2020年12月9日 星期三

森記湯麵

有時假日或者週末都喜歡食個麵,都唔一定要煮飯食,若然冇咩時間煮又要外出的話,食個包都可以飽,你話森伯平時除左口水多多,奄奄尖尖,麻麻煩煩,老老土土之外,森伯都幾易養......哈哈哈哈

在這個疫情期間,就未必日日上街買食物,家中能夠儲些食糧都幾方便,要食都可以隨時拿來食~~麵相信是其中一種,買定些乾製麵餅,又可以存放很久~~

其實煮麵最麻煩是個湯底,白菜加些肉片就會好好味,當然要加些豉油,雞粉調味,這樣便可以做個清湯麵,到食時加些麻油就唔錯~~

成日聽講,簡單就是幸福,現在森伯活到幾廿歲先明瞭,簡單煮唔駛太辛苦就有得食,總好過太複雜煮一大餐才食得少少,所以在森伯本食譜裡,簡單就是關鍵詞~~~

唔講咁多,麵擺凍了就唔好食,食麵先!!!!!!

32 則留言:

  1. 我仲簡單,煮個即食麵,連個湯都唔使諗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係要食得最簡單,我會選擇吔個包就算……

      刪除
  2. 我 routine 安排每周有一天係非飯日,會食蛋麵、米粉、通粉、意粉。唔食害人公仔麵。

    我懶,一煲過煮兩餐,午餐放湯,晚餐叮熱後撈醬。開一大罐茄汁沙甸魚夠兩餐。

    自創獨有煮法,全部綠葉菜/洋蔥/甘筍/矮瓜 同 粉麵 放入煲內,加水喉水,唔係水滾後放材料。開火煲,水滾出煙煲多3分鐘,然後熄火唔開蓋焗多3分鐘就搞掂。下午食綠葉菜,晚黑食瓜類,因為煮熟綠葉菜翻叮會產生致癌物質。

    正常乾通粉要煲8分鐘才熟,學咗用清水先浸過夜,濕通粉索水變軟後,可快速煲3分鐘就熟。

    慳水/慳電計好用3杯半水,煮後水量剛夠午餐用。我用雞粉或蠔油做湯。晚黑用罐頭茄汁醬撈粉麵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個習慣都唔錯,一週揀一日做無飯日,只要平時食得清清淡淡又唔需要太著意食什麼,就算食過包都可以揀些口味冇咁濃那種…

      多種菜蔬,白菜煮個湯底係最好味當然要配些肉類最好,尤其鹵水食物,你講起蠔油做湯底,以前會煮個全蛋麵,類似叫蝦子麵那種,煮好後加上蠔油超正……

      發覺一爺兄每樣都會斤斤計算,無論計卡路里,煮食份量,用錢優惠……都要計到預算之內!!!

      刪除
    2. 斤斤計較:職業培養良好習慣去控制成本、改善制程。 如果一個產品每年生產50萬部,每部成本節省$1蚊,咁一年咪慳咗$50萬囉!同樣,如果流程改良可減少2個人,咁一年咪慳番人工$12萬。小心眼才成就大。

      工作上要同客仔爭拗太多了,最好係標準化每個點,詳細定義每樣嘢,然後,量化用數字表達,品管依賴呢堆數字做嘢。產品顏色要用 pantone color 設定,仲喺燈箱內講明係咩燈好似日光燈。必須要減少抽象嘅模棱兩可事項。數字人生。讀書時期我最喜愛計數、重邏輯,最怕作文,所以,我同插畫家森哥係兩類人。

      我呢啲計較 - 動腦筋改良煮食流程 - 係高度智慧呀!

