慧有色人種永遠過著奴隸粗活同戰亂中。 攻擊中國係佢內心好怯,不敢相信中國人聰明過美國人,已被超越,未來會大幅度拋離。

      刪除
    3. 係有實質本事先會讚你好野,森伯輕便較啱!!出到街都免得帶太多野,簡簡單單最好最自在……所以買機時會對比本身的手機,差不多大細已經OK,太過細部又睇得辛苦……

      難得嬸嬸欣賞一爺夠大喎…部平板手機!!!!如果字太大,要逐隻字睇,一篇文都有排睇,戴老花鏡仲方便~~貪森哥好大…咩大先?!!自大定年紀大?!!

      暫時買左仲未用,怕有啲應用程式有點問題……米機冇諗過買,聽人講都係抵用之選!!

      現在做農業都要科技幫手,才會有更大的效益…

      如果真係要屈人,都要做吓功課先喇,聽人講笑到肚孿,外國人唔知新疆響邊,以為在廣州……森諗有冇搞錯,連地方都未搞清楚,正如你話種綿花,採綿花都已經機械化,聽起來可信性都唔高,正所謂認真便輸了,當佢周星星啲戲囉,得啖笑!!!

      刪除
    4. 『便携』:除手機……我個出街袋有放幾片藥水膠布同橡根應急,我係咪好杞人憂天呢?
      『好大』:咪係森哥覺得自豪嘅地方囉
      『屈人』:假如又鬧厠紙荒,你快冇厠紙用要用左手辦大事,開口求人,同你平時好friend嘅A君囤積夠1年嘅份量,不過,A君話先要照顧家人,唔畀得你。E君一樣有半年用量都係唔肯轉賣啲畀你。只有平時唔玩開嘅C君搭訕話可以江湖應急,免費送你2卷,此時,同你玩得好埋嘅A君大大聲講,C君別有用心想拉攏你,佢喺厠紙落咗毒藥架,唔好用。森哥對A、C、E君有咩睇法? 唔係老作,係有咁類同慘劇。

      厠紙換上疫苗,A=USA, C=PRC,E=Europe

      刪除
    5. 幾片藥水膠布都唔係重,我都會帶其他需要的東西外出,所以都有個外出袋~~~

      感覺自豪的地方相信人人都有!!!!反問一爺兄最自豪的地方係乜?!!

      你想講疫苗?!如果係純粹冇廁紙就簡單啦!!但係關乎人的生死,國家的存亡就唔講得笑!!可惜某國要面子,唔需要求人幫助!!!!

      刪除
    6. 平庸外貌証明靠實力。

      刪除
    7. 聽你咁講,森伯都係靠實力嗰類!!!

      刪除