2021年2月3日 星期三

應生肖年之選:牛仔布口罩~~

呢排的疫情都係反反覆覆,相信今個農曆年都要平平靜靜渡過,仍然要戴住口罩做人~~

近來口罩都係一種暢銷物品,好難得人人都需要,相信商家唔會錯過呢個搵錢機會,口罩的款式越出越多,見過最好笑的款式應該係袁專家的鴨咀口罩,唔係個個人接受到戴出街,太花的口罩自己都未必會戴,當然喇,普通外科口罩都戴到悶悶地,有日見到呢款口罩,又覺得唔錯,花款得來又唔會太誇......

顏色都似係牛仔布,一盒內有三個款式,雖然佢標示是防花粉口罩,但森伯通常都Double戴,都冇乜問題,戴了都OK,總算是平淡之中又有少少新花款,有疫情以來呢盒都算我第一次買的口罩..

22 則留言:

  1. 為自己添上生活色彩,唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 覆一爺的留言,隨時激到五顏六色……

      刪除
    2. 森哥要還以顏色,我哋喺新年流流一起制造璀璨煙花🎇🎆般多姿多彩嘅生活點滴。 森哥都識講啦:人生不如意事十嘗八九,我係不如意嘅大多數,唔好感到意外。

      刪除
    3. 好正面,大家都制造生活色彩,不要讓感嘆使人生腿色…大家共勉之!!!
      你話你不如意的事係大多數,又唔太覺得,總之放開執著,輕鬆些,便可豁達過人生……

      刪除
    4. 立春喇!想要來緊一年好運,就算人生不如意都千祁唔好喺農曆年前後發皮4,記得要和和氣氣高高興興過肥年。

      刪除
    5. 唔緊要喇,新年只是節日,有咩唔好的事就趁新一年努力做到好,至於發老脾,幾時都唔應該……
      魯粗森伯平時都等埋過完年先爆粗啦……哈哈哈

      刪除
    6. 森哥又暗讚自己好粗🍆,仲用 口爆 出黎。勁👍

      森哥悶咪喺呢個口罩平台展示自己硬實力💪,進行二次創作,畫條可伸長又能縮短嘅嘢喺罩上。

      刪除
    7. 在一爺的思維中,滿腦子都離不開一些量詞,長短粗幼特別易有聯想,唔識你真畀你嚇C,口罩唔敢亂創作,簡單款式就可以,森伯個人喜歡簡約風……

      刪除
    8. 科學分析男人天性係每隔52秒就諗曳曳嘢,森哥唔使驚,我好正常呀!

      爆粗嘅詞彙有大量人體器官,懷疑斯文森哥真係會爆粗?

      新年著紅底底催旺,仲諗住森哥會買紅噹噹迎新添。

      刪除
    9. 唔駛驚?!!…人哋就暗地裡諗,你就講埋出嚟,仲話好正常…你都得!!

      一爺兄真係了解森伯伯,森伯好少由把口爆粗,多數由森裡爆粗……咁又唔會大量人體器官,嚟嚟去去都係嗰一兩樣器官,有啲會係唔小心趴在街上等……XXD

      冇買紅底底,森伯忌紅色!!

      刪除
  2. 看電視的專題報道,因為製造口罩的廠家都有不少,競爭性大,有好幾間廠家都說滯銷,恐怕血本無歸。有些女廠家唯有設計更多花款推出,希望挽回生意,不致虧損下去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 消費者都唔一定要買本地口罩,外國出的都有很多選擇,常常聽人講日本口罩,所以相信日本貨都係搶手之選,因為這樣本地口罩廠飽和,個個爭住做,實會做死個行業,所以話要時勢搞生意,都未必個個都能成功……

      刪除
  3. 牛年諗到戴牛仔布款口罩,唔知有冇人製造牛皮口罩呢?我就好求其,有啲人話唔喜歡銅芯口罩比咗我〈政治取向啩!?〉,我收收埋埋用咗幾個月,慳番唔少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種口罩印上牛仔布花紋,並非用真正牛仔布……牛皮口罩好型,不過不透氣……
      銅芯口罩幾舒服,不過戴耐了,鼻的位置就好鬆,常常露出來,森伯係鼻高都頂唔住,所以冇戴……

      刪除
  4. 我用政府派的同心口罩,為我節省回少許金錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 銅芯口罩都好好用,政府寄多個畀我,不過戴耐了就鬆了……

      刪除
  5. 改變一下款式都好,冇咁悶麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,戴來戴去差不多款式的確有啲悶……

      刪除
  6. 牛仔布口罩平實得來又有點特別,連我呀媽都話戴得外科口罩耐,過年想靚啲,戴番啲有節日氣氛顏色鮮艷口罩呀^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢種牛仔布口罩只是印上去的花紋,口罩本身是普通口罩……有時戴口罩都戴到悶悶地,有新花款就換吓新,尤其是過年戴些賀年款都得意架……

      刪除