2021年3月17日 星期三

饅頭仔...

有時未有預備早餐,就可以食些饅頭,其實我認為饅頭係一種幾唔錯的粗糧,用料簡單...麵粉,水和少少油和少少鹽糖,幾合乎現代人的健康飲食原則~~

一般的西餅麵包,最怕係酥油和糖,相對饅頭較為健康~~如果自己冇整饅頭,就多數會買,需要食時就拿出來蒸蒸就可以,相當方便,而且饅頭的用料唔多,變壞的機會不大,連同包裝袋放入雪櫃內可以擺幾個星期都冇問題...

麥饅頭比白饅頭有麥香,吃起來都較可口,以前唔太多地方有饅頭買,現在要買來吃都好容易,最簡單超市都可以買到~~基本上饅頭蒸熱都好好食,如果嫌太齋口,可以搽些花生醬,芝麻醬都好適合好夾,而且買定隨時話食就可以食!!!

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 魚夾饅頭好似怪怪哋...

      刪除
    2. 饅頭、麵包、森哥一樣係順德人,隨和到咩嘢都夾得一餐。

      我個人咁岩巉,森哥都能相處,換咗其他人,早就不歡而散(有事實依據)。森哥 為人好 nice 。

      刪除
    3. 咩都夾得一餐......都唔係,起碼唔夾沙甸魚,可能未食過,食過都可能鍾意~~~

      我覺得未必人家都好似自己所想像中的人,人性總有出入,有這種諗法心態自然會自在些~~~

      刪除
    4. 點解唔夾?做事要突破框框限制,創新思維。

      當歐美列強囤積疫苗為自己國民施打,喺呢段疫苗緊絀時期,中國係世界上唯一外輸疫苗嘅國家,反向而行,共享資源,仲畀美國唱衰為疫苗外交,西方又話尊重人權,一點人性都冇,毫無道德,極之醜陋。[即係:未必人家都好似自己所想像中的人,人性總有出入,有這種諗法心態自然會自在些]

      刪除
    5. 突破框框...森老伯冇一爺兄咁有創新思維,唔喜歡就無謂迫自己勉強夾~~~~

      經過這段時間,會畀人睇得好清楚外國人的種種咀臉,如果仍相信外國這一套的人,我都冇話可說,的而且確仲有人係執迷不悟......

      現在鬧哄哄講疫苗,疫苗就好似是唯一救星,多時以來反而好少聽到有冇咩特效的醫治方法?!!...每日聽新聞只報幾多人確診,幾多人死亡,但冇乜聽到有幾多人好返又係點可以康復過來呢?!!唔多聽到...

      刪除
    6. 我想將普通饅頭 用破框 轉換到 中美政治 話題。中國唔畀全民先打疫苗反而外送照顧他國都係破框表現,對比起歐盟實施疫苗出口管制,加拿大4千萬人囤積4億劑疫苗,中國好有人性,有領袖之風。

      昨天中美又開會,開場白充滿火藥味,美國又嗆中國港、台、新疆人權問題,從疫苗上美國都冇尊重其它窮國人民嘅生存權利,仲喺度擺一哥款妄想領導他國,從疫苗控制效果,反影美國處理失當,以前,盲目跟從美國做法就係最好,已經唔係呢回事。跟大佬一係佢處事方法好好,一係佢好多著數畀你,又冇分享疫苗喎!呢啲都係令人臣服你。依家呢個美國大佬只係蝦蝦霸霸,欺壓他國強迫屈服。

      以前,美國就係最先進國家,係新科技起源,現在,中國新科技已經喺某些領域超前,地球霸主係要最先進架。

      民主制度變成二黨之爭癱瘓國家進步,選個不合格總統,投票英國脫歐行條衰路,令我質疑最好制度未必係民主制度,呢個係美國最倡議嘅價值觀,又唔太正確。

      美弱中強已係不爭事實,希望有個電視節目講呢方面話題,因對世界影響深遠,同我哋息息相關。

      刪除
    7. 一爺兄真係見多識廣,講咩話題都得,唔想講森伯啲普通饅頭,講下中美政治話題又得,上至天聞,下至地理,講乜都頭頭是道...

      研發新冠疫苗好短時間就要趕住面世,疫苗有什麼不良反應根本都未有時間去做太多測試,所以我都唔敢話好定唔好,其實我都好佩服第一批打疫苗的人們,面對艱難時期,什麼事情都變得大無畏...

      今次中美開會,啱晒班花生友,正路諗都應該充滿火藥味,借呢個會大家都要將忍了好耐的怒火發出來~~
      自從侵侵做了總統,某國的狀況都大不如前,你講得十分對,以前好多國家都會睇住某國頭,佢做什麼都是對的,
      什麼事都會跟她頭,現在卻不是了...中美鬥爭先開始,來的可能更多,放長眼睛睇睇會發生什麼~~

      其實某國驚定先,論科技發展,鍾國仍要努力發展,不過鍾國首先要做,希望大部份的人民先脫貧,人人有飯食先有精神氣力做好其他,講起扶貧,森伯都好想畀佢扶一扶~~~><

      某國要針對一個國家,都不外乎兩個借口,一係就話你有大型殺傷武器,一係話你冇自由民主...
      聽慣了都沒當一回事~~

      關於政治方面,香港的電視台好少觸碰政治議題,好難看到呢類電視節目,唯有看一些網上視頻,有大把你聽!!!