      講到高度智慧,近日中國新一代「人造太陽」核融合設備,落成並完成首次放電,可產生攝氏1.5億度高温,向2050年商業化又推進一大步。有咗呢種無污染又安全嘅能源,十世冇憂。好希望中國人能攻陷呢個高科技,唔會好似芯片咁畀美國癱瘓中國。自求多福。

      因「人造太陽」開發太貴又唔知得唔得,係好多國家合作一齊研究並分擔費用。美國見成效不足而中途退出咗個組織,中國科技水平太低一直被嫌棄拒諸門外,最終組織都要揾國家填補美國負擔呢筆錢而準許中國加人。

      刪除
    3. 我冇你咁專業,數字人生實在…人一生好多數字要計,如果額外再計算就會太辛苦,森伯讀書時期要計數都係麻麻地,數學科多唔合格,所以今時今日都好怕計數,平時恕森伯膚淺,以為你只計婆仔數,估唔到可以成就咁大,失敬…失敬…

      我一早講咗同一爺兄係兩類人,你思維近乎外星生物,森伯只係地球上的小蟻民,唔係都唔會時時拗頸啦,大家眼睥睥互激………哈哈哈

      科技的研發,是要時間去等待,當發明一個成品,可能我們已經不在世上…這刻簡單的生活就是森伯所追求……

      刪除
    4. 滾湯最簡單,冬瓜鹹蛋湯、芥菜豆腐豬膶鹹蛋湯清熱下火,啱燥底人飲。唔知森哥有咩常煮湯底呢?

      刪除
    5. 你鄉下興冬瓜鹹蛋,我鄉下興節瓜鹹蛋湯,我諗目的都是因瓜湯比較淡,落個鹹蛋就能帶出鹹香味,聽人講呢隻湯好下火!!

      喜歡飲滾湯,冇咁多功夫比較簡單……

      刪除
    6. 森哥喜歡吞粗大又硬嘅?

      滑而不粘,軟而不稀,面葉勁道有力。

      食到啜啜聲/ 斯文安靜

      湯汁要掛到麵條上

      南方、北方、西方、日式、台式、韓式、上海、清真、蘭州、吉林、陝西、山西、河南……多到可以寫論文,麵食文化可拍足1000集,流行經典幾千年,加入人類文化遺產……

      特色人手制造方法如成個人騎上大轆木打出黎嘅、刀削、拉麵……森哥食過未呢?

      麵條都有好多種,森哥最唔喜歡嘅?最喜歡嘅?粗幼、長短、形狀、口感硬/冧/實/鬆、顏色、幾廿歲人食過唔少,最近有咩好推薦呀?

      刪除
    7. 睇嚟一爺對食物的形狀都幾有要求…

      其實森伯對所有麵都OK喜歡,甚至即食麵,用私伙湯整即食麵都好好食,仲有河粉又長又扁又白又滑…尤其是湯河!!

      你成日問森伯喜歡食乜麵,莫非你想整餐滿漢全麵比森伯嘆吓,如果一爺兄要整,首選湯麵配鮮鮑加多些烏魚子醬,瑤柱雞湯底,仲要加幾塊黑松露吊吓味,要求好簡單,不敢奢求太多…哈哈哈

      刪除
    8. 森哥真係一身貴氣,我高攀唔起,只能『大元帥都係食齋麵』,以前,住徙置區嘅精神康復者鄰居嘅口頭禪,森哥搞到我神經衰弱 、語無倫次。

      刪除
    9. 一身貴氣我都想,可惜唔係,就係平時某得食,先諗住黐一爺嘅富貴餐!!!做個富貴人~~~哈哈哈哈
      大元帥都係食齋麵………好似猜燈謎題目?!!

      刪除
    10. 唔係燈謎,我係暗喻精神病康復者都面對現實、冇好高騖遠,認知窮人食唔到貴嘢,唯有安慰高高在上嘅人都會食齋麵,上等人冇咩大不了,食物意義係美味有營養,唔係炫富,做人唔好自卑、唔開心,反而有啲所謂正常人都唔識諗,都思想唔正常,要入青山教訓吓佢哋。 『如有雷同,實屬巧合』

      刪除
    11. 都話左一爺兄的思想比較負面,做人貧富唔緊要,最緊要係心存希望,只要憑著明天勝過今天,這樣才會令人生有進步,美食並不是罪惡,亦可以令你向前行,況且森伯提及的食材,今時今日都好普遍,唔駛大驚少怪~~~更唔駛要講到痴人說夢,搞到入青山咁誇張~~~~哈哈哈

