2020年12月30日 星期三

我的 2020…

二零二零終於到尾聲,很多人對今年流年都認為很差,的確從大圍去看又幾差,一個疫情搞到環境差,經濟差,民生差...終日惶惶恐恐怕染上瘟疫,搞到人人都罩不離口,其實無論哪一處華人都比較自律,就算外國的華埠區,唐人埠感染的人數都較少,所以口罩基本上都可能要繼續戴住...

對港人來講,除了對疫情有所關注之外,中美的角力都一樣天天上演,外使的制裁聲不絕於耳,聽得多都有點膩,當然任何角力都是領導層的事,我們作蟻民的就只有天天剝花生睇好戲,其實中美爭鬥好睇過TVB的劇集......哈哈哈

至於今年的自己,屬於一般般,因為很多時間都處於平靜中,都總算平淡的渡過,早前有幾日睡得不夠,所以導致頭赤與喉嚨痛,初時都幾驚自己染疫,當睡夠這些症狀便緩和了~~來年願望都係望自己老當益壯,呢場戰疫仲未打完,隨時都要作好防備!!!

我都祝大家新年有進步,今年比往年好!!!!

28 則留言:

  1. 祝森伯新年快樂﹗身體健康﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝羊羊,我都祝你有平安,有健康~~

      刪除
  2. 疫境年,新鮮奇怪事有:撲口罩、盲搶厠紙、超市配給限量買嘢、限聚令、鎖關封城、staycation、停課、公開試延遲、停辦奧運會。

    生命危機,逛過一田有爆發群組,屋企隔離棟有一單確診。 就算我注重健康飲食運動睡眠,做曬應該做嘅,死神要黎攞我狗命,都無得 Say No,所以,餘生仲有咩想做就要先做咗佢喇!

    因此第一滴血:捐一次血救三個人,仲收到特色小禮品,唔食補充劑嘅我都要食免費維C鐵丸補血,係我嘅新鮮事,望住小小紀念禮品令我充實內心,我會恆常做到捐血退休年。

    展望未來:新冠有疫苗望2021年係盡頭,而美中大戰係冇了期?有專家話要中國實體經濟超過美國20%才有望收手,不過,科技戰(AI、6G、量子電腦、核聚變發電)、太空戰、金融戰係打唔停……

    我聽話架:祝森哥有森有力!🍆💪 老如松柏!🌲🌹

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你講既疫境年,我暫時一樣都冇經歷過...我認為人生路上都總會遇上一些事件,當為人生經歷都未嘗不可~~

      你咁樣都唔算咩死神身邊擦過,一田確診的人,你未必有同佢接觸過,你住所隔離楝更加唔關你事啦~~你好以杞人憂天了……

      幫到人當然開心,呢D就係幫人的樂趣~~正所謂付出未必唔好,有時付出都可以係開心既~~

      平安是福,希望來年2021年大家以及社會氣氛都平平安安啦~~~

      我祝一爺兄老年不痴呆,繼續精精靈靈~~~

      刪除
    2. Happy Healthy Wealthy New Year!

      刪除
    3. 森哥喺新一年有冇訂立咩目標要達成呀?讀書深造畫畫、設計2.0?

      刪除
    4. 暫時唔會再進修什麼,因為真係幾吃力………
      咁你呢?新一年有乜大計?!!

      刪除
    5. 我想喺各生活細節上有所優化和提升更加適我。

      啱啱過咗聖誕節我買咗有害嘅餅乾和朱古力黎慶祝,平時,為食癮發作(通常晚飯後)我會發狂食水果(3~6個),話曬生果都勁有營養又低熱量啦!嗰晚癮起我就食朱古力同餅乾,食物改變連我嘅生理反應都唔同咗,我發現當晚冇去過夜尿,回想下,又係喎有得你叫水果當然水頭充足。抽出元兇後試咗唔用水果頂癮真係解決咗夜尿問題,我仲一直以為係年老退化冇得醫,原來,有益食物都要食對時間,有益多食都變冇益,做事要識時適量。呢啲就係我講嘅生活細節如家務、飲食、運動、病痛……等等綜合性事項。森哥有咩建議嘅健康小食可頂癮又食極唔肥又低水分呢?

