2021年2月17日 星期三

2021過年點滴~~

其實過年都不外乎食食懶懶,不過大時大節都預了食得多,當然唔介意,尤其早陣子更覺得自己需要食多點,所以食多都唔怕~~

過年時節糕點都少不了,眾多的糕點中馬蹄糕都係首選......

今年逗的利是雖然少了,但利是最主要是著重意頭,多少並不是重點~~有時見到設計精美的利是封都會把它收藏起來,不過就唔多~~

至於買利是封都會趁過年買,比較多款式,自己姓氏是首選不過今年冇周圍搵,通常有需要時用得著~~

事先聲明,森伯伯唔係心虛,只不過逗得利是多都要作番少少回禮...哈哈哈

幸好超市選擇多,行一轉就可以買齊晒,唯獨最麻煩好多都太甜一唔係就唔多健康,事關佢地仲腌尖咀刁過森伯...

43 則留言:

  1. 牧場牛似某牌子水奶喎!抄襲。

    摸過森哥心口就知到森哥係實的的,有料到,一啲唔虛。

    森哥喺咁高要求下長大,贏在起飛線,唔怪得我同森哥唔同層次啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係,初時以為嗰隻淡奶牌子的利是封,睇落又唔係…

      做咩新年期間咁好口?!!森伯伯的心口緊係實的的,啲排骨嚟…
      你講錯,森伯不是贏在起飛線,要靠自己的毅力與努力……認同你話我哋唔同層次,你來自外星,森伯只係地球的小蟻民咋!!

      刪除
    2. 插畫大帥哥會點樣設計牛年利是封呢?會有口罩牛呢個原素?

      最緊要係森哥胸膛畀倒人哋安全感嘛!

      蟻民 係 Ant man Superhero。 外星人 係咪 紅底底著面嘅超人定係都敏俊教授。我哋咁勁可以聯盟打怪獸。

      刪除
    3. 有口罩就一定唔會,利是講意頭,仲要整個口罩,寓意一隻病牛,邊個會鍾意呢類利是封呢??!!派畀人同接利是的人都唔老嚟~~

      聯合打怪獸就唔會,留返畀一爺兄自己慢慢對付佢啦~~~~

      刪除
    4. 係喎唔吉利,都係森哥有頭腦。

      咁同森哥一齊打咩好呢?………………飛機? 茄輪?…………都係打牙骹最好。

      咁我要探索吓地球上嘅古墓,有話幾千年前外星人曾經探訪地球,教曉古人類如古埃及、瑪雅……文明,呢啲古墓係古人去再接觸外星神嘅一度門,古墓機關會感應到我呢個外星人後裔,然後和我溝通,用壓縮飛行模式送我回鄉。

      刪除
    5. 一爺兄只不過大智若愚啫,思維正確的都會諗到這一點~~
      打吓牙骹最好啦,好似啲公園阿伯得閒就講幾句家常閒話,評吓時事未幾好...

      我懷疑一爺兄係當時外星人到訪時,留下的外星生物種都唔奇~~可能有日地球毀滅時,你班外星親戚會接番你返去老家......哈哈哈

      刪除
    6. 可能家鄉星球早已毀滅,要飄泊太空,尋覓宜居星球,地球只係中途站,因為會間歇性發病,講講吓發覺森哥時常病發,才是外星人。哈哈!

      刪除
    7. 我話你唔係外星人,可能係外星生物...
      我連自己都唔知幾時想病發,你最好小心啲~~~~

      刪除
    8. 森哥話我係被外星人遺棄嘅竉物,我係醜得好可愛果一種類。
      我同森哥保持咁長嘅社交距離,一啲都唔怕。

      刪除
    9. 外太空生物又唔一定係寵物...又未見過一爺兄好難憑文字去猜測樣貌?!!
      咁又係呀!!!...你響外太空~~哈哈哈

      刪除
    10. 外太空咪勁離地,我都想係超級富豪不知人間疾苦,不過,只係時不時個腦成日雲遊太空發白夢,幻想自己生活無憂無慮。

      刪除
    11. 我諗都係同一爺保持外太空的社交距離最好……

      變成超級富豪個人冇鬥志,做番平凡人家,去超市買吓平貨,噠吓易賞錢攞優惠分……也是另一種生活樂趣!!

      刪除
    12. 我照咗鏡呀!十丈遠夠啦!

      刪除
    13. 照咩鏡?!!……又唔駛十丈咁遠,一兩丈都夠!!哈哈

      刪除
    14. 即係揾盤水黎照吓自己個樣咁解呀!

      刪除
    15. 搵盤水照吓……我時時都有做,買塊鏡就唔需要咁麻煩……

      刪除
    16. 古時只有絕小數人才有錢買得起一塊銅鏡,一般人都係用水嘅倒影照吓自己個貓樣,呢句係好耐之前承傳落黎嘅,包含着歷史痕跡。

      我幻想自帶光芒森哥一定用打磨過999純金做鏡啦!因為咁至襯得起森哥高貴氣質。

      刪除
    17. 森伯忌金唔會用金的用品,,,何況邊會浪費金錢去打磨塊九九純金的鏡呢~~如果一爺有,畀森伯見識下!!

