2021年2月10日 星期三

過牛年…

據講過了新一年的立春,就已經踏入牛年了,先祝大家牛年步步高升,事事順意,如牛般壯健~~

今年立春唔記得玩雞蛋……,事關傳說有話立春當日,是可以把生雞蛋立起,唔知有冇根據,又唔知大家有冇做過呢個實驗?!!

今個過年最好就係一早剪了髮,免得太多人,其實新年的習俗都一切從簡,雖然森伯伯係古代人,但自己都唔想做得太多,新年都係想好好地送舊迎新,森態上有更新便可...

眾多農曆年的圖騰當中,最喜歡都是獅頭或舞獅,見到有獅頭的圖像,都不其然想影影~~

環保森伯過年時都要摷返兩隻獅頭...仔點綴一下,增加些少氣氛~~

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 結果如何?!!可能要等出年立春試玩……

      刪除
  2. 舞獅很有氣氛,我喜歡!
    拜個早年:祝牛年萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你事事如意,新春愉快…
      舞獅好熱鬧,好嘈…不過這樣先似過年!!

      刪除
  3. 森哥都話要簡約咁過新年,全盒樣貌已面目全非,𡃁仔應該未冲過碌柚葉水凉……呢啲咁珍貴嘅傳統習俗應該訥入香港博物館才唔會失傳。

    祝願大家 新春大吉 財源滾滾 龍馬精神 行運一條龍

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你昨日有冇跟咩懷舊習俗?!!……新一代真係未必知咩係沖柚葉水,好應該把這種習俗列入文化遺產……哈哈

      我祝你新春愉快,牛年行個靚運,身壯力健!!

      刪除
    2. 暫時得一樣,就係初一唔掃地,長輩話會掃走晒啲財氣同好運。懶哈哈!

      最怕硬食一周蘿蔔糕/年糕無營養早餐。

      森哥初一全齋,初二開年開年食葷?

      刪除
    3. 咁又係呀,一爺咁多財富,當然唔可以掃地啦……我呢項習俗都有遵守,初二才可掃地丟垃圾……

      都唔可以話全無營養,不過一年一趟冇所謂!!

      今年初一冇食齋,食年年有餘的隔夜餸……

      刪除
    4. 森哥應該話我有錢過李超人,掃走啲零頭無感覺。

      噚日赤口唔敢上黎滾攪森哥,平日都時時鬥嘴,好怕呢日會口角攪出大事,跟吓傳統習俗啦。

      但我去咗救三個人,活血行善 Blood星高照 『紅』運當頭,少梗啲血氣咪變柔弱唔火爆囉!

      一年一度破戒食咗排朱古力應吓佳節。

      食隔夜糕點餸係農曆新年一大特色,森哥係好有衣食嘅美德。

      刪除
    5. 唔敢將一爺同李超人作比較,這樣要留返少少餘地,令一爺再有搵銀的動力…

      哈哈哈,你好識諗…平時我哋時時鬥嘴,赤口時節更容易火上加油,為免出事,避一避好啲!!

      為免有血光,捐捐血都好……哈哈

      平時好少食隔夜餸菜,新年餸菜豐富好味,無所謂啦……

      刪除
  4. 牛年已至,新春伊始,來恭祝森少闔府安康,萬事勝意,歲歲慶吉祥 !
    舞獅很有過年的氣氛 ! 我在本區的新春看過雙人舞醒獅,在高樁上跳來跳去,十分的技藝高強,但是卻嚇壞了一些心血少的觀眾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我也祝願秋葉事事順心,身體安康…

      舞獅夠晒過年氣氛,大鑼大鼓兼且鮮艷奪目的獅頭,看起來十分醒神,做得舞獅多數訓練有素,兩位表演者都相當合拍,冇咁易有差錯……

      刪除
  5. 首先祝你新春愉快!身體健康!
    我也很喜歡舞獅活動,聽到鼓聲就開心,記得細個時候住木屋區,新年期間經常有醒獅穿梭往來,我經常跟著醒獅隊到處走,不亦樂乎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也祝peace兄,事事順利,身體安康,發掘更多行山樂的美景…

      相信小時候的過年情景,相當深刻,以前過年時節比較冷,著了綿納比較有氣氛……

      刪除
  6. 祝森伯:新年快樂!龍馬精神!萬事勝意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Man Man,祝你事事稱心,身體健康,天天開心……

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都祝狂小子天天快樂,心想事成,最緊要身體健康…

      刪除