2021年4月21日 星期三

濕到漏~~

發覺間屋的問題,時時都同水呀濕呀有關係,早前天花有水氣,搞到要大整大維修,今趟又同水氣有關,廚房的收納櫃無故的木板發黑兼且漆油剝落,而且外面都濕濕,打開一看原來個櫃裡的隱藏喉管漏水,一滴一滴水滲漏到櫃內,搞到裡面的東西都濕濕,好在就發現及時,但櫃邊都唔要得,可能都要執一執~~

右邊圖是正常的較位,左邊圖已經成個櫃門較已濕到甩了下來......

我認為住所裡最怕就是有什麼唔妥要維修,真係幾傷腦筋,好似前排的天花燈壞了,要整都好麻煩,真係唔好以為換一個燈膽咁簡單,燈的型號要在網上搵,可能燈款已經過時,就算買到都要有人識裝,好在有人識裝可以慳番筆,聽講若冇人裝搵師傅都要成千元去換,而拆出來的燈罩好特別就成個小型大光燈咁~~~~~

所以唔好睇少家居的小小壞了的東西,要搞到搞餐慒,如果有公司可以幫人一條蟲服務維修家居瑣碎問題至大型維修,相信會幾好生意,不過最緊要係價錢經濟實惠啦!!!

24 則留言:

  1. 完全明白呀!
    揾到問題所在還好,我試過地板滲水,揾咗好耐才揾出問題所在。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,有些損壞情況真係幾難搵源頭,好在今次管理處有人來幫手,否則要到外邊搵師傅處理!!!!

      刪除
  2. 最怕漏水,我現在裝左個漏水警佈器在廚房底,一有漏水就發出聲響架﹗好彩個警佈器還未有用得著^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好,有警佈就最好,起碼唔會搞到周圍都濕濕,有咩事都可以及早解決!!尤其一些平時唔會注意到的地方~~

      刪除
  3. 間屋忌水!真慘。

    我個厨櫃底光管已經唔生產,我都唔明起樓啲人點解唔揀普通光管咁鬼蠢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上間間屋都忌水架啦!!!!

      我都同樣有諗過,發展商真係離晒大譜,要裝都裝過普通款式的射燈,要換都換得容易,咁樣即係玩住戶啫!!

      刪除
    2. 受盡地產霸權一肚氣,逢霸權都好乞人憎,所以,習主席都寸美國總統,『世界要公道,唔要霸道』。世界前途命運應該由各國共同掌握,不能把一個或幾個國家制定嘅規則強加於人,一啲都唔平等。

      美國不停咁壓制別國進步,破壞地區和平去窒礙地區發展,民不聊生,但又扮晒嘢喺度指責他國冇人權,其實,係佢最冇人權。行為卑劣令人髮指。以前,我都唔明白有啲國家人民點解咁憎恨美國,我仲會崇美添,依家,美國執政群真令我好反感。

      美國喺共和黨總統執政時二次退出巴黎協定,因為碳中和會影響經濟增長,又影響美國販賣自己獨有嘅頁岩油事業。欠缺大國負責任風範,又凸顯咗兩黨鬥爭民主制度上嘅缺陷, 遜過一黨專政朝向長遠規劃走,冇信心換黨會達標。

      明明針對緊中國,又要同中國合作解決減碳目標,唔知背後又搞咩阻慢中國進程,有人陪佢考試包尾。

      刪除
    3. 而家香港人乜都同政治扯上關係,包括屋企漏水...

      一爺兄唔需要太過勞氣,資訊發達的社會,大家可以憑自己所睇到的知道的了解更多,反而想知一爺兄受到霸權什麼氣呢?講到好嚴重!!!

      如果大部份港人好似你咁睇通睇透,根本外面的勢力係冇咁容易入侵,好老土講句團結就是力量,可惜唔係,我發覺大多數人對自己國家、民族係反感,不過遇到重大事件,唔會只有輸的一面,嬴到的就是知道什麼是民族精神,以前聽呢個詞好虛無縹緲,原來呢個詞係好重要,冇呢種精神,自己的民族就任人四分五裂...