      呢件事也啟發我如果我生活習慣太有規律、 一成不變 ,就唔會有呢次意外嘅發現,自己做錯咁耐都矇然不知,生活上有轉變才能碰撞出新火花,會試下唔同方式,多啲上網睇下人哋點做,吸取人家長處,匯合成更適合我嘅生活模式。

      森哥又耍我冇講到自己嘅大計,係講不出口嘅秘密?(如增強有森力) 還是冇大計呀?知道其他人點樣對我都有參考價值。

      刪除
    6. 我都冇諗咩優化生活,總之生活有好好的節制,食野唔過量就可以~~

      朱古力,餅乾係有害?!!只要唔食得多就唔駛怕喇~~近來發現有些朱古力可以選擇甜度,
      揀些朱古力濃度較高冇咁甜,本身苦朱古力都有益,不過苦味道未必個個接受~~有親人要關注血糖,但又喜歡吃朱古力,所以買濃度較高的畀佢,細細包止口癮~~~
      每晚食3-6個水果,就算唔水多,糖份都高喇~~一日食一兩個都夠...

      餅乾唔一定冇益,我買了一種全麥餅都唔錯,可以止口癮又飽肚,巿面上都有很多全麥餅,
      揀一兩款適合自己心水來買,第二種可以買些乾果食下,既止口癮又唔駛吸收大多水份,不過糖份都高,可以小心選擇~~

      冇呃你,今年都冇訂立咩大計,疫情過後先算,因為都有幾多要做的事被疫情拖住~~

      刪除
    7. 睇營養標籤會揀高纖而低飽和脂肪(palm oil free)嘅餅乾。高纖嘅有燕麥就升糖指數低,冇咁易化成我嘅肚腩。 制造餅乾一定要用油,佢用有益不飽和脂肪才買。

      話黑朱古好呀!不過,我都限制喺聖誕同新年才買黎食,少食。

      刪除
    8. 如食品有營養標籤最好,可以方便揀適合自己的…
      其實有很多餅都可以係高纖餅,只睇佢脂肪,鹽同糖幾多而已,你食嘢咁嚴格,睇標籤又睇營養成份,都搞出個大肚腩,係咪生蟲呀?!!……哈哈哈

      刪除
    9. 人人有本難念的經,你見香港肥人比例都超過5成,有啲唔算肥嘅都挺住個大肚腩,就知道呢個天生肥腩降頭係唔易攻破。瘦底森哥係唔明我呢個天敵,就如我唔明森哥嘅風濕病。儲糧係人類祖先自我保護嘅DNA遺傳,所以,減肥係終生事業。

      另外,腸臟有肥菌叢都會釋放物質控制大腦賀爾蒙令人肥胖。睇過一個電視節目,講有個女人成日肚痛,移植咗別人腸內益菌叢後醫好咗肚痛病,可惜,同時也變肥咗。如果研究出瘦益菌,就可救翻好多三高引致心血管病人、糖尿病人、中風病人,研發人要攞邵逸夫獎、諾貝爾獎,因為救番一半肥胖嘅地球人。

      刪除
    10. 睇你個肚腩仔都係今年2021要搞掂佢的目標~~
      因為中央肥胖都好易有三高!!!每次見到人的大肚腩都會諗佢點解唔減下肥,個人輕盈少少都好~~

      多些做些集中腰部的鍛練,可有望減少腰圍尺碼~~

      刪除
  3. 迎接新一年來臨,祝願安康!生活愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝stella新一年事事順利,身體安康!!!

      刪除
  4. 祝森伯係新的一年,身體健康!平安、愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我也祝Man Man新一年平安,健康,幸福……

      刪除
  5. 去年抗暴,今年抗疫,希望下一年疫情減退,大家都不用那麼顫顫驚驚。
    2021快要來臨,祈望大家都身心健康,重過正常的日子。
    口罩是免不了,自從沙士之後,我出外乘車一定會載上口罩,是保護一下自己。

    回覆刪除
    回覆
    1. 港人這兩年經歷了非一般的年份,但願來年平平安安,無風無浪……

      看來個人的預防病疫的措施都要繼續做,基本上只要外出,就算只是買少少嘢,都會戴口罩………

      我都祝願秋葉新一年事事順利,開開心心……

      刪除
    2. Good luck, Good health!
      God bless you!

      刪除
    3. Thanks,May God bless you all.
      Wish you good luck in 2021

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝,我也祝事事順利,健康快樂……

      刪除