2021年1月27日 星期三

對自己勉言…

人生不如意事十常八九…總之人生挑戰多的是,若果你人生的挑戰阻撓不多,那你已經算幸福,的確有很多事情不如自己所料,硬住頭皮也要去面對…

不要怕,明天又是新一天,讓時間去醫治傷勢,不能擔憂太多,讓自己好好休養吧!

33 則留言:

  1. 上一篇網文的留言,很久才見到閣下回覆,已覺得事不尋常,不過不敢多問。還以為閣下去了一個樂園,樂不思蜀哩。
    看來閣下今回好像遇到一個大難題,既然已成過去,就好好的調養吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉的推算能力強呀…不過絕對唔係什麼樂不思蜀,只是身體不適,生活幾時都可能遇上難題,也要訓練自己面對難題的解決方法,現在就只有好好休息吓……
      好似冇同大家見面好耐……

      刪除
    2. 俗語有說:「英雄最怕病來磨」,在這個病毒肆虐的世界,大家都只有自求多福。據知早前阿嬌和台灣一個年青男藝人,分別都是滑倒跌傷,男的一位更是傷得很嚴重。 早幾年我也曾經不小心踩到水蹟跌倒,不能走動,要住進女兒的家裡休養。要很耐心的調理。只要調理得好,就可以恢復原狀了。

      刪除
    3. 好多謝你嘅鼓勵,好好休養是當前最為重要…
      你現在腳患完全康復了嗎?相信你日後行路時會特別小心著緊留意路上一切……現在細菌病毒橫行,談病色變,個個人都講健康,因為一病了就麻煩…

      調理時候最好,可以食飽訓,訓飽又再食過……哈哈

      刪除
    4. 據消息報道,去年阿嬌和一名台灣年青藝人,分別都是在室內不慎跌倒,不是在街上。我也不是在街上跌倒。
      在多很多年前,我是在的家中的小騎樓跣倒,因為不發覺大雨曾經潑入一些雨水,沒有及時清理,當時大踏步所致。都是很多年前的事了,不特別提起,也都忘記了,當然是完全康復啦 ! 少擔心。

      刪除
    5. 早晨 ! 可喜又過一天啦,接近療癒又進一步。
      森少仍有媽媽照顧,是天大的福氣。好好安心的度過每一天吧。

      刪除
    6. 雖然話在家居裡非常安全,往往忽略都有危險在當中,有時地上有水漬,立刻會抹乾免得跣到灘灘腰……廚房應該最危險,所以會多加留意,尤其是火種……

      好多時傷患以為康復,但天時潮濕或悶侷,舊患會翻發,不過秋葉姨姨唔驚啦,仲年青活潑,不時跳跳紮……

      人家也照料不太多,自己正向一點最重要,顧好自己是先決條件!!!

      刪除
    7. 謝謝提醒,家居安全真的很重要。浴室也是個容易出事的地方。
      歲月催人,總會老的,哪裡還會像小女孩般的跳跳紮紮呢 ? 我不是個蒸生瓜。 係喎,真係唔使驚喎,人雖老,閒時也要有唱唱歌曲的心情。
      跌傷撞傷,要勤於看醫生,懂得擦XX牌跌打酒,就不會有什麼的風濕痛啦 !
      西醫的物理治療,也有跌打醫生的按摩去瘀的功效。

      刪除
    8. 我只係想話秋葉年青,復原能力強,冇咁易有舊患啫……
      有好多事未必在你預計之內,就算在家居都有很多地方可以關注,只要事事小心,便可減低很多意外發生……

      刪除
    9. 秋葉不年青啦,但託賴沒有在翻風下雨的時候風濕骨痛。我也試過有舊患,只要努力的去醫治,就會一掃而空啦 ! 我有個親戚是跌打醫生,不過搬家之後,很久沒有聯絡了。關德興師傅的徒弟也很好。XX牌的跌打酒是家居之寶,若是跌倒撞到,要及早按壓,舊患也可治理,不會有風濕。
      叫你的家人或愛人去學學,盡早給你調理吧。

      刪除
    10. 心境年青最重要,記得你曾經post過些個人照片出來,感覺秋葉姨平時也屬健壯類型,相信平時頂多是小傷風感冒之類,或者有冇曾經試過大大鑊的病況呢?!不回答也可以,人越大發覺都未必避免到病痛來襲,有不適當然要醫治啦!

      你講起藥酒,現在都少摔,記得以前有位醫師會加薑一同摔,目的是驅風……

      刪除
    11. 在2019年暴亂發生之前,我與老友同賞花,在遊園時拍的合照曾經po上網誌,當時還很開心自在。可是6月後香港被不法份子大事破壞很久,我天天看電視和網上視頻,心情就差了。跟著去年疫症襲港,我少出街,體格也差些了。
      但仍幸運多年來,暫時還沒有什麼大鑊的病況出現。謝謝你的關心 !
      今天閣下病倒家中,似有難言之隱,在此致以深切的問候,希望你安心調養,早日康復 !