      其實只要不是毒物,基本上什麼食材都會有它的營養,視乎你有否食得過量~~~
      況且更唔想搞到一爺兄入左青山,減少森博既view量~~~><

      刪除
  3. 平日午餐我都喜歡湯麵,簡單方便又好吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信除了米飯之外,麵類包類都是港人常食的主糧……

      刪除
  4. 以往我真是無飯不歡的,無餸更不能送飯。可是近來知道吃太多飯唔係咁好,於是乎一餐飯或粥,第二餐煮一碗麵來吃也可以。不怕吃得簡單,好味就得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真奇怪 ? 因看到YouTube的視頻說,不要吃太多的飯,我居然就可以少吃白飯。
      原來喜歡吃飯也是一種心理作用。一個人心理健康也很重要。

      刪除
    2. 其實華人的飲食文化裡,飯是離不開,所以根深柢固每餐都要食飯,冇飯落肚就會不自在,不過香港地食物選擇多,唔食這個可以食其他,正如你所講,味道最重要嘛……

      有時都會這樣,聽到些資訊又會相信跟著做,但現在youtube的資訊實在太多,樣樣都信變得人云亦云,有次聽某位名人講,佢話自己連水都唔飲,平時只靠蔬果汁補充水份,聽到真係難以理解……現在認為樣樣食物都不要過量,取其飲食均勻之道便好了……

      刪除
    3. 更正:謝謝森少的提醒。

      刪除
    4. 謝謝森少的提醒 ! 我都是近這半年來,為了找尋歌曲,才比較多看網上不同的視頻。往日我視為浪費時間。我們幾十歲的人,都有了一套健康的飲食模式,不是人云亦云就會相信的。我是相信有實踐,有理據的醫學意見。
      一般常識:有些果汁糖份高,若有糖尿病患的人,就不能胡亂去喝。
      其實清水是最好的飲料。
      飯不能不吃,除了有量熱,也是吸油劑。
      上次我看的是~介紹製作一款「糙米燕麥紅豆三寶粥」可以瘦身保健。
      我也不會盲目跟從,覺得少吃米飯,多吃豆類也可以。

      刪除
    5. 我都明白啲人戒飯原因,是怕吸收太多澱粉又造成血醣問題……現在我都儘量減少澱粉在餐飲上,不過要戒去當然不能,相信唔食過量,澱粉對身體都有幫助……

      你講得對,太易吸收的疏果汁反而仲多醣,就飲清水會仲好!!因為正常人的身體消化排毒都要靠水去幫助……

      健康飲食都要因應自己的體質,選一套適合自己的健康飲食方法會較好,我也常留意一些健康視頻,有興趣會多加留意,適合都會應用在生活中……

      刪除
  5. 奄尖麻煩老土口水多森伯
    豉油雞粉肉片白菜湯麵
    幾易養

    回覆刪除
  6. 簡簡單單的飲食都唔錯架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然喇,尤其是現在人們都講求健康……

      刪除
  7. 自家煮健康呀,我比輍喜歡食通粉及意粉多啲,中式麵食得最多是炒米粉,簡簡單放啲魚片椰菜就可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 意粉比較少吃,通粉時時都有食,不過沒有影出來介紹,呢類麵食好方便,炒米粉偶然食,多數配粥,夏天食啱晒胃口。

      記得吃上海湯麵,啲人喜歡配魚旦椰菜……

      刪除
  8. 自從退休後,我只在晚上才吃飯,午餐就一必定是粥粉麵之類,我不喜歡即食麵,所以大部份粉麵都要預先煮熟然後放湯,手續多少少但比較健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物選擇多,都唔定要食飯,閒來都喜歡食雜糧……
      基本上多種麵都喜歡食,即食麵加餐肉都好好味,回想好耐都冇食過……
      先煮熟後放湯,呢個做法可以減低麵浸稔的機會!我多數煮完湯才落麵………

      刪除
  9. 森記湯麵, 簡簡單單, 睇來都不錯噃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎Winnie Lui到訪…
      對我來講,簡單的烹調,已是不錯!!

      刪除