2021年1月6日 星期三

生機…

時間過得很快,很快已經踏入2021...今篇是今年第一篇網誌,梗係要寫番D正面的題目喇!!

相信現時有很多人處於消極狀態,但森伯就有個小發現,可以畀大家有個正面的思維去迎接新一年,森伯平時雪櫃都有儲存些食物,當然要耐放為主,除了雞蛋外,紅甘筍(胡蘿蔔)都有幾條~~~

只是過了少少時間冇理會,估唔到有日見到棵甘筍出了很多根,又出了很多新幼嫰葉,完全睇得到什麼是生機,一條小小的甘筍,在雪櫃裡的環境中都可以放出生機,貴為萬物之靈的人類,點可以咁消極呢!!!!呢趟真係甚有啟發性...

22 則留言:

  1. 一條小小的甘筍,竟然在雪櫃裡都長出新芽來,可能是為森少賀年咯 !
    人逢喜事精神爽 ! 莫非森少好事近 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 承秋葉貴言,都幾奇…近排的天氣再加上雪櫃內凍冰冰,都可以發芽長根,都可說是不可思議……

      而家有乜嘢事都要延後啦……

      刪除
    2. 日後若有好事喜事,記得po上網,給大家分享 !

      刪除
    3. 如果真係有咩喜事,當然同大家blog友分享吓……
      基本上很多事情感受都會分享!!

      刪除
  2. 地球上只有高智慧人類才識諗得咁有深度。我只會思考唔發芽,如何延長蔬果儲存方法。

    難得又同森哥一樣,蛋、甘筍常有,因為兩類都好有營養。五色蔬果食法下,我餐餐都食甘筍。我認為蛋係 super food,日日必食。

    森哥有冇整過糖醋甘筍白蘿蔔?係咪可放兩個禮拜咁耐?過年後通常等初十後物價正常返才買嘢,要諗計!

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯頭腦好簡單,唔會諗太多深奧嘢……呢啲紅蘿蔔只是擺上一段時間,在雪櫃內都繼續生長,好粗生……

      唔好話呢個時候,平時都會買些襟擺的食材,隨時有得煮,而雞蛋用途多多,整吓森記發糕都可以…

      糖醋蘿蔔聽都未聽過,唔識整,要一爺兄賜教…都冇趁佢平買多些,因為雪櫃冇位放!!

      刪除
    2. 無論簡單或是深度,呢度都係展露森哥最真實嘅一面,我就係喜歡森哥真性情。

      發糕 又發 又高 ,咁好意頭最啱新年。啲糕加色後,黃色係黃金滿屋,紅色係紅運當頭,紫色係紅到發紫,綠色係玉樹臨風。

      刪除
    3. 森伯份人幾純真,為人單純率真……我都好喜歡自己呢種天真無邪嘅性格~~哈哈

      我整的發糕好簡單,冇花巧顏色,實而不華又好食,你平時會否整吓糕點?!!

      刪除
    4. 咁要獻出我嘅第一次畀森哥喇?

      小學雞年代喺過年前阿媽會整角仔、崩沙、年糕、蘿蔔糕、蛋糕,都係阿哥阿姐幫手,我搗蛋玩完走開。唔係依家相機先食,係除夕零晨敬祖,祖先食先。

      當主糧嘅有飯、麵、米粉、通粉咁多選擇,更方便快捷。隔離商場有中式點心舖有饀菜肉包、雞肉包、饅頭,中式包點冇西式包點咁多添加劑、防腐劑係食得安心。

      當小食嘅,價XX賣止夜尿有害嘅消化餅$8/400g,麵粉500g都要$10,仲要整餐矇嘅,未計森哥高資時薪$37.5。

      搬一大堆理由,根本係我懶。冇暖男森哥咁有心機。人各有志,我唔係森哥嘅反對黨,唔好毀滅我。

      刪除
    5. 一爺兄次次都話第一次架喇……哈哈哈

      的確香港地買嘢好方便,只要有錢,度度都有嘢食,粥粉麵飯,中西糕點,小食茶點,甚至精美點心,想吔就吔,任君選擇……但自己整又有另一番滋味,適合個人口味,添加冇咁多,而且糕點整得好,有成就感,呢啲不能與金錢時間相題並論,而且不要將整嘢食認為好複雜的事,其實可以好簡單,越簡單的食物,食材,做法就對健康最好……

      你試吓整都可能搵到當中趣味!!!

      刪除
    6. Share 我咁多第一次畀森哥唔覺興奮咩?

      疫症無情,人間有愛。感謝暖男森哥推薦啲樂趣畀我,你令我快樂過。培養共同飲食習慣,可增進感情,有朝一日可同森哥拍住檔一齊整,好似鼎爺同譚玉英姐姐咁,一起糕飛。

      刪除
    7. 完全唔覺有咩興奮………XXD~~

      不過整嘢食都好睇個人興趣,冇興趣就無謂勉強,做每樣事都要講求有冇森機做,而且富貴一爺兄寧願買好過自己整……森伯自己整只因慳得一毫得一毫嘛……

      拍住檔一齊整……森伯啲窮等人家點敢同富貴人家拍住檔整食物,人哋出雞,我出豉油都點乾我啦………XXXD

      刪除
    8. 森哥好像天空上嘅一片雲,讓我感受好『飄』。估唔到你一直堅持叫我做糕,忽然會改口叫我唔好勉強,正所謂:『天有不測之風雲』,森意難測。

      刪除
    9. 你個一爺兄,新年流流話森伯好飄,即係話森伯好似鬼鬼咁,飄來飄去………
      就係見你用諸多藉口唔想整,所以叫你唔好勉強!!!

      刪除
    10. 真心當藉口!失望呀!
      接受唔到不同!咁森哥伴侶一定唔係互補形。

      刪除
    11. 真心就試吓整,唔太困難……
      唔係互補形,能一齊的最好夾咀形!!

      刪除
  3. 咁,真係值得鼓掌添。

    回覆刪除
  4. 有生機!生生不息!恭喜!恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係咩喜事,只是分享少少森活日事而已…

      刪除