      刪除
    12. 係呀,當時的社暴搞到人心惶惶,上班上課都受到影響,那時會搞到民生,感覺上都知他們不會得到民心,很多港人正正最著緊份工作,搞到個飯碗真係唔講得少……

      看來秋葉都會受外界影響心情,基本上大圍事就未必太影響我心情,記得有人跟我講過,見招拆招,唔怕得太多…

      多謝秋葉的問候,現階段以食嘢休息為主,名正可以食飽訓,訓飽食………yeah!!!

      刪除
    13. 一直以來,我都好有危機感,不會以為日日都會這麼平安快樂。
      後來出現了黑暴事件,全港陷入了困鎖之中,連生活用品也不穩定,這當然會影響了生活上的秩序,衝擊了生活的平靜啦,我是會受這種外圍環境影響的。但不表示我會很悲觀絕望。靜觀其變就是了。

      刪除
    14. 人的生活一定會受到環境影響,視乎受影響的程度大定細,過去時間黑暴加疫情,十分影響心情就不會,但生活也受到阻礙,不過人總要經歷一些社會變化,學習怎樣處之泰然……

      黑暗過後,曙光會出現,人總要有希望,唯有心態正面點!!

      刪除
  2. 抖吓啦! 食吓 comfort food 等心情好啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 會的,謝謝……什麼算是comfort food……咁好食完森情會好啲?!!

      刪除
    2. 挖掘專屬自己嘅療癒食物,冇得懶。朱自清嘅父子情橙、失戀朱古力、救濟叉燒飯、上夜學途中寒冬熱辣辣雞蛋仔、媽媽住家餸……。

      刪除
    3. 森伯都冇咩療癒食物,總之視情況而定,睇睇要補充什麼就吃什麼……你所提到咁多種美食,呢刻只想吔個救濟叉燒飯…哈哈

      刪除
    4. 有肉體陪伴森哥渡過難關我就安心喇!

      刪除
    5. 一個人幾時都有肉體隨身架啦………

      刪除
    6. 有人喺一齊分享同承擔,開心會倍增,痛苦會減半。如果森哥呢個病有個類似癌病康復者協會咁有同路人互相扶持就好喇。一人計短,二人計長,會有更多其他人嘅森得,條路唔會咁崎嶇。

      以前我呢個新手長者要照顧老長者,去街市買餸,見到老長者買餸時,佢哋買啲特別嘢,我都特登鑽埋去多口買兩句,有時會發掘到啲啱無乜牙力長者食嘅嘢!『路在口邊』對人生道路都可應用到。

      刪除
    7. 認同你所講,講分擔都有人分擔吓,放心!!!咪講到癌症咁得人驚,現在的人關係都係各顧各為主,就算有咩苦主大聯盟,到最終的問題都要你自己去面對,去承擔啦~~

      要幫手我一定會叫人幫手,唔會勉強做,但自己做到一定會自己做,冇話假手於人,睇嚟一爺兄照顧老人家都幾有心得,我覺得要有耐性,唔好咁易發脾氣最好,因為老人家好敏感,身為老人家的森伯伯醒啲貼士畀你啦……XXD

      刪除
    8. 當有痛病時,不管大小,我會覺得個天冧咗落嚟,彷彿我就係世上最慘嗰個人,心情陷入森淵如得癌病。

      長者退化唔係會感覺遲緩咩? 咁我好想撩吓森哥敏感部位,然後,產生強烈性反應,好過癮呀!

      刪除
    9. 睇一爺的回答,都知你平時未感受過大病痛,傷風感冒簡直係小毛病,乜你會當係得癌症?!!人生無常,有很多事都估計唔到,唔好咁口爽…………

      森伯啲敏感部位,要睇吓邊個撩啦,如果係一爺撩相信一啲反應都冇…………XXD

      刪除
    10. 咁嘅思想好架!無論大細病我都唔會放過,做好預防,時刻保持強健身體。

      就係怕老人森太敏感,依家咪好囉!森哥對我有免疫力,我點撩到唔驚。

      刪除
    11. 哈哈哈,都唔知你講乜?!!……

      適當病情,用適當治療食療去應對,樣樣都唔需要過份看重,這樣做人好辛苦!!

      刪除
  3. 祝森伯:早日康復!加油!

    回覆刪除
  4. 不如意事十常八九,對呀!所以平日就要有心理準備,要有危機意識,真的碰到不如意事,樂觀面對。祝早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝peace兄鼓勵,說的對,做人幾時都要有危機感,始終人生路途不會天天平坦,總會遇上波折,做好一切心理準備,當有困難來到,都知道怎樣應對……

      刪除