2021年4月14日 星期三

呢啲時勢,大家豪一豪...

常常聽人講有什麼抗疫疲勞,其實都唔奇,始終在疫症期間做什麼都好似唔多暢快,多多限制,相信大家都明白...

這一刻能使港人有一點精神安慰或實質安慰都係好,最好就係有得食,有得shopping等等~~繼上次政府派錢後,今次又有舒困方案,就係派$5000元電子消費券...其目的除了鼓勵市民多些消費之外,仲要所謂振興巿面經濟......森伯作為市民當然好啦~~據講電子消費券會放入四款電子錢包內,森伯果類原始人只有發達窿,其實遲下都可能會用支付佬網購,其餘兩樣完全唔識~~

暫時就話會將$5000元分五個月發放,每月入$1000元,月尾用唔完就冇晒,真真正正要用這些錢去促進經濟,順便打擊埋好似森伯果類老人家,諗住儲個錢傍身唔願駛的人士~~XXD

既然要「月月清」,就要諗諗點駛,反而我會諗諗有什麼小商舖可以用到電子支付...既然冇得留起儲起,森伯呢個老人家都要豪一豪去促進下經濟!!!!

24 則留言:

  1. 原來每月$1,000要用晒架!我仲諗住等吓乜乜節日大減價慢慢使。

    會買擺得嘅食物好似米、油、罐頭…………慢慢食。仲有壽命短又未壞嘅電器。

    我都係用8仔,其他方式都未用,落後過森哥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係要用晒先至可以迫你去消費嘛,買野都唔駛等大節日,香港地想買就買~~

      米、油、罐頭......你講到好似打仗要儲糧,屋企儲太多呢類糧油雜貨冇訂企,可能一爺兄個雜物房都大過森伯間屋呢!!!!

      我諗時下都有好多人用8仔,就算老人家都要用來有乘車優惠~~~

      刪除
    2. 森哥咁豪氣,想買就買,有啲嘢我會計劃消費,好似波鞋等百貨公司大減價,湯圓等中秋、冬至、年夜飯、元宵特價,X本城每年有二次8折,超市逢3號尾用XX信用卡有92折,屋邨街市每月28號有雙倍積分…………減價促銷引誘我呢類消費者。

      學唔到大收藏家森哥屋企放埋放埋咁多名貴寶石、郵票、蠍子模型……我呢啲弱勢社群嘅屋企係囤放減價時嘅基本需要食物同日用品,冇乜唔等洗嘅奢侈品。

      自己講自己係弱勢社群唔算數,係中電支援我呢啲弱勢社群,送咗$100消費券畀我,幫補吓生活喺水深火熱嘅窮民。

      噚日去咗中伏,接種復必泰,冇咩反應,希望大步檻過首周危險期。

      刪除
    3. 森伯買野前都要三思好耐,唔會隨便買~~~但一些普通的柴米油鹽才話買就買,人生有幾多個十年,等完過年又要等中秋,過完冬又等復活節大減價...
      通常買野都係急需或當下需要,例如衣服上換季就多數買,有些已經舊到想爛就要換,就算公司有冇大減價都要買架啦!!!!邊有一爺兄咁型,就算著爛的衫褲都似走在時代的尖啄......

      郵票簿得果一本,膠蠍子得一隻,普通櫃桶仔都裝晒~~香港地要買糧油雜貨類都好易,有時我常同人講,香港地方矜貴,地方仲貴過你囤積的東西,而且雜物太多活動空間又變少了~~~

      而家的時勢,各大社會企業都有些優惠等回饋返社會或大眾,唔通咁就係弱勢社群?!...

      如果要打疫苗,就近都有得打,不過好怕係不良反應...都唔一定有事,冇得太擔心,相對出事的比率都唔算話高~~~~

      刪除
    4. 爛衫爛褲喺屋企著,唔會著出街。

      避開唔講寶石!!!放晒喺森哥投資銀行保險箱!

      係中電公司網上新聞稿話我係弱勢社群,建立公益形象。

      未有疫苗就好想打,到有咗疫苗因安全問題又遲疑咗,我都好矛盾,但係要群體免疫才有效,自命係一個好健康嘅人,所以,最終都踏出第一步,不過,病老弱殘就唔好搏。

      刪除
    5. 爛衫爛褲都唔緊要,當走型格路線……

      唔係避開,覺得好無聊,森伯啲寶石好普通,唔係咩貴重寶石,實用價值高過金錢價值……

      你好勁!!!有新聞稿寫你?!!你告佢報導失實囉!!弱勢社群都分好多種架!!

      其實打疫苗未必個個都適合,因應返自己情況……

      刪除
    6. 森哥又話自己走型格路線,我係崇尚簡約平實路線,爛衫爛褲咪啱晒你啦,我著咗出街咪畀人知道我係弱勢社群,唔係人人都適合呀!世界係唔公平嘅。

      知道啦!我係細細聲講架!怕賊佬會吼住你呢啲有錢佬,導致森哥被劫財劫色、謀財害命就唔好吖!