      你好叻叻頁岩油都知,森伯完全唔識...平時風平浪靜就可以講下風範風度,到迫在眉睫的境況之下什麼醜態也盡露,令人咋舌令人髮指~~~

      其實好老實講,中國大陸發展到今時今日,試問有咩風風浪浪冇遇過呢!!話冇都冇人信啦,能跨過萬難,就會更上一層樓,可能更加令人信服......

      刪除
    4. 香港地產霸權又冇乜點對我,只係借題發揮啫,反而係感到蠢鬼同事好霸道,戾橫曲折,雖然針峰相對時必據理力爭,以完成項目開發為重,好多時都要忍讓。如果國家興盛,角色互換,蠢鬼受我氣咪幾好呀!想中國變強呢啲喺咪民族精神?由其是身處異地時,感覺更強烈。

      曾經亞洲四小龍 港、 星 、台、 韓,佔咗三處都係華人,覺得最聰明、最能幹都係中國人,本質卓越,只係啱啱碰到改朝換代中嘅衰弱時期。國家短短幾十年間以驚人速度增長就係好嘅証明,真係破晒世界紀錄,令人刮目相看,亦嚇怕咗最強大嘅美國日本,鬥唔過唯有出那渣招鉗制,從來,中國係憑實力喺逆境中成長,假以時日誓必超前。唔似美國以中國為假想敵,唔想法子令自身變得更好,中國只係想超越自我。

      刪除
    5. 一爺兄謙虛啲啦,自己有外星生物血統特別精伶,又話人家同事蠢鬼,因住畀人話歧視,中國人唔太團結,就算有人同一條心,大家都係各自掃門前雪,好難先至團結一齊去對抗外敵~~
      國家要富強,人民大家都要齊心,才可以令環境改變~~~

      當世界覺得中國仲係封閉的國家,內裡就默默做自己應做的事,結果打出令人刮目的一面,

      正常的人都望自己國家好既!!!!

      刪除
    6. 聰明森哥真係提醒咗我,從來只有白人歧視其他族群,咁我要創先河去歧視白人,應該會贏得好多掌聲同歡呼聲,大快人心。

      幾拾年前有次搭飛機去美國公幹又遇到個認叻嘅白人 笨蛋老頭。態度同語氣帶有鄙視,想表達我呢啲低等窮鬼黃種人未坐過飛機 ,同我講我坐錯咗佢個位。我椅背係40D,我坐喺位見到前面椅背係39D。我都冇氣同呢位39D蠢人講多半個字,直接叫佢嗌空姐黎解決。

      好多白人都好蠢,但佢哋覺得自己叻過晒所有低等有色人種,咁呢個自以為是不知進取嘅國家只有衰退。國民真係會相信總統講,話中國盜取美國科技才能搞到5G,可能中國人係坐時光機飛到2050年偷美國高科技。

      『正常的人都望自己國家好既!!!!』 森哥想話邊個唔正常嘅香港人呀?

      刪除
    7. 講到簡直係個民族英雄...哈哈哈~~~崇陽媚外都仲有大把人啦!!!!

      現在已經有人話要支持反歧視,影星吳彥祖傾力帶頭發聲,相信都係得個講字,到最後都未必反到什麼,當然做好過唔做,否則感覺華人怕事,畏首畏尾...

      咁你件事最後如何擺平呢??空姐過來話邊位坐錯位呀?!!你咁講證明一樣事,就係國家強連帶人民都畀人感覺好優先好優越,就算笨蛋都覺得特別精伶,人就係看外表,有時連中國人都唔幫中國人先至冇骨氣呀!!!!

