2021年3月6日 星期六

搵足大半日……

因為有些事,需要聯絡同事們班whatsapp群,而且有新加...在此發現到幾有趣,雖然這類聯絡社交帳號係個人的,但很多頭像照都是以物品代替,群組當中都沒有人用親身照,問題就是有whatsapp來,就一定要看回之前的留言訊息才知邊位發送,有時又要新增聯絡人,送出後又唔知有冇錯,有親身照應該就包冇錯~~

森伯自已雖然都冇用親身照,是用漫畫化的自己作頭像,但起碼我send畀人,人家都會知道,我認為這樣會較好,唔知各位Blog友,你們在這類社交或聯繫平台,多數會用什麼作頭像相呢?!!唔敢放真身照又是什麼原因呢?!!都想知知...

諗諗下都要摷返張屬於自己靚靚仔仔的照片出來,作個人帳號的頭像相,不過搵足大半日都搵唔到~~~><

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 但是否用物件照呢?!

      刪除
    2. 冇懼怕用唔見得人嘅個人大頭醜樣照片。

      刪除
    3. 但我認識的人當中,又真係好少見人用親身照當頭像照!!

      刪除
    4. 你都話我係外星人,當然與別不同。

      刪除
    5. 我某話你外星人,話你外星生物啫!!哈哈

      刪除
    6. 想做外星植物食陽光就飽足,唔使驚揾唔夠錢去退休,搞到抑鬱病。😢

      刪除
    7. 搞到抑鬱病………有咩唔開心,講咩森叔叔聽!!雖然未必幫到你,但分憂吓都好!!

      刪除
    8. 擔心揾唔夠錢就被迫退休、冇得撈,點算好呀?

      刪除
    9. 唔驚喇,平時有儲開錢,見你都好節儉...退休後最大開支是住屋和醫療,所以照顧好身體都是需要~~

      刪除
  2. 我一向用自己照片,覺得OK!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都認為用自己相好啲,畀人易識別!!

      刪除
  3. 在雅虎博時期,我一直用一張紅葉林的照片作代表。轉來google網之後,改用一張在廣西西竹山上拍的照片。無懼風風雨雨,已經用了很多年。
    *
    至於人之美醜,本無標準,人心不同,各如其面。相由心生,相亦由心改,善會變醜,醜也會變美。 現代人說的男女是什麼的「豬扒」「小鮮肉」,對人的批判極其刺耳 ! 美是虛浮的,而每個人的取捨都不同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫了網誌都有一段長時間,記得都用過不同的頭像照,不過用得最多係卡通形式的頭像照,起碼都可算當作一種個人代表的形式……

      秋葉寫得好好,講得好啱呀…我活到一把年紀,都不會計較太多的外表,只是跟大家講講笑……人生活得寫意,沒什麼壓力,吃得好,睡得夠個人自然容光煥發,自然靚啦……

      刪除
  4. 我 fb 都係呢個頭像,十幾年無改過,網友 blog 友一睇就認得係我!^ω^

    回覆刪除
    回覆
    1. 十幾年無改過,好貫徹始終喎!!固定頭像仲好,不需要成日變,睇開的朋友一定認得~~~

      刪除
  5. Facebook及Whatsapp都只限認識的朋友溝通,所以我從盤古初開已經用自己的真面目靚仔相,而且一直冇改過,朋友一望便知。至於Blogger,考慮到都是公開的,所以為自己創作了這個logo,也是從Yahoo Blog年代一直沿用至今。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都認為用親身相較好,facebook, whatsapp組群的人也會認得你,就好似親自跟大家對答交流,如搵到合用的親身照都會放~~

      由寫blog至今都換了好幾張頭像相,當為一種給予人或自己的新鮮感,若能夠長時間固定一張代表相都不容易!!!

      刪除