      係呀!新聞稿講我係弱勢社群,一啲都唔馨香,邊及得森哥早1周前啲新聞稿講你,香港有51.5萬個千萬富翁。又一次世界係唔公平嘅。雖然可以同森哥近距離傾偈,但是,同森哥貧富距離愈拉愈遠,真係 這麽近,那麼遠。

      同人唔同命,我認命架!😁

      刪除
    7. 走型格路線唔等如走寒酸路線,森伯平時著衫老實型,好似五六十年代feel...早前為了騰出衣櫃的空間,一爛都唔補就丟了,因為件衫可能太耐冇掂過都蛀窿窿了~~~~

      你估個個大賊都係gay既咩,劫財又劫色?!!...你又定!!森伯兩樣都冇,所以大賊唔會打老人家主意,反而驚打劫不遂殺人都敢,到時我叫佢打劫你,起碼你可以畀佢有財劫財,有色劫色......XXXXD

      森伯仲為生活挨世界,如果係千萬富翁都唔駛提早退休住,而家千萬富翁都冇咩保障,因為生活使費貴,尤其住屋!!!

      森伯掹車邊都唔及一爺啦,直情唔敢高擧!!!!!!

      刪除
    8. 同樣係褲穿窿,有人著得型仔,有人著成乞兒,氣質唔同。 好似十前年流行低腰褲露出底褲邊同股罅,我接受唔到。

      現今世界好開放架,仲記得央視前靚仔狀元主播芮成鋼遭高官令計劃妻及其他20位高官妻子逼姦。有女賊架,原來,森哥覺得自己魅力非凡,男女通殺。森哥榮獲年度最男女受歡迎嘅男插X師,要走紅地氈。

      我都想有人睇得起我,劫財劫色,當兩大皆空時會老羞成怒,捅我幾刀見紅洩憤架。森哥定必恨我入骨,想借刀傷我。

      千萬收5厘息,每年收入50萬,更有進取啲高息股達10厘,年收100萬,50萬夠我洗架啦!森哥仲覺唔夠???森哥高人一等。

      刪除
    9. 低腰褲露出底褲邊同股罅......呢啲裝扮又太偏激,好人好者都唔會諗住要露股罅啦,不過我露孖煙囪邊又時有發生,因為橡筋褲頭鬆咗~~XXD,唔緊要響屋企啫!!!!

      遭高官令計劃妻及其他20位高官妻子逼姦.......咩劇情嚟架,十足十成人MV橋段,男主角一定係靚仔,果啲高官的妻子個個都外貌娟好,身材火辣,都叫你唔好睇咁多,睇得多以為呢個世界就係咁XXXD

      都話同一爺溝通唔到,唔知你想講乜,當你真係遇到個劫財又劫色的賊你驚驚啦,望都唔望會發生!!!!

      冇你數口咁精識計數,而家就算有一千萬,買層樓都去咗六七成,樓價越升越有,現在大多數的業主都已經坐擁成千萬物業......

      刪除
    10. 高官妻子同情婦係唔同啦!好樣火辣唔會係妻子,而且,高官同妻子都老咗變醜啦!

      退休唔使返工住啲3百幾萬元朗村屋,森林山水空氣好、光猛開揚心情靚,空間寬闊多走動,優秀環境啱退休。剩低5百幾萬食股息永無憂。

      刪除
    11. 上面打錯字AV變咗MV...你睇的AV唔會啦!!!哈哈哈,這個世界什麼人都有,人一有權勢金錢,思想也易走歪,不出奇~~~

      森伯退休住間納米樓都夠,年事已高都唔想打理太多,夠住便算~~
      真係要聽吓一爺講吓投資經,時下有咩穩陣的收息股呢?!!匯窿都未必有息收喇.....

      刪除
  2. 一千可以買到啲乜會升值嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過,投注站有電子支付都可以諗諗~~~~哈哈

      刪除
    2. 夾埋一家大細啲錢去買金。

      刪除
    3. 我諗又冇咁誇,好多人多數用來購物或去食吓嘢~~~

      刪除
  3. 回覆
    1. Stella出入名店,使慣錢當然咁講啦~~森伯只會講:慳錢無難度~~~~~><

      刪除
  4. 四種收錢方式,啲人都仲話未夠,有乜可能連八達通都唔用?真係唔知要點樣塞錢入佢個袋先至滿意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實全港巿民是否人人有這些電子錢包,我諗又未必,都總有人用現金駛現金......
      peace兄真係唔好見怪,森伯用左發達窿都唔係好耐咋,之前都係乜電子錢包都冇~~~~

      刪除
    2. 真係有人吾用八達通架,我有個親人,用現金坐巴士吾坐地鐵>_<

      刪除
    3. 一定會有人冇發達窿,認為生活上無這種需要,就費事申請~~~~

      刪除
  5. 聽講話:或者會分兩次派,每次2500元。
    規定使唔晒就冇得留低。既然係咁,梗係盡量使晒佢啦。搵錢就話難啫,使錢容乜易吖。

    回覆刪除
    回覆

    1. 政府始終點派法都仍未落實,可能會不斷改變想法...分兩次派又冇分開幾次派咁好!!一次又唔會買到太多!!
      我諗好多人都會咁諗,感覺好似一分鐘到超巿掃貨咁,限時內掃得幾多就幾多!!!哈哈

      刪除