      唔正常嘅香港人,雖然為數唔少,但應該冇一爺兄份~~~~哈哈哈

      刪除
    8. 係森哥功勞,應該封森哥為民族英雄先驅,頒個金紫荊獎畀你。

      只要中國超越美國,就唔會歧視華人。需要巨大國力架,睇黑人境況就知一群人力量起唔到咩作用。我好開心能睇到中國硬碰美國,今年外交策略改咗平視美國,一點不退讓,時時狠批美國。我希望夠長命等到超越美國呢一日。

      當然係條儍鬼失威啦! 頭耷耷坐喺我前面。

      刪除
    9. 咁你又睇錯,森老伯唔係貪有獎先去做,冇獎都一樣啫,隨森~~~~

      都唔一定,中國越巴閉,仲多人睇唔順眼都唔定,則多你幾徐種族歧視更嚴重......

      你咁講忽然諗起早排網上有講,一代填詞人霑叔,話希望能在有生之年看到中國富強,可惜佢未睇到...就算富強唔富強都好,始終要看天時,地利,同人和!!!!!

      一爺大爺出馬,鬼佬當堂頭耷耷,簡直爭番啖氣!!!!

      刪除
    10. 森哥係道德高人唔貪獎。

      咁唔係歧視,會係酸民唔抵你叻而針對你,依家美國為頭嘅聯盟咪針對梗中國,而且當中國經濟更發達,市場份額更大,高科技領先好似5G/AI/高鐵/基建/碳中和嘅太陽能發電/風能發電/電動車/電池/稀土/數字化人民幣……,更多國家靠向你,賺你錢,或出錢乞求你賣專利,就好似現在美國霸王用加關稅、半導體、美元、GPS,SWIFT、武器……去制裁你,等你驚咗佢,乖乖變成佢嘅奴隸,各國都退讓9分,到時,針對中國一哥情況會自然大大降低。

      係空姐開口落佢面,由頭到尾我都冇晒氣,靜靜坐喺有人爭唔贏嘅經濟位度睇好戲,喺漫長飛行途中帶來娛樂,心涼又開心。

      刪除
    11. 唔貪…不過都恨攞獎!!!!!!

      其實因現時疫情關係,個個國家經濟都係麻麻地,若果是最快復甦的國家,可能已經算是大嬴家,所以唔理什麼打針的副作用,各國都提倡要國民接種,一冇事就可以開啟經濟活動,只要針針有效感染率少些,經濟上就可見曙光!!!就等如做領頭者,但世界可能都冇想像中咁理想,你睇好多國家,一開通後感染率又升高~~你睇近排某個亞洲國家就知喇……

      真係好佩服一爺兄的足智多謀,冷酷中滿肚計仔,講多無謂即刻叫空姐來搞掂,一於就笨人出口,自己就坐定定睇好戲~~~

      刪除
    12. 好多國家一放寬活動感染數字就飆升,你講邊個?

      你講同中國對立嘅印度單日三十幾萬感染。寧死都拒絕中國援助,諗住係QUAD四國聯盟(美印日澳)成員想向美國求助, 點知……自私嘅美國佬無得傾, 真係跟錯咗一個唔會撐你又無能嘅大佬,清醒吓啦!

      刪除
    13. 邊個...有好多個國家都有這個情況,一放寬人就聚集,啲人又出出入入。唔爆發都奇~~

      你都好跟貼新聞喎!!照常理,印度都唔會求助中國,之前仲響邊境有磨擦,你估而家細路仔坃泥沙咩~~~~~

      刪除
  4. 人地話水為財,其實呢啲水帶來的結果往往是「破財」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,破財都預咗,最弊仲要搞一大餐來收拾呢啲小殘局呢~~~~哈哈

      刪除
  5. 屋漏更兼逢夜雨,要及早修復為上策,小小工程是免不了。
    祝森少府上早日搞掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得秋葉明白森伯的苦況,屋已經爛漏仲要遭逢連夜雨,膠桶都要擺十幾廿個...哈哈哈

      好在近排冇乜雨水,暫時有師傅過來幫幫手,不用一分一毫,但櫃可能要整整~~~~

      刪除
  6. 家居有問題係煩,但都要盡快搞好為上!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有人睇過整過,暫時已經把滴水源頭止住...

      刪除