      刪除
    8. 要我用饅頭為題作文千字, 𢲷甩頭都冇¼,只有大文豪魯迅才能駕馭寫出人血饅頭咁精彩,咁有森度,見我上面留言咁簡短就知我無料到啦!森哥要體諒我能力有限,唔係唔尊敬森哥,更有興趣講中美時事熱話,當今咁沙膽罵美國只有上一代二佬俄國,同被佢經濟制裁得好慘嘅小國。日前見80年代世界第一嘅日本奸(菅)首相向美國防長次級官員鞠躬致敬咁卑微。

      當然,中國咁有底氣,係喺拜登未上任時已同東南亞簽RCEP,仲有趕住喺年底前同歐盟簽BIT,非洲由佢喺同中國都係最窮困時互相扶持嘅深遠兄弟,只剩南、北美洲同走狗澳洲,日本、印度係陽奉陰違,迫住站喺美國邊,私下同中國搞經濟。

      咁啱開會當日,拍到美國總統登機時喺條長樓梯跌了三吓,同戴卓爾夫人傾香港基本法時跌咗一交一樣,好似話畀人聽美國跟英國一樣日漸衰落。

      商人已經用Tiger楊罵美國嘅金句做T-shirt販賣。

      以前同美國相安無事係因為幫佢生產只賺產利潤嘅3%又對環境汙染嘅低廉產品,美國佬 翹埋手坐享97%利潤,等佢國民可以用買到超平貨物,生活質素好好。生產呢啲低廉產品要轉畀別國,中國要另覓生路 - 高科技。

      我反而覺得係發展科技急切行頭,因為只有新科技才可賺取最豐厚利潤,到時才有錢扶貧。喺賣軍備、送人造衛星上太空、北斗導航、高鐵、核電、水力發電、築橋修路時嘗到甜頭,呢條路走啱咗。當然,中國人力足夠發展新科技同扶貧一齊做啦!

      5G AI 機械人 大數據等都係未來十年必需科技,從專利數量,中國已領先世界,即係未來十年中國發展係第一。研究中嘅量子電腦、核聚變發電等都係強國戰略性科技都走喺世界前列。

      covid-19係對國家能力大考,中國好精準咁投放咗2兆[人仔]穩住咗14億人口嘅經濟,而美國用4兆[美金],其中2兆係派糖畀2億國民,美國暫時都未穩得住,可見國力強弱,由其是國家元首習、侵嘅高低立見。

      係呀!我睇台灣同大陸嘅網上資訊,會有偏頗,想睇多啲立場唔同嘅地區制作,會令我對事情有更中肯判斷。

      刪除
    9. 嘩...又係千字文~~~~覆得少又話森伯伯唔尊重博友的留言,覆得多又好似罰抄咁!!!!XXD

      你唔算冇料到,反而目不識丁的森伯怕露出條...狐狸尾巴出來,畀人知道原來冇咩墨水~~~~~

      打blog跟覆留言一樣,日子有功就可以好快打出要講的說話,一個簡單的題目,都可以看圖諗字,打出一篇千字文的blog,都算唔簡單!!!

      森伯唔識政治,本身對政治議題的興趣亦不大,只憑睇唔過眼要出聲才發表下個人己見,講到九唔搭八就要多多包涵...

      身為一國的領導人跌一跌或者失足都幾唔老嚟,所以一舉手一投足都要加倍小心~~

      高科技只是其中一樣要發展的東西...其實中國之大仲有很多方面都要有正面和好的發展才最為重要...很多人只將科技視為最重要的地方,反而舊有的傳統特色都應該好好發揚一下,例如藝術與文化方面,這個才有自家的特色...聽講大陸已經乜都電子化,呢樣對一個國家的先進程度好重要,能靠科技改善人民生活就最理想!!

      做領導人唔係話係就係,正常來講都要有策略、有計謀、又要夠膽,所謂有勇有謀!!!

      想睇多啲立場唔同嘅地區制作,會令我對事情有更中肯判斷.......講到好似要做個時事評論員咁款!!根本個個睇視頻,都係揀自己同聲同氣想睇嗰啲~~

      刪除
  2. 而家既饅頭都好多口味選擇啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,不過我多數選擇麥饅頭,味道好些~~

      刪除
  3. 買現成饅頭,要看清楚包裝袋上的說明,如寫明有太多的 E1X3 E4X6的各種數字,即是含有各種化學劑的成份,則多吃無益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實饅頭製作村料不多,要用的添加劑也不多,每次買食品時都會睇睇營養標籤和成份,大多數饅頭都係乾身,所以放在雪櫃內可以放一段時間...

      刪除
  4. 其實越簡單越好,但現代人貪方便快捷,食物添加已經番不到轉頭,就算麵粉也經過漂白了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,稍稍的食品添加劑都避也避不到,就算自己整,發粉也要用少許...所以很少買白饅頭,麥饅頭比較接近粗糧~~

      刪除
  5. 我鍾意食白饅頭多啲,可能細細個習慣咗……

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時食慣了便不會改,白饅頭我嫌太過冇味,搽些醬或煉奶較易入口~~~

      刪除