      去日X城的家品店買塊都唔貴......

      刪除
  2. 利是逗來,恭喜…恭喜…

    回覆刪除
  3. 禮尚往來係美德,森伯好識做人喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生在這世代,最緊要識做人……
      送啱禮物都開心嘅!!

      刪除
  4. 大年初七,恭祝人人開心!日日快樂!
    馬蹄糕都係我首選......

    回覆刪除
    回覆
    1. 補祝你人日生日快樂,日日笑口開……
      整得有水準的馬蹄糕至好吃!!

      刪除
  5. 森少自稱森伯就要大派利是啦 ! 只要有利是逗,梗係多多益善啦。
    祝人日人人行好運,笑口常開,歲歲平安 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝森少今年利是豐收 ! 昨天已是初七人日,有空請來看看我在人日的紀錄吧。

      刪除
    2. 森伯平時只是畀利是人家的生日或什麼喜慶事,過年派利是真係未有資格……

      補祝秋葉人日生日快樂,事事稱心,達成所願!!
      今年利是唔算大豐收,不過利是的寓意都係象徵好意頭,豐唔豐收不是重點…

      秋葉叫得森伯去睇,一定有好嘢……現在就去睇睇!!

      刪除
    3. 只是因為今年我放置鮮花的地點很特別吧。

      刪除
    4. 睇到秋葉放年花的位置真係好好笑,放年花在浴間真係第一次見!!!!

      刪除
    5. 因為花的香味太濃烈,我感覺得有些氣促,但又不忍心辣手摧花。
      於是把花放在浴室裡,讓花朵隔遠些,香氣淡些,果然氣管都舒服了,室內淡淡的香氣更怡人。

      刪除
    6. 別大驚小怪,有些公園的公廁,或是商場內的女廁所:洗手盆的台基上,都有綠色植物或蘭花插在瓶子上,很清新養眼哩 !

      刪除
    7. 我也十分怕花香太濃烈的味道,有些人工香料味太濃,也會使我感到頭痛...
      若是我會放它在窗邊,讓風吹散香味,使它的香味減少~~

      森伯又稱井底蛙,所以凡見出奇事都會大驚小怪,不似秋葉見多識廣,觀察入微,去到哪裡都會用些時間,用心去周圍察看令自己知道多些~~

      刪除
    8. 我對氣味十分的敏感,試過有一年,買的水仙花太多,在全部都開放之後,感到很難受,要每晚都把花搬出廚房外,才能有覺好睡。也很多年沒有買水仙過年了。

      有一年中,買了一枝幾朵白色的百合花,全開之後,香得太濃烈,要天天放在廚房外。 若是放在窗邊,花香隨時送回入室內,更加擴散,花香會充塞於室內,一樣難頂。
      不敢說森少是井底蛙 ! 秋葉沒有時常周圍去逛,才是井底蛙哩。

      刪除
    9. 有時香味太濃的花,好易令人不喜歡,但我可以接受水仙的香味,可惜家裡沒有太強的陽光入屋,所以都沒有買來擺...我認為年花一兩棵作為點綴幾好,太多就變得俗氣~~~

      唔知原來白色的百合都有香味...平時甚少買鮮花,過時過節便想加多少氣氛~~我覺得窗邊有風吹入吹出,會把濃花的香味減少~~~

      秋葉謙啫,常常留意身邊事物,又肯用心去觀察,相信都不會太井底蛙~~~

      刪除
    10. 隨著互聯網資訊的發達,打開電視或電腦,世界消息和畫面隨時顯現,容易和世界接軌。 若有甚麼不明白,也很容易在網上找到答案‧但也要有分辨真偽的能力。 
      看到你可以出去超市購物,又為家人考量不同的口味,想必是心情大好了。
      對於疾病,今天我也有很大的感觸,都加錄在最近的博文上。

      刪除
    11. 生活上有些東西要做的都要去做,不管是什麼心情,難道心情好就上班,心情久佳就可以不用上班?!!...

      買東西送禮也是,不過有時去購物可以舒緩一下情緒也好~~

      現在有很多資訊都可以在網上找到,的確方便,但消息來源對錯就要靠自已分辨~~

      刪除
  6. 哈,今年疫情關係,無去拜年,無咩利是逗呀!(⌒o⌒)

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年大家親戚的拜年都可勉則勉,相信收利是少了,連派利是也少了……

      刪除
    2. 係啦,今年情況,好多人都無周圍去拜年,利是使費都少了,希望盡快可回復過往生活啦!

      刪除
    3. 相信今年的新年願望或祝願都同個疫情有關,生活回復後又可以重見曙光~~

      刪除
  7. 近幾年都少收到利是!
    祝森哥哥牛年健康快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能人年紀越大,都冇刻意再著緊逗利是…
      謝謝,咁我祝阿摩新年暢旺,事事順利,身體安康…

      刪除
  8. 我都喜歡馬蹄糕,曾經試過自己製作添,但質素麻麻,下次要再試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都係自己整好過出街買,用料質素或份量可以自己選擇和控制……認為唔理想就再試吧!!